איפה לטייל בקפריסין?

התקפות עלולות להיות חסרות הבחנה, אפילו במקומות בהם מגיעים זרים. ההגעה לאזור המרוחק ועוצר הנשימה הזה אינה קלה כמו שחושבים. אם אתם מתכוונים למצוא מקום יפה בקפריסין אבל מעדיפים להישאר מחוץ לאזורי התיירות, הלגונה הכחולה של Akamas היא המקום להיות בו. בחיפוש אחר הרפתקאות, לכו לאגם המלח של לרנקה כדי לראות פלמינגו ורודים או לצלול כדי לחקור את תאונת הזנוביה המדהימה, אחת מאטרקציות הצלילה המובילות בקפריסין.

בדרום מערב האי

הרי הטרודוס הגבוהים הם אחד מאזורי הבילוי החיצוניים העיקריים בקפריסין. במקום הזה, אחד המקומות היפים ביותר לביקור בקפריסין, אפשר לטייל בשבילים מול הנוף היפה. בהיותו באזור אומודוס כדאי לטייל בהליכה קצרה אל מפל קלדוניה, מהגבוהים בקפריסין, בגובה 12 מטרים.

קרוב למרכז האי, אתה יכול בקלות לבלות יום בחקר הטרודוס. עוד מקום נהדר לבקר בו בקפריסין הוא העיר רחבת הידיים לימסול, שהיא גם נקודת מוצא נוחה לטיול במדינה.

בכיוון לצד השני של הקו הירוק

בחלק ניקוסיה של צפון קפריסין יש את מיטב המראות ההיסטוריים של העיר. היא משמשת כבירת שני צידי האי, ולכן אנו ממליצים לכם להקדיש יום אחד לפחות כדי לחוות את התרבות הקפריסאית הטורקית המעניינת בצפון. רוב המטיילים החוקרים את קפריסין מתבססים באחת הערים הגדולות, אז צא לטיולי יום כדי לראות את שאר המדינה, מכיוון שהכבישים המהירים המחוברים היטב והמתוחזקים היטב הופכים את הטיול בדרום לבריזה. עבור המבקרים, צפון קפריסין היא חוויה שונה מאוד מדרום קפריסין, למרות שעדיין יש בה אטרקציות רבות שכדאי לבקר בהן.

אם הרעיון שלך לגבי המקומות הטובים ביותר ללינה בקפריסין קשור להיסטוריה ולתרבות של האי

בניקוסיה יש מבחר מצוין של כל סוגי הלינה בכל תקציב. פאפוס הוא אחד האזורים הטובים ביותר לחיות בקפריסין אם אתה אוהב היסטוריה וארכיאולוגיה של המזרח התיכון. כאן תמצאו מבחר מצוין של אכסניות, דירות ווילות בשירות עצמי, וגם מלונות בכל התקציבים. ניתן למצוא חופים יפים נוספים בקרבת פאפוס, לרבות חוף Alykes, הפופולרי בקרב משפחות בשל המתקנים שלו באתר, מפרץ קיסונרגה למי שמחפש בדידות, או Coral Bay, ללא ספק אחד החופים הפופולריים ביותר בקפריסין בשל הניקיון הכבד. מים. מים ועמדה מוגנת.

פאפוס

פנינת חוף נוצצת בכתר הקפריסאי, משלבת את הקובלט שחופף את הים התיכון בחוף הדרום מערבי הסוער של האי. פאפוס מדורגת בקלות בין המקומות הטובים ביותר לבקר בהם בקפריסין, במיוחד אם אתם רוצים לחוות את ההיסטוריה הארוכה של האי. פאפוס היא מקום נהדר לחקור את קפריסין ותופתעו לגלות כמה יש מה לעשות בעיירה הקטנה הזו. זהו אחד המקומות הטובים ביותר לבקר בהם בקפריסין אם אתה אוהב היסטוריה עתיקה.

צאו לטיול יום לאחד המקומות היפים בקפריסין וגלו את מבני הדת הרבים

במקום זה נמצא גם המנזר הביזנטי המפורסם קיקוס, אשר נבנה מחדש לאחר שריפה במאה ה-18. האחרון הוא המאוזוליאום של הארכיבישוף מקריוס השלישי, הנשיא הראשון של קפריסין.

החל מהמאה הרביעית לפני הספירה

הם מספקים תובנה לגבי השילוב הנפלא של מסורת אדריכלית ומורשת תרבותית שהתרחש בקפריסין העתיקה. בניקוסיה יש יותר מתריסר מוזיאונים, הטובים שבהם הם מוזיאון קפריסין, המוזיאון הביזנטי ומוזיאון המצפה של לדרה. עולים לקומה ה-11 כדי לראות את קו התיחום של מדינת הארכיפלג (המכונה גם "הקו הירוק"). שם תוכלו לבקר בכמה מהיקבים הטובים ביותר בקפריסין כמו יקב Kyperounda, יקב Tsiakkas בפלנדרי.

Pisilia אזור חקלאי זה

הוא אזור של כפרים מקסימים וציוריים שבהם תוכלו לחוות את החיים האמיתיים של הכפר הקפריסאי. קקופטריה הוא אחד הכפרים הגבוהים ביותר בעמק סולאה ונחשב לאחד המקומות הטובים ביותר לחקור בקפריסין. זהו אחד הכפרים הציוריים ביותר בקפריסין, הממוקם בקצה החיצוני של יערות פאפוס. זהו ללא ספק אחד המקומות המפורסמים והפופולריים ביותר בקפריסין.

ממוקם בחוף המזרחי של צפון קפריסין

לסלמיס יש אוצר של אתרים היסטוריים שהופכים אותו בקלות לאחד המקומות הטובים ביותר לבקר בהם בקפריסין. זהו למעשה האי השלישי בגודלו בים התיכון ומשלב חופים יפים, היסטוריה וטבע. ביקור בקפריסין הוא בטוח לחלוטין והוא המקום המושלם לחופשה מרגיעה.

קפריסין

היא אי קטן ומענג בים התיכון ויעד טיול נפלא לחלוטין. האי אולי אינו יעד התיירות הטיפוסי שלך, אבל זה בהחלט מקום נהדר לחקור בו. כדי להפיג את הלחץ, חילקנו את האי לאזורים הטובים ביותר, מה שאמור להקל עליכם את הבחירה היכן ללון. סביר להניח שמטיילים שיגיעו לקפריסין ינחתו תחילה בנמל התעופה הבינלאומי של לרנקה, בעוד שמי שיחליט ללכת לעיר עצמה (השלישית בגודלה במדינה) ייתקל בהמון של מונומנטים עתיקים ושרידים מימי הביניים, טיילות צפופות על חוף הים וכנסיות יפות.

אטרקציות נוספות שחובה לראות באזור כוללות את הטירה הביזנטית של קנטרה מהמאה ה-10

היושבת ממש למרגלות חצי האי, ומנזר אפוסטלוס אנדרו, מקום עלייה לרגל עבור מקומיים רבים. כמה מהחופים הטובים ביותר בקפריסין ממוקמים ליד איה נאפה, הממוקמת בדרום מזרח חצי האי. כמה מהחופים הטובים ביותר ניתן למצוא בחלק המזרחי של המדינה, לא רחוק מאתרי הנופש של איה נאפה ופרוטאראס.

איה נאפה הפכה לאחד מיעדי המסיבות הגדולים באירופה ולאחד המקומות הטובים ביותר בקפריסין לבקר בהם אם אתה רוצה לבלות לילה במועדון

איה נאפה היא אחד מיעדי המסיבות הטובים ביותר בקפריסין ומציעה מבחר טוב של דירות סטודיו בסיסיות בשירות עצמי, דירות חדר שינה אחד, מלונות ווילות המתאימים לכל תקציב.

ממוקם על גבי צוק המשקיף על מפרץ קרואל

Peyia הוא אחד המקומות הטובים ביותר לבקר בקפריסין אם אתם מחפשים עיירה קטנה. בתור העיר הגדולה ביותר באי, ניקוסיה היא אחד המקומות הטובים ביותר לבקר בהם בקפריסין אם אתה רוצה לטעום אמיתי מהחיים הקפריסאים.

אני אוהב לחקור את הערים העתיקות והיפות של אירופה ויש כמה ערים עתיקות מקסימות בקפריסין

בפנים הארץ, קפריסין העתיקה מתנגדת, עם כפרים יפים מלאים בכנסיות הרשומות למורשת עולמית של אונסק"ו, שבילי הרים שלווים וכרמים שמייצרים יינות מאז ימי קדם. מקום הולדתה האגדי של אפרודיטה, קפריסין הוא כל סנטימטר בים התיכון: חופים חוליים, מנזרים עתיקים, חורבות קלאסיות, הרים בניחוח טימין, כלי חרס וכמובן, מה שאתה צריך עבור שנות העשרים שטופות השמש.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

החשיבות של אתר אינטרנט לעסק

אתר אינטרנט מקצועי לא רק מגביר את הנוכחות המקוונת והנגישות של העסק, אלא גם תורם לבניית המותג, משפר את האמינות ומאפשר כלים שיווקיים מתקדמים. בעידן

ביטוח בריאות לכלבים – האם כדאי?

בפוסט זה בבלוג, אנו בוחנים את הערך של ביטוח בריאות לכלבים, תוך התחשבות בגורמים כמו עלות, כיסוי ושקט נפשי. אנו מתעמקים במרכיבים החיוניים של ביטוח

עבודה ליד הבית: יתרונות וחוויות

בשנים האחרונות, עבודה ליד הבית הפכה לחלום בר-השגה עבור רבים מאיתנו. האפשרות לעבוד במרחק קצר מהבית מציעה שלל יתרונות שמשפיעים לטובה על חיינו היומיומיים. המאמר