משחקי ODT

עם ההצלחה של משחק התפקידים שלה Escape, Psygnosis החליטה לזרוק את הכובע שלה לזירה עבור Escape: Dying Trying. ODT הוא משחק בסגנון Tomb Raider הלוכד את רוח המשחק המקורי ואת המשחק הייחודי שלו. חושבת על סוני פלייסטיישן ומספקת את מה שהיא מבטיחה: חוויה ייחודית באמת לפלייסטיישן ויטה.

RPG כמו אלמנטים ש- ODT מכיל בזמן שאתה מפוצץ אויבים בכוח אש מרשים

עליך לפתור חידות, לנהל את המלאי שלך ולצבור נקודות ניסיון. חשוב לציין שלמרות שמשחקי ODT כוללים בדרך כלל פעילויות לעובדים ומנהלים, אירועים אלה פתוחים לכל קבוצה המעוניינת להשיג אחת מהיעדים הנ"ל. תוכלו להעניק את המשחק במתנה לקהילה או להנגיש אותו בחינם בפלייסטיישן ויטה ובפלייסטיישן 3 לזמן מוגבל. זה יעזור לכם לבחור פעילות שמתאימה לכם ומהנה.

ככל שתתקדם בשמונה רמות המשחק

הדמות שלך יכולה לשפר את כלי הנשק שלו, את השליטה, את מבנה הגוף ואת רוחו ולהרים לחשים כדי לשחק נגד שוביו. לכל אחד יכולות שונות לחלוטין המשפיעות באופן דרמטי על אופן הפעולה שלך במשחק. ישנם גם חפצים נסתרים בחדרים סודיים ("וודאו שאתם מסתכלים בכל פינה"). ניתן לשחק ב- ODT כשחקן יחיד או כחלק מקבוצה עם עד ארבעה שחקנים אחרים, שלכל אחד מהם יכולות ייחודיות משלו. בשנים האחרונות אנו מתעניינים בדרכים היצירתיות ביותר לאיחוד צוותים וליצור כיף רב. משחקי ODT היו בחירה טבעית כאשר חיפשנו משחק עם איזון פעולה נכון, הרפתקאות וכיף לשחקנים ולקבוצות.

אחת הקורבנות שעלינו להקריב למערכת החוצה פלטפורמות הייתה ששילבנו רק כמה אלמנטים מסוג זה של משחק וחיפשנו כל הזמן תכונות ומערכות נוספות

זה גרם לאכזבה מסוימת בחלקים מסוימים של המשחק אבל מצאנו קבוע שנפל מהקצה לריק ללא תחתית בזמן שניסינו לתמרן את המשחק, וזה היה מאוד מתסכל. היה לנו קשה מאוד ליפול מדף באמצע המשחק ולנחות עליו. עם זאת, מצאתי תסכול רב מכך ברצועת משחק בה ניסינו לתמרן את המשחקים ונפלנו מהמפשעות וסיימנו עליהם, וזה מאוד מתסכל.

זה מצער

מכיוון שקונספט המשחק טוב ופסיגנוזה כמובן השקיעה זמן רב בפיתוחו, אך בביצוע זה פשוט לא החזיק הכל ביחד. אני אוהב את הסיפור ואת הרעיון שעומד מאחוריו. אבל כמו כל משחקי ה- VR הקיימים, אני קצת מאוכזב מהביצוע. נקווה שמאמר זה יעודד יותר אולפני אינדי ו- AAA להתאים עם OMD קיימים וליצור בעתיד יותר כאלה תואמים למגוון ה- OMD הקיים.

העלילה ראויה לשבח וכמה שיותר RPG

כיוון שאלמנטים הם תוספת נחמדה, אבל בסופו של דבר זה פשוט משחק רע. אם אתה אוהב משחקי פעולה כמו Tomb Raider, אתה תיהנה מ- ODT, מכיוון ש- ODT הוא משחק מעל הממוצע ואם אתה אוהב אותי ואוהב משחקי תפקידים, הייתי ממליץ לשכור את המשחק לפני שאתה לוקח את הסיכוי לקנות אותו. הניסיון מרתק מכיוון שאני אוהב את סגנון Tomb Raiders שלו, והאלמנט שלו יותר כמו RPG הוא תוספת נחמדה יותר.

זה היה הרבה יותר כיף עם מצב של שני שחקנים שהיה נותן למשחק הרבה יותר עומק, ועוד כמה דברים. למרבה הצער, נראה כי אין דרך לעשות זאת בפועל, ולכן נאלצתי לבצע את קפיצת האמונה במעלה הסולם לחלל החיצון.

המשחקיות מפחידה

ולמרות שהיא מספיק שאפתנית, הגרפיקה לפעמים פשוט מכוערת. זה חבל, כי חלק ניכר מהמשחק מבוסס על חקירה שקטה ומפלצת מדי פעם שאתה צריך להתמודד איתה. ההנאה מ- ODT משופרת עוד יותר על ידי הפריסה המסוגננת שלה, שמשתנה בצבע ובמבנה לאורך זמן. זהו משחק מהשורה הראשונה, הן בגרפיקה והן במשחק, אך למרות שהוא שואף להיות כל כך מפחיד וברוטאלי ארור, זה מעצבן מכדי ששחקנים יוכלו ליהנות ממנו.

אני חושב ש- Psygnosis ניסתה להוסיף פרטים נוספים לגרפיקה של המשחק

אבל זה היה יותר מדי עבור הפלייסטיישן. הגרפיקה גרועה מכיוון שתראו תקלות רבות כשתעברו ברמות. הנסיון מציע משחק שמשופר על ידי פריסתו המסוגננת והגרפיקה המצוינת, אך לא על ידי המשחקיות. זהו משחק שיש בו הרבה פוטנציאל והיה ממש כיף אם היה מורכב כמו שצריך.