אבו דאבי טיפים והמלצות לטיול

מבחינת צילומים, הזמן הטוב ביותר לביקור הוא אחר הצהריים, אבל אם יש לכם רק יום אחד, התחילו במסגד שייח' זאיד ואז פנו לארמון הנשיאות למופע אור וקול יומי שמתחיל ב-19:45. לתיירים שמתכננים להקדיש זמן רב לטיולים בעיר ולטיולים מומלץ לצאת לטיול באבו דאבי בין אוקטובר למאי. אבל אם אתם מתכננים טיול לאבו דאבי בתקווה להגיע לחוף, שקול לבקר באוקטובר, מרץ או אפריל כשמזג האוויר חם אבל לא חם מדי. ולמרות שכל רגע הוא זמן נופי לבקר בו, רוב הסוקרים אומרים שהשקיעה היא הזמן שבו אתה מקבל את הנופים הטובים ביותר.

תיירים יכולים לטייל בעיר ולחקור אתרים ארכיאולוגיים והיסטוריים מסקרנים

כמו גם מוזיאונים מעניינים, פארקים יפים, חנויות אופנתיות וספורט מים אתגרי. שתי האטרקציות העיקריות של העיר הן מסגד שייח' זאיד המדהים, אחד ממקומות הפולחן האסלאמי הגדולים והראוותניים בעולם, וארמון האמירויות המפואר במיוחד, והלובר החדש והמרשים של אבו דאבי, שאנו מקווים שכבר פתוח ( או רק על זה יפתח). ) עד שתקראו את זה, הוא מבטיח להוסיף נצנצים משמעותיים לאמינות התיירותית המתפתחת של העיר.

מאתרים היסטוריים דתיים ועד מסעדות מודרניות ומקומות קניות יוקרתיים

המדריך של Travel + Leisures Abu Dhabi ייקח אתכם לכל האטרקציות שחובה לראות באיחוד האמירויות. הודות לתקנות בריאות ובטיחות חדשות, כולל בדיקות ל-Covid-19 לפני ובמהלך הנסיעה, הסגר חובה לנוסעים ממדינות/אזורים מסוימים למשך 10 ימים, וניקיון וניקיון קפדניים במסגרת תכנית ההסמכה החדשה Go Safe עם תקני היגיינה, תיירים זרים יכול לבקר שוב באבו דאבי, אחת הערים המרגשות ביותר באיחוד האמירויות הערביות (איחוד האמירויות). אם אתה מתכנן לבקר באבו דאבי בכל עת, אתה צריך לדעת את המידע הבא כדי להבטיח שאתה והאנשים החיים בה מטיילים בבטחה ובריאות? הנה הדברים שכדאי לעשות באבו דאבי וכמה טיפים שאתה צריך לדעת לפני שאתה עוזב כדי לוודא שהטיול שלך חלק ומהנה.

הדרך הטובה ביותר לראות את העיר הזו

היא להפוך לתייר בלתי נראה, אז אני נרגש לחלוק את טיפים הטיולים המובילים שלה לאבו דאבי וטיפים כיצד להשתלב בצורה הטובה ביותר עם המקומיים. מלא בטיפים וטריקים מועילים, ביקשתי ממקומיים מערים ספציפיות ברחבי העולם לחלוק את הידע הפנימי שלהם כיצד מטיילים יכולים להפוך ל"בלתי נראים" בעת ביקור בעיר שלהם וליהנות ממנה כמו מקומיים. ברוכים הבאים לסדרת Be Invisible שלי כדי לעזור לך להימנע מלהיראות כמו תיירים בהרפתקה הבאה שלך ולהפוך את הטיול שלך למהנה עוד יותר.

זה לגמרי נורמלי ואפילו ממליץ לבקר במסגדים בארץ

כדי ללמוד על הדת והתרבות המקומית, במיוחד מסגדים מפורסמים כמו מסגד שייח זאיד הגדול יגרמו לכם לרצות לבקר עוד. המקומות היחידים שאתה באמת צריך להתלבש הם ביקור בבנייני ממשלה (שתיירים כמעט לא צריכים) או במסגדים, במיוחד במסגד הגדול של שייח זאיד, האטרקציה הפופולרית ביותר בעיר, שיש לו קוד לבוש קפדני. כאן, הצוות המקומי יכול לשכור בגדים מסורתיים בחינם כדי לעזור לך לנווט (כאן אתה רוצה להיראות כמו תייר כדי שתוכל לצלם תמונות נהדרות בלבוש מסורתי!).

בעוד שתיירים לא צריכים ללבוש בגדים מסורתיים

אלא אם כן אתה בתוך מסגד, מומלץ ללבוש בגדים ארוכים ושירים עשויים מחומרים טבעיים כגון כותנה, מכיוון שזו הדרך הטובה ביותר לשרוד את החום של אבו דאבי . … Abaya היא שמלה רפויה, ארוכה ואלגנטית שלובשת נשים באיחוד האמירויות. הבניין הקטן והמשונה המתומן שליד תורן הדגל הוא תיאטרון אבו דאבי, שתפקידו בן מאות השנים מסתיר את מראהו המסגד המובהק עם כיפה חצי כדורית ואריחים איסלאמיים צבעוניים.

ארכיטקטורת שיש משובחת

אלמנטים מזהב ושאר אבני חן, בריכת שחייה יפה, אולם תפילה עם השטיח הגדול בעולם ואורות הופכים את המסגד הזה לבחירה הטובה ביותר שלנו עבור אטרקציות חובה באבו דאבי. התיירים הם בחינם וזה צפוף, אז הגיעו לשם קודם ונסו להימנע מההמונים. מואר בבהירות בלילה, זה גם תענוג לבקר אחרי רדת החשיכה. הוא לא תמיד פתוח, אבל לפעמים מתקיימים כאן תערוכות ואירועי תרבות.

נפתח בשנת 2005

הוא היה אמור להתחרות בבורג' אל ערב בדובאי ולהפוך את אבו דאבי לנקודת ציון איקונית לא פחות של "שבעה כוכבים", למרות שבמציאות שני הבניינים בקושי יכולים להיות שונים יותר. חופים מדהימים, מדבריות אינסופיים, מלונות יוקרה ומסגדים ללא רבב הם השילוב המושלם של מסורת עתיקה ופלא מודרני.

מבחינה תרבותית, איחוד האמירויות עשויות להיות קצת שונות ממה שהורגלת אליו, אבל הקפדה על כמה דברים פשוטים תגרום לך להרגיש בטוח מיד.

אני אציג אותך אחד אחד, אבל בכנות, הבחירה הטובה ביותר שלך היא לשכור רכב או לקחת אוטובוס. אובר מצוינת לביקור באחת מהערים הללו, אבל לנסיעה כה ארוכה היא יקרה יותר ממונית.

עם זאת, אם אתה לא אוהב לנסוע באוטובוס ולא אוהב לטייל ברחבי איחוד האמירויות, ייתכן שזו תהיה הבחירה שלך. ניתן לפנות למוניות בכל מקום ברחוב, אך תוכלו גם לבקש מהמלון להתקשר אליכם אם תרצו.

ברכב, הנסיעה לא תימשך יותר משעה וחצי. זה לוקח קצת יותר מ-30 דקות להגיע לקורניש, בעוד שמסגד שייח' זאיד או האי יאס נמצאים במרחק של 15 דקות בלבד. אז די קל להגיע לשם מכל אמירות, במיוחד מדובאי.

עם זאת

גילינו שכאשר טסים מארה"ב, תקבלו דיל טוב בהרבה ב-99% מהמקרים אם תגיעו לדובאי, שנמצאת רק שעה וחצי מזרחית לאבו דאבי. בחיפוש אחרון אחר טיסות מניו יורק לדובאי ואבו דאבי, גיליתי שהטיסה הטובה ביותר לדובאי זולה ב-400 דולר ומהירה ב-3 שעות מהטיסה הטובה ביותר לאבו דאבי. מחירי המלונות הרבה יותר זולים כי יש הרבה פחות אנשים בסביבה.

אז אם אתה לוקח את האוטובוס הציבורי

אני לא חושב שיהיה לך יותר זמן. כמובן שלא, אז הקפידו לבדוק שתיים מהערים העתידניות ביותר. אבו דאבי היא בירת איחוד האמירויות הערביות (איחוד האמירויות הערביות), אבל העיר מואפלת לעתים קרובות על ידי העובדה שהיא הרבה יותר גדולה ומוארת ליד דובאי, רק שעה אחת בכביש. הוא מכסה את המיטב של אבו דאבי, מקו הרקיע המדהים במרכז העיר אבו דאבי ועד ארמון האמירויות, מעבר למסגד הגדול ואפילו ליאס מרינה.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

שיפוץ מעלית – המדריך המלא

שיפוץ מעליות הוא תהליך מורכב הדורש תכנון וביצוע קפדניים. פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף על ההיבטים השונים של שיפוץ מעליות, כולל סיבות לשיפוץ, התהליך,