אוכל מקומי בטביליסי גיאורגיה

המשך לקרוא לאוכל גאורגי לנסות ואיפה לאכול בבירה. למרות שיש הרבה הצעות באינטרנט למסעדות הטובות ביותר בטביליסי, החלטתי לשתף כמה מהמועדפים שלי שאני אוהב ללכת אליהם כשאני במצב רוח למטבח גאורגי מודרני או מסורתי. פוסט זה יעזור לכם לזהות כמה מהמסעדות הטובות ביותר בבירה שכדאי ללכת אליהן למנות גאורגיות מפורסמות ולא ברורות. במדריך הנפלא שלי, אני אראה לכם בדיוק היכן לאכול בטביליסי ולגלול בין המנות הגיאורגיות המסורתיות שכדאי לכם לאכול.

לפני שאדבר על היכן לאכול בטביליסי

אני רוצה לדבר על נימוסי מסעדות בגאורגיה. אם אתם מחפשים אוכל גאורגי טעים ואת המקומות הטובים ביותר לאכול בטביליסי, הגעתם למקום הנכון. למטה תמצאו מדריך אוכל מלא ואת המקומות הטובים ביותר לאכול בטביליסי לכל טעם ותקציב. כל 15 המנות ברשימה זו זמינות בבירת גאורגיה, טביליסי, שהיא כנראה המקום הטוב ביותר לאכול בו מאחר ובטביליסי יש מנות גרוזיניות מסורתיות מכל רחבי גאורגיה.

Puri Guliani

היא מסעדה נוספת בעיר הבירה שבה תוכלו לטעום מטבח גאורגי מודרני ומסורתי. Veriko היא מסעדה נוספת בטביליסי בה תוכלו לנסות מטבח גאורגי מודרני או מנות מסורתיות עם טוויסט מודרני. מסעדה צמחונית עם מסורות מקומיות – לא תמצאו אותה בטביליסי. מסעדות מפוארות רבות בטביליסי אינן מגישות חינקאלי (המנה הגיאורגית האהובה עליי), אבל במקום הזה יש חינקאלי נהדר.

הם מגישים גם חינקלי ללא גלוטן שלא ראיתי בשום תפריט גרוזיני אחר

לסורמונים יש תפריט ענק עם הרבה מנות גאורגיות אותנטיות לבחירה, אבל הם מפורסמים בזכות המנגל והבדריג'אני ניגובזיט שלהם. לריג'י יש מנות ייחודיות באמת העשויות מחומרי גלם מסורתיים, אז הקפידו לנסות משהו שלא ראיתם במסעדות אחרות. המסעדה הזו מגישה את אחד ההמבורגרים האהובים עלי בטביליסי: המבורגר בקר עסיסי עם מבטא גרוזיני ורוטב ענבים Saperavi.

מסעדת טביליסי הצנועה הזו מגישה מאכלים מקומיים מהמטבח מגרלי (אזור ג'ורג'יה)

החדשות הטובות הן שבטביליסי יש כמה מהאוכל הגיאורגי המדהים והטעים ביותר שתטעמו. לסקירה נהדרת של המטבח הגיאורגי ומקומות לאכול בבירה, אני ממליץ בחום על סיור האוכל הקולינרי בסטריטס. הדרך הטובה ביותר להכיר את המטבח הגיאורגי היא להתחיל עם מנות מסורתיות, ואין אוכל אומר יותר על גאורגיה מאשר חינקאלי.

יש כל כך הרבה מגוון במטבח הגאורגי

לכל אזור יש מנות מיוחדות משלו המשתמשות במוצרים מקומיים ובמסורות קולינריות. המטבח הגיאורגי הוא צמחוני וטבעוני באופן טבעי, עם מנות מקומיות רבות ללא מוצרי חלב ובשר. המטבח הגיאורגי הוא ללא ספק אחד המטבחים הכי לא מוערכים בעולם, עם טעמים יווניים וים תיכוניים כמו גם השפעות טורקיות ופרסיות. ממאפים גבינתיים ועד תבשילי בשר עסיסיים וסוכריות פירות ואגוזים בצורת נר, למטבח הגיאורגי יש משהו לכל טעם, ותרצו לנסות את כולם.

מחינקאלי (מרק כופתאות גאורגי) ועד לחצ'אפורי (לחם גבינה גרוזינית)

גלה בדיוק מה יש לג'ורג'יה להציע. מלבד חצ'אפורי, אין דרך טובה יותר להתחיל את המדריך הזה למטבח גאורגי מאשר חינקאלי. מנות המטבח הגיאורגי המטבח הגיאורגי הוא חינקאלי (כופתאות), חצ'אפורי (עוגת קוטג'), פקאלי (מתאבנים ירקות עם משחת אגוזים) ומצוואדי (בשר בגריל או ברביקיו). אידיאלי עבור קבוצות גדולות או חגיגות מיוחדות, הוא מציע מטבח גאורגי מסורתי פופולרי.

אין הרבה מנות גרוזיניות

אבל איכות האוכל מעולה, השירות מעולה והצוות מקצועי מאוד. לטעום חינקאלי בקפה טיפליסי, מקום נעים ורומנטי המגיש הרבה מאכלים לאומיים גאורגיים מסורתיים נפלאים. ב"ריגי" יוגשו לכם מנות גרוזיניות מסורתיות בסגנון טביליסי, המוכנות בצורה פשוטה אך מקורית. נסו את הטברנה ראצ'ה שלנו, מקום מאוד מקומי ואותנטי בטביליסי שימלא לכם את הארנק והבטן.

יש מאות בתי קפה ומסעדות בעיר העתיקה של טביליסי ומחוצה לה

עצרו ביקבים בסגנון טברנה ובתי קפה מקומיים עבור האוכל הטוב ביותר. סיוני 13, מיקום חדש בעיר העתיקה, מציע בשר בקר ובשר חזיר יוצאי דופן שבושלו על ידי יליד הרמה, בעוד שזכר זכריך (רח' סנפירו 3), מתחת לגשר טביליסי היבש, מציע אפשרויות טעימות של פטריות ואפשרויות טלה מסורתיות. בחר את האוכל הגיאורגי ה"טוב ביותר" על ידי טעימת תשע מנות מסורתיות על ידי הזמנת סיור אוכל זה ברובע סוללאקי של טביליסי, אחת השכונות האהובות עלינו בבירה טביליסי.

התפריט כאן מגוון

אטריות תאילנדיות, המבורגרים עם גבינה כחולה וחמוצים גרוזיניים, מנות פסטה – אבל יותר מכל אני אוהב מטבח גאורגי מודרני. הסלט הגיאורגי המסורתי מורכב מפרוסות גדולות של עגבניות ומלפפונים בלבוש בזיליקום וכוסברה, מתובל בשמן זית קחטי, בצל אדום ומעט ארוגולה. סלט גרוזיני מסורתי מורכב מעגבניות, פטרוזיליה טרייה, בזיליקום, פלפל ירוק, בצל אדום ומלפפון.

טולמה

הוא עוד מאכל גאורגי מסורתי המורכב מבשר בקר טחון ואורז עם אורגנו, בצל ונענע. כל מה שאתה צריך לנסות כולל חינקאלי, חצ'אפורי, קבב גרוזיני, מוצרים מקומיים, מנות חמות, סלטים והיין הטוב ביותר. כפי שיאמר לכם כל מטייל בג'ורג'יה, המטבח הייחודי של המדינה, תרבות היין וסופרה (חג גאורגי) הם השיאים. ממוקם ליד בית האופרה ברחוב Revaz Lagidze 27/2, Duqani היא מסעדה גרוזינית טיפוסית המגישה חינקאלי עטוף ביד, דבר נדיר בטביליסי.

הביקור במדינת אבחזיה קשה לתיירים, אז לאכול בטביליסי הרבה יותר קל. אני באמת מקווה שלאחר קריאת המאמר הזה תהיה לך רשימה של מקומות לאכול בטביליסי ואני מצפה למשוב שלך ברגע שתנסה באמת את המסעדות האלה.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מזרן לכלבים

תהיתם פעם למה חבר הפרוותי שלכם צריך מזרון? למלווינו הכלבים מגיעה שנת לילה טובה בדיוק כמונו. פוסט זה בבלוג חוקר את העולם המרגש של מזרני