אוכל מקומי ברומא

The Roman Guy, LivItaly Tours ו-Eating Europe מציעים גם סיורי אוכל פנטסטיים ברומא, פירנצה ובונציה. ואם אתם רוצים לשקוע במטבח הרומי ולקבל הסבר ממומחה מקומי, בהחלט כדאי לכם להצטרף לאחד מסיורי האוכל הטובים ברומא. ספגטי קרבונרה היא אחת המנות הראשונות ברומא שאפשר לנסות אם תרצו לגלות מתכונים מסורתיים. המנה הזו שגדלתי עליה הוגשה במסעדות איטלקיות-אמריקאיות בניו ג'רזי ומסצ'וסטס, והגרסה הרומית הייתה דומה למה שהייתי מנסה.

זוהי מנת פסטה שמשתמשת רק בקאצ'יו מקומית (גבינת חלב כבשים מהכפר הרומי)

מעט מי פסטה עמילניים ופלפל שחור. "ספגטי גיטרה" מרובע לפי המסורת של אברוצו, ברומא סוג זה של פסטה טרייה ידוע בשם tonnarelli, מתכון מועדף למתכון זה. בעוד הפיצה המודרנית התפתחה מהפוקצ'ה הפשוטה המיוצרת באזור נאפולי, רומא גם הפכה את המנה לחלק חשוב מהתרבות הקולינרית הרומית המסורתית. המנות הראשונות הרומיות הבולטות כוללות קאצ'יו אי פפה (גבינה ופלפל שחור), גריסיה (בייקון או בייקון ורוטב גבינה קשה, בדרך כלל פקורינו רומנו), קרבונרה (כמו גרישיה אבל עם ביצה) ואמטריצ'אנה (כמו גרישיה אבל עם ביצים). בתוספת עגבנייה ואולי בצל).

פטוצ'יני אלפרדו הומצא ברומא על ידי אלפרדו אלה סקרופה

ועדיין תוכלו לטעום כאן את הפסטה המקורית והטובה ביותר של אלפרדו. גם אם לא מוצאים מנה כמו "פטוצ'יני אלפרדו", שלא קיימת באיטליה; פסטה עוף נחשבת לא חוקית, ותוכלו למצוא מנות פסטה נהדרות ברומא. גיבור של מנות טעימות רבות המפורטות לעיל, אחת ממנות החובה ברומא היא ללא ספק רוקפור.

לא רק שהוא מרכיב חיוני בפסטות Amatriciana

Carbonara ו-Gricia, והמרכיב החשוב ביותר של Cacio and Pepe, הרומאים גם משפשפים פקורינו מיושן במנות כמו Tripe alla Romana ולפעמים מוסיפים אותו ל- Suppli . המקומות הטובים ביותר לטעום את האוכל הרומי הזה הם מסעדות מסורתיות והיסטוריות כמו Checchino dal 1887 (Via di Monte Testaccio 30), המתמחה במנות קלאסיות, ו-Amando al Pantheon, שם הוא מוכן על פי מסורות מקומיות. האוכל הרומי טעים, משלב את המרכיבים הפשוטים ביותר ליצירת מנות עם טעמים תוססים. אז הנה המנות הרומיות שהלוואי שהיו לי מולי עכשיו וכמה מהמקומות הטובים ביותר ברומא לדגום אותם.
למידע נוסף על אוכל מקומי ברומא כדאי לבדוק כאן: xn--4dbj1a1b.co.il

אם אתם מחפשים ארוחה מסורתית ברומא

חפשו את שבע המנות הבאות. לכל אחת מהמנות הללו יש היסטוריה מרתקת, אז קראו את ההיסטוריה המלאה של Amatriciana, Cazio and Pepe, Carbonara ו-Gricia כדי לגלות בדיוק מה להזמין ברומא. בעוד שמטיילים מחפשים לעתים קרובות פיצה וגלידה בהרפתקאותיהם הרומיות, רובם נתקלים במנות כמו Cacio e Pepe במקרה או בסיור אוכל.

אין דרך טובה יותר לחוות את האוכל הרומי ואת העיר עצמה מאשר למצוא את סיורי האוכל הטובים ביותר ברומא

זוהי דרך בטוחה לחשוף את הסודות של איך לאכול כמו מקומי ברומא. סיור האוכל הסודי מבטיח להראות לכם היכן לאכול במרכז ההיסטורי של רומא.

אם זו הפעם הראשונה שלכם ברומא ואתם מעוניינים ללמוד עוד על מנות מקומיות, הגעתם למקום הנכון. כאן אספר לכם מה לאכול ברומא ואחלוק כמה טיפים כיצד להפיק את המרב מהמטבח המקומי.

המטבח האיטלקי מאוד אזורי ולכל עיר יש מנות ייחודיות. וכאשר מבקרים ברומא, יש הרבה לבחירה. אולי תשימו לב לנושא כאן, אבל זה לא יהיה מדריך לאוכל הטוב ביותר ברומא אם לא התחלנו עם מנות הפסטה הרומיות המפורסמות (והטעימות) ביותר.

פסטה אלה קרבונרה

היא אחת המנות האיטלקיות המפורסמות אך הלא מובנות בעולם. הוא מורכב מפסטה מתובלת ברוטב בייקון פריך, רוקפור רומנו חריף וביצים. הצגת שקית בצק פיצה מלאה ברוטב פסטה טיפוסי היא דרך מצוינת ליהנות מהטעמים של המטבח הרומי המסורתי.

הוא מורכב ממוצרים טריים, עונתיים ומוכנים בפשטות מהאזור הכפרי הרומי. המטבח הרומי מוגדר על ידי סט ייחודי של מרכיבים, טכניקות ומנות המבדילות אותו מכל שאר המאכלים העירוניים האיטלקיים.

הנה כמה מנות רומיות טיפוסיות והמקומות הטובים ביותר לאכול אותם בעיר הנצח

מדריך זה למטבח הרומי המסורתי לא רק יסתכל על מנות הפסטה הרומיות המפורסמות ביותר, מקרבונרה ועד אמטריצ'אנה, אלא גם מרכיבים רומאים קלאסיים כמו פורצ'טה או ארטישוק, וכמה מאוכל הרחוב הטוב ביותר שתוכלו למצוא ברומא. ברומא יש כל מיני פסטה טובה, אבל חמש מהן רומיות קלאסיות – קרבונרה, קצ'יו א פפה, גרישיה, אמטריצ'יאנה ופאג'טה (ראו למטה) – וכדאי לנסות את כולם לפחות פעם אחת.

הטיול שלך לא יהיה שלם מכיוון שפסטה היא חובה כשמחפשים אוכל ברומא. גם אם יש לכם רק יומיים ברומא, האוכל צריך להיות חלק בלתי נפרד מהמסלול שלכם.

אספקה קלאסית ברומא היא עם תבשיל ומוצרלה, אבל ברוב המקומות היא מוגשת גם עם מתכונים רומיים אחרים כמו cacio e pepe, אחד האהובים עליי.

המקום הפופולרי ביותר לעשות בו קניות

הוא חנות המכולת הקטנה Supplizio במרכז העיר ברחוב Via dei Banchi Vecchi, 143 – 00186 – רומא. אבל אם אתם מחפשים איפה המקומיים אוכלים ברומא, תצטרכו לצאת קצת מחוץ לכיכר. יש גם כמה מקומות שבהם המקומיים ברומא אוכלים ממש באזור. כשרואים את המנות הללו בתפריט מבינים שכאן בדיוק אוכלים המקומיים ברומא.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מזרן לכלבים

תהיתם פעם למה חבר הפרוותי שלכם צריך מזרון? למלווינו הכלבים מגיעה שנת לילה טובה בדיוק כמונו. פוסט זה בבלוג חוקר את העולם המרגש של מזרני