איך לארגן ערב קריוקי עם חברים?

המדריך הזה מסביר איך לארח מסיבת קריוקי וירטואלית בזום (או ב-Google Meet או ב-Microsoft Teams), איך לארח אירוע גדול לצוותים שעובדים מהבית, ואיך לבחור שיר קריוקי טוב. להלן, ריכזנו כמה טיפים כיצד לערוך מסיבת קריוקי מוצלחת כדי להקל על עבודת המארח שלך. בין אם אתם מתכננים מסיבה קטנה או גדולה, הטיפים האלה יעזרו לכם לערוך את מסיבת הקריוקי הטובה ביותר שאפשר. הרעיונות הטובים ביותר שלנו למסיבת קריוקי לאורחים מתחילים או ותיקים יעזרו לכם לתכנן את המסיבה המושלמת ללא קשר לתקציב שלכם.

יהיה לך כיף גדול לארגן מסיבת קריוקי משלך, בין אם אתה חיית מסיבות או סתם חובב שירה. משחק קריוקי בבית הוא דרך מצוינת לקרב משפחה וחברים. אם אתם מחפשים דרך מהנה לארח את החברים שלכם בבית, שקול לארח מסיבת קריוקי.

אתה יכול להפוך מסיבת קריוקי למשחק מרגש שבו אנשים משחקים ושרים ביחד

אתה יכול לנסות משחקים כמו פרודיה על שיר, לשיר שיר בסגנון של אמן אחר, כמו בריטני ספירס שרה אקווס ברבי גירל. כאפשרות נוספת, אתה יכול לערבב את זה על ידי כתיבת כמה שירי קריוקי מצחיקים על פיסת נייר, קמטים אותם והכנסתם לשקית/כובע.

הווריאציה הזו קצת מסובכת

אבל אם אתה לא יכול למצוא גרסת קריוקי של השיר בשום מקום אחר, שווה לנסות. אם אתה צריך שיר ספציפי אבל לא מוצא את גרסת הקריוקי, וודא שאתה יודע איך להסיר שירה מהשיר. אפליקציות הקריוקי הטובות ביותר מאפשרות לך לגלול שירים למעלה ולמטה בתור ההשמעה, כך שבכל פעם שמישהו חושב על שיר שהוא רוצה לנסות, אתה יכול להוסיף אותו לרשימה.

חבר מכשיר כגון טאבלט או מחשב נייד למיקסר, או השתמש בטלוויזיה חכמה, ואז חפש ביוטיוב גרסה אינסטרומנטלית או קריוקי של השיר. YouTube היא הדרך הזולה ביותר למיין הקלטות אודיו של המוזיקה שלך וגם סרטוני מילים לקריוקי ביתי.

הדבר הטוב ביותר בשימוש ביוטיוב הוא שהוא חינמי לחלוטין, ויש גרסאות קריוקי של כמעט כל שיר שאתה יכול לחשוב עליו. גרסת הקריוקי היא מקור מצוין לרצועות גיבוי MP3 לכל שיר שתרצו לשיר במסיבת הקריוקי שלכם.

במקום לקנות תקליטורים, אתה יכול להוריד ולשחק קריוקי במחשב שלך. אתה יכול להימנע משימוש במכונת קריוקי על ידי שימוש בתקליטור קריוקי שמתנגן על נגן DVD רגיל.

ניתן לקנות תוכנת קריוקי באינטרנט וחלק מהן ניתנות להורדה בחינם. אתה יכול למצוא אותם וקבצי MIDI שילוו אותם בחיפוש בגוגל.

התחל לאסוף תקליטורי קריוקי

מצא נגן קריוקי משלך, חבר אותו לטלוויזיה שלך ואסוף חברים שאוהבים לשיר. אם אתה רוצה לקחת את מסיבת הקריוקי שלך לשלב הבא, אתה יכול להזרים מילים ותמונות רקע קריוקי לטלוויזיה שלך עבור מסך גדול יותר (או להוריד את אפליקציית הטלוויזיה החכמה Singa שלנו), להוסיף מערכות סטריאו ביתיות, ואולי מיקרופון. , או שתיים. בעוד שקריוקי אקוסטי זה כיף, אתה רוצה לעשות אותו קצת יותר גדול וחי יותר.

ערב הקריוקי שלכם אמור להיות מוצלח

אבל זה לא יקרה מעצמו. ציוד הקריוקי הנכון הוא קריטי למידת ההצלחה של המסיבה שלכם. בין אם זה מפגש משפחתי, מפגש פרטי בחדר מסיבה או פיקניק בפארק, קריוקי הוא אירוע מובטח שישאיר את האורחים שלכם מבדר מההתחלה ועד הסוף (ולפעמים יותר).

קריוקי

היא דרך מצוינת לגרום לכל המשפחה להיות מעורבת ביצירת מוזיקה, אז צירפנו כמה טיפים נוספים לאירוח מסיבת קריוקי לילדים, גם אם יש לך ילדים צעירים יותר שאולי לא יעניינו לשיר איתם מבוגרים. החלטתי לערוך ערב קריוקי משפחתי מהנה בבית שכולל את כל מה שצריך לערב מוזיקלי נהדר.

כך תוכלו להפוך ערב קריוקי למהנה וקצת שונה. אתה יכול אפילו לשאול כמה שאלות פשוטות כדי להוסיף תחושה בריאה של תחרות למסיבת הקריוקי שלך.

בהזמנה שלחו לאורחים תיאור קצר של מה יהיה במסיבה

כולל שירים המתאימים לכל הגילאים, אפשרויות השכרת מכונת קריוקי והמלצות מה ללבוש. כשעורכים רשימת אורחים ושולחים הזמנות, הסר את מי שלא אוהב מסיבות או קריוקי. שום דבר לא מנצח מסיבת מסכות כדי ליצור אווירה חגיגית להתחיל שיחה ברגע שהאורחים מגיעים.

אתה זה שאנשים מתארים כדברנים

מסבירי פנים עד הקצה, ואז בהתלהבות רבה אתה מתקשר לחברים שלך ומזמין אותם למה שבטוח תהיה מסיבת קריוקי פנטסטית. כשמגיע הזמן, אתה מבין באי רצון שאתה לא ממש בטוח מה תצטרך למסיבה מלבד הכוונות הטובות שלך והרוח התוססת שלך. אתה יכול לנסות לעשות הפסקה במסיבת הקריוקי שלך, אבל אנחנו יכולים להגיד לך מניסיון שזה כנראה לא יהיה מאוד פופולרי.

לא רק לאורחים שלכם תהיה הזדמנות להתלבש ולהראות את היצירתיות שלהם

אלא שהם יכולים גם להכין מראש שירי קריוקי משלהם ולתרגל אם הם רוצים. בקשו מהאורחים להתלבש ולבחור כמה שירים מראש – יהיה להם זמן להתאמן ברכב או במקלחת, והם ירגישו בטוחים יותר בבית.

היופי של מנוי קריוקי הוא גישה מיידית לאינספור שירים עם ממשק אינטואיטיבי. סימן ההיכר של שירותי מנוי קריוקי הוא גישה מיידית לענן לאלפי שירים עם ממשק קל לשימוש שחוסך מכם את הטרחה של דשדוש CD+G מוזיקה או התקני אחסון חיצוניים.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מזרן לכלבים

תהיתם פעם למה חבר הפרוותי שלכם צריך מזרון? למלווינו הכלבים מגיעה שנת לילה טובה בדיוק כמונו. פוסט זה בבלוג חוקר את העולם המרגש של מזרני