איך לעשות ניהול מוניטין

כאן, נסקור את תוכנת ניהול המוניטין שבה תוכל להשתמש כדי לנטר את המוניטין המקוון של המותג שלך, כמו גם אסטרטגיות שתוכל ליישם לניהול המוניטין העסקי שלך. כיום, ניהול מוניטין עוסק בעיקר בניטור והגנה על המוניטין המקוון של המותג שלך באתרי ביקורות של לקוחות, מדיה חברתית וגוגל. בנוסף לאיסוף משוב מלקוחות, ניהול מוניטין מקוון תלוי גם באופן שבו העסק שלך מגיב לכל ביקורות לא בולטות שהעסק שלך עשוי לקבל.

באמצעות אחת מתוכניות ניהול המוניטין הללו

אתה יכול להפחית ביקורות שליליות על ידי תגובה ללקוחות באינטרנט, או אפילו להשתמש בביקורות שלהם כהזדמנות לשפר את המותג או המוצר שלך. עם שיווק מוניטין, אתה יכול להשתמש בביקורות חיוביות של לקוחות ובביקורות ברשתות חברתיות לטובתך. ככל שיש לך יותר ביקורות, כך העסק שלך יכול למשוך יותר לקוחות. אתה יכול לעודד לקוחות מרוצים להשאיר ביקורות חיוביות, להשאיר ביקורות מועילות ולמזער את ההשפעה של תוצאות חיפוש שליליות, ביקורות ומאמרים.

אם הביקורת לא משקפת במדויק את השירות או המוצר שלך

משוב נוסף יעזור להסיר שליליות. אם ביקורת או ביקורת שלילית נגרמת כתוצאה מבעיה במוצר או בשירות שלך, תוכל לתקן את הבעיה כדי לוודא שהיא לא תגרום לבעיות לאף אחד בעתיד. אם תעקבו אחר העצות האלה כדי לשפר את אסטרטגיית ניהול המוניטין המקוונת שלכם, תוכלו לחזק את העסק שלכם כדי להתמודד עם ביקורות או ביקורות שליליות. אסטרטגיית ניהול מוניטין מקוונת יכולה להבטיח שביקורות המתפרסמות באתרים כמו גוגל ופייסבוק הן שיקוף אמיתי של חווית הלקוח של החברה שלך.

במדריך זה

נבחן כיצד להשתמש בניהול מוניטין מקוון כדי לדרג גבוה יותר בחיפוש, להשיג יותר לקוחות ולהפוך לחברה הטובה ביותר באזור שלך. ריכזנו חמש אסטרטגיות מוצקות שיעזרו לך להתחיל לנהל את המוניטין המקוון של המותגים שלך. להלן כמה מהצעדים החשובים ביותר שעליך לנקוט כדי לשמור על המוניטין העסקי המקוון שלך במצב מעולה. למרבה המזל, ישנן דרכים רבות לבנות את המוניטין המקוון שלך, ואנו נשתף את האסטרטגיות היעילות ביותר להלן.

לפני שתתחיל לשפר את המוניטין המקוון שלך

עליך להעריך מה אנשים חושבים על המותג שלך. בסופו של דבר, המוניטין של החברה שלך יהיה תלוי במה שיש לעסק שלך להציע, אבל אנשים בשלבים המוקדמים של מסע הלקוח עלולים לעולם לא ללכת אם הם נתקלים ביותר מדי שליליות או לא מספיק חיוביות כאשר מחפשים את החברה שלך. באינטרנט. על ידי ניהול אקטיבי של המוניטין שלך, תוכל למזער ביקורות שליליות של לקוחות ולשמור על הנוכחות המקוונת שלך ככל האפשר. במקרה זה, בניית נוכחות חזקה במדיה חברתית עבור עובדי מפתח היא דרך מצוינת לנהל באופן יזום את המוניטין המקוון של העסק שלך.

עצם קיומו של מספר חשבונות מדיה חברתית עבור העסק שלך אינו מספיק

כדי לנהל את המוניטין המקוון שלך – חשוב לעדכן ולתחזק אותם באופן קבוע לתמיכה אורגנית. בעולם הדיגיטלי של היום של תקשורת מקוונת 24/7, חשוב להיות עקבי בכל מדיה חברתית, בלוגים, אתרי ביקורות מקוונים ומנועי חיפוש כדי להפוך את המותג שלך למקור מידע עבור התעשייה שלך. מכיוון שהמוניטין המקוון של החברה שלך כל כך חשוב בעולם הדיגיטלי של היום, אתה צריך לדעת איך לנהל נכון ולשלוט בתוכן הקשור למותג שלך.

אם יש לך דף עסקי בפייסבוק

רישום ב-Yelp, או שאתה יכול למצוא אותו ב-Google לעסק שלי, כנראה שאתה כבר יודע את ההשפעה והחשיבות של אתרי ביקורת על המוניטין המקוון שלך. בהתחשב בקריאה, לבקש מבסיס הלקוחות שלך להשאיר ביקורת ב-Google לעסק שלי, בפייסבוק ו/או ב-Yelp יעזור לעסק שלך לבנות מוניטין חיובי ולרכוש אמון צרכנים.

לפני שתוכל ליישם תוכנית מקוונת לניהול מוניטין

עליך לבצע ביקורת מוניטין מלאה. התחל בחיפוש ב-Google וראה מה הצופים מוצאים כשהם מחפשים את העסק שלך. במילים פשוטות, ניהול מוניטין מקוון עוסק בפיקוח וניהול המוניטין המקוון של המותג שלך, להבטיח שהעסק שלך מיוצג כראוי ושללקוחות פוטנציאליים יש רושם טוב מי אתה ומה אתה עושה.

ניהול מוניטין מקוון משלב יחסי ציבור

שיווק ואופטימיזציה למנועי חיפוש כדי ליצור תדמית חיובית עבור חברה או מותג. ניהול מוניטין (הנקרא לפעמים ניהול ייצוג או ORM) הוא הנוהג של ניסיון לעצב דעת קהל על אדם או ארגון על ידי השפעה על מידע על אותו ישות, בעיקר באינטרנט. לפעמים זה מכונה ניהול ביקורת. ניהול מוניטין נעשה לרוב על ידי מעקב אחר מה שנאמר על העסק שלך באינטרנט.

עם זאת

ניהול ביקורות חשוב להפליא מכיוון שהביקורות שאנשים נתקלים בהן הן לרוב הדבר הראשון שהם שומעים על העסק שלך. לדירוגים ולביקורות שמשתפים בפורומים וברשתות החברתיות יש ערך אמיתי, וניהול ביקורות הוא חלק בלתי נפרד מבנייה ושמירה על מוניטין רב. עם זאת, אתה עדיין אחראי למה שהמבקרים הגרועים ביותר שלך אומרים – תגובה לביקורות ושימוש בביקורות כדי לשפר את המוצרים והשירותים שלך הם חלקים חשובים בתהליך ניהול המוניטין הכולל שלך. כעת, לאחר שהבנו עד כמה חשוב המוניטין שלך, בואו נדבר על צעדים יזומים שתוכל לנקוט כדי לשפר את המוניטין שלך על ידי טיפול בכמה מהבעיות שלמעלה.

החדשות הטובות

לעומת זאת, הן שעל ידי ניהול פעיל של מוניטין מקוון, חברות יכולות להשפיע על מה שאחרים אומרים על המותג שלהן ועל סוג המידע שמגיע בסופו של דבר להנחיות של משתמשים בתוצאות החיפוש. אם אין לך את הזמן או המומחיות לנהל את המוניטין של החברה שלך, זה יכול להיות מתסכל, גוזל זמן, ועלול להרחיק את הלקוחות שלך. מוניטין מקוון מנוהל היטב תמיד שווה את ההשקעה – אם אתה לחוץ בזמן, לא יודע מאיפה להתחיל, או פשוט לא משיג את התוצאות הרצויות, שכור מישהו שישתלט עליו. משווקים מקוונים מבלים זמן רב בייעוץ כיצד לנהל דירוגים וביקורות מקוונים עבור עסקים מקומיים, אך למוניטין יכולה להיות השפעה הרבה יותר גדולה מאשר ביקורות של Yelp וגוגל.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מזרן לכלבים

תהיתם פעם למה חבר הפרוותי שלכם צריך מזרון? למלווינו הכלבים מגיעה שנת לילה טובה בדיוק כמונו. פוסט זה בבלוג חוקר את העולם המרגש של מזרני