איך לשיר יפה יותר ולפתח את הקול שלי?

במאמר זה אשתף אתכם בכמה טיפים כיצד לשיר יפה, לא רק שיר. לא משנה למה הקול הנוכחי שלך מסוגל, אתה יכול ללמוד לשיר יפה יותר.

ללמוד לשיר עם YouTube יכול להיות מסובך מכיוון שלכל מורה ווקאלי יש גישה שונה לטכניקה ווקאלית. רוב האנשים יכולים לשפר את השירה שלהם, אבל זמרים רבים מתקשים למצוא קול ייחודי.

למרות שלפעמים אתה רוצה לשיר בקול חלש

כדי להתאים בצורה הטובה ביותר לשיר מסוים, לזמר טוב חייב להיות גם קול שיכול להפיק גוון רחב וחזק. לא משנה איזה סגנון מוזיקה אתה שר, איכות הטון הקולי שלך תעשה הבדל עצום לצליל שלך. גורם חשוב בשירה יפה הוא הטון, או איך הקול שלך נשמע.

דרך מצוינת לשפר את הקול שלך היא לתרגל שירה בזמן שאתה מדבר. אם אתה יכול לשלוט בתרגיל זה תוך כדי שירה, הקול שלך יישמע חזק יותר והתווים שלך יהיו ברורים יותר.

עכשיו כשאתם שרים בלחן טוב ובהרמוניה

הגיע הזמן להכיר את טווחי הקול השונים. זכרו, ערבוב שירה פירושו לימוד שירה באמצעות אוגרי החזה והראש הרלוונטיים. לימוד ההבדל בין קול הראש שלך לקול החזה יכול גם לעזור להרחיב את טווח השירה שלך.
לפרטים נוספים על פיתוח קול ואיך לשיר יפה יותר ולפתח את הקול שלי? באפשרותך להעיף מבט ב- voiceteacher.co.il

העצות המעשיות הללו כיצד לשפר את השירה שלך הם תוספת נהדרת לשיעורי השירה שלך ויעזרו לך לשפר את כישורי השירה שלך

שיעורים עם מורה מוסמך לשירה יעזור לך לפתח את הקול שלך ולספק משוב נחוץ. אם אתם באמת רוצים לשפר את הקול שלכם או את קולו של ילדכם, בהחלט כדאי שתמצאו מורה מוסמך לזמר.

בואו נודה בזה

בעוד שטיפים לשירה שלנו קלים לקריאה, הם מועילים אפילו יותר כשיש לך מישהו שידריך אותך על הטכניקות של כל אחד מהם. אני בהחלט לא יכול לכסות הכל כאן, אבל תלמד טכניקות ווקאליות חשובות (מיומנויות) שיעזרו לך להישמע (ובמקרים מסוימים) הרבה יותר טוב ממה שאתה נשמע עכשיו. כדי לשפר את הקול שלך, אתה צריך להיות מסוגל לבודד את מרכיבי השירה הרוצחת ולחשוף את הטכניקה הווקאלית של הזמר.

כאשר אתה מודע כל הזמן לקול השירה שלך

אתה תהיה מכוון יותר לדעת אם אתה יכול לנגן את התווים הנכונים, להפיק את הצליל הנכון ולהבין טוב יותר איך אתה נשמע. שירה היא עבודה קשה, אבל אתה יכול להיות חכם יותר על ידי לימוד ושיפור המוזיקליות שלך בכל התחומים. הלמידה תעניק לשירה שלך יותר חיים ואנרגיה, תעזור לך להישמע מקצועי יותר. הטיפ הבא שניתן לך יעזור לך להפוך את הקול שלך ליפה, כמו גם להחיות את הטון שלך, וזה שימושי לכל סגנון שירה.

עם תרגול מתמיד

תרגישו שאיכות השירה שלכם תשתפר בהדרגה יותר ויותר. ובכן, כאשר אתם מתרגלים את התרגיל ומיתרי הקול שלכם מתחילים להישאר רגועים, תשימו לב שאתם יכולים לשיר בטווח שלכם ומיתרי הקול שלכם יתאימו לכל צליל בפני עצמו. בכל פעם שאתה מתאמן בשירה בקול רם, דמיינו את מיתרי הקול שלכם נסגרים לחלוטין. למד לשלוט בקול שלך ולכוון אותו לעוצמת הקול והרמה הנכונים כדי לשיר טוב ובו בזמן לא ללחוץ על מיתרי הקול.

תרגל שירה תוך הקפדה על בריאות הקול שלך

והקול שלך ישרת אותך לאורך זמן. חימום הקול לפני השירה הוא חיוני, ויש הרבה תרגילים שיתאימו לכל הגילאים, טווחי הקול ורמות הניסיון. לוקח זמן לאמן את הגוף לתמוך בקול שלך, למרות שאתה יכול להאיץ את התהליך הזה על ידי עבודה עם מאמן קול.

ניסיון לחקות את הקול או את סגנון השירה של מישהו אחר עשוי לדרוש ממך לשיר או לעשות משהו מחוץ לטווח הפיזיולוגי הנוח שלך או לרמת הקול הנוכחית שלך

אם אתה לא סומך על הקול שלך כשאתה שר, חוסר הביטחון שלך יתגנב פנימה. יש אנשים שמאמינים שהם לעולם לא יוכלו להפוך לזמרים כי הם שונאים את צליל הקול שלהם ולא רוצים לנסות כמיטב יכולתם בשירה.

זמרים עם קולות טובים מכירים את גבולות המנעד הקולי שלהם

השלימו עם העובדה שהקול שלהם נשמע קצת שונה מאנשים אחרים מהם, התאמנו מספיק כדי להרגיש בנוח לשיר מול אנשים, הם הימנע ממתח ומתח, ודאג למיתרי הקול שלהם כדי לוודא שהקול שלהם נשמע הכי טוב שאפשר. בוב דילן לא שר כמו ביונסה: לכל אחד מהם סט קולות שונה, וכל זמר למד להשתמש בקול שלו. לא משנה איזה שיר אתה מעדיף לשיר, אתה צריך קול ממוצע.

אתה יכול ללמוד הרבה מחיקוי של כמה מהזמרים האהובים עליך

במיוחד אלה שיש להם אותו קול או טווח כמוך. עכשיו יש הרבה אנשים שיקראו את זה ויחליטו שזה לא מתאים להם או "לא שמעתי אותם שרים את זה" אבל אני מבטיח שתוכל ללמוד לשיר עם הטכניקות וההוראות הנכונות. לפני שאני מתעמק ב-8 טיפים לשיר, אני רוצה להתחיל עם הרעיון שכל אחד עם קול "רע". אמנם מוזיקה היא חלק טבעי ממה שזה אומר להיות אנושי, אבל צריך קצת התמסרות ותרגול רציניים כדי להפוך לזמר מצליח שיכול לשיר ביחד וליצור מנגינה נעימה עם הקול שלו.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מזרן לכלבים

תהיתם פעם למה חבר הפרוותי שלכם צריך מזרון? למלווינו הכלבים מגיעה שנת לילה טובה בדיוק כמונו. פוסט זה בבלוג חוקר את העולם המרגש של מזרני