איך לתמחר פרויקט עיצוב פנים?

איך לתמחר פרויקט עיצוב פנים

רוב מעצבי הפנים גובים עמלת ייעוץ ראשונית של 500 ש"ח עד 1000 ש"ח, שהם בדרך כלל שעה אחת מזמן העבודה של המעצב. 

בדרך כלל אתה יכול לצפות לשלם בסביבות 500 ש"ח לשעה למעצבת פנים

שירות עיצוב פנים מחיר הוגן יכול לנוע בין $50 ל-$500 לשעה. בממוצע, אתה יכול לצפות לשלם בין 100 ל-200 דולר לשעה, בדרך כלל בסביבות 5,200 דולר עבור עיצוב, לא כולל עלות הרהיטים. מעצבים שואפים מתחילים בדרך כלל ב-75-125 דולר, והטווח הנפוץ יותר הוא 150-450 דולר לשעה. לדוגמה, אם ישנם מעצבים מרובים שעובדים על הפרויקט שלך, הזמן של המעצב הזוטר עשוי להיות מחויב ב-$50 לשעה, בעוד שזמן המעצב הראשי עשוי להיות מחויב בין $200 ל-$500 לשעה.

פעמים רבות נדרש זמן חשיבה של מעצב בעסק לפי שעה כדי להתחיל בפרויקט שלך.

בהתאם למטרת העבודה, זה יכול להיות בין 2,000 ל-10,000 דולר. כמה מעצבים לפי שעה יציגו הצעה המבוססת על עומס העבודה הכולל, יעריכו את השעות הנחוצות לדעתם כדי להשלים את הפרויקט, ויגישו חשבונית תשלום מראש על סמך ההערכה הכוללת.

חלק מהמעצבים גובים תעריף שעתי בתוספת היטל על כל הפריטים הנרכשים מטעמם, בעוד מעצבים אחרים גובים תעריף אחיד לכל קונספט עיצובי עם אחוז מהפריטים שנרכשו עבור הפרויקט.

מעצבים אחרים יגבו אחוז מסך עלות הפרויקט הנעים בין מינימום של 10% למקסימום של 25%. היתרון העיקרי של הריבית הוא היעדר תשלום מראש. כאשר מעצב גובה עמלת רכישה כחלק מהעמלה שלו, זה בדרך כלל נפרד ובנוסף לתעריף השעתי של המעצב.

רוב המעצבים יקבלו הנחות מסחריות על רהיטים

כך שהם ישלמו פחות קודם, ואז יחייבו אותך במחיר הקמעונאי, וישמרו על האחוז הזה כדי לכסות את הזמן הדרוש לתיאום הרכישה. יש מעצבים שמעבירים את כל ההנחות שהם יכולים להבטיח ללקוחות שלהם כיתרון בעבודה איתם.

זה המקום שבו מדיניות ההנחה המסחרית שלי יכולה להיות שימושית

כי כשאני מסביר זאת בסוף הצעת העמלה, זה נותן ללקוח הערכה נפשית קלה שהסכום שהוא יוציא על עמלת העיצוב יהיה לקזז את ההטבות שהם מקבלים ממני. בתחומים אחרים. אני מתכננת לגבות מהלקוחות תשלום שעתי עבור שירותי העיצוב שלי, הכוללים יצירת תוכניות קומה, תוכניות קומה / פריסות לרהיטים, ועיצוב רהיטים, רהיטים ומקורות בהתאמה אישית.

בדרך כלל מעצבת פנים עובדת בשלב זה בתעריף אחיד להיבט העיצובי בתוספת תעריף שעתי לכל סגנון באתר או כל מסע קניות שהלקוח ירצה לעשות.

תעריף אחיד או קבוע לתשלום מלא בתעריף נמוך יותר מאשר אפשרות התשלום האחרת

על מנת לעודד את הלקוח שלי לשלם מראש ולכן להתקדם מהר יותר לקראת סיום הפרויקט, עמלת עיצוב הפנים השכבה תגרום ללקוח שלך לבצע תשלום מראש, ולאחר מכן תוכל לקבוע מחדש במהירות את הפרויקט מכיוון שכבר טיפלת בתשלום.

אתה יודע מה יהיה השכר השעתי שלך

ועבור לקוח שמחפש קנה מידה לעסקים קטנים זו יכולה להיות דרך משתלמת לעבוד עם מעצב. לדוגמה, מעצב ידוע שמסיים פרויקט תוך ארבעה חודשים (בעוד שאחרים עשויים לקחת שמונה) עשוי לגבות עמלת עיצוב מראש בתוספת מרווח מוצר. מעצב אחר שעובד בצמוד ללקוח במשך חודשים על בסיס קבוע עשוי להעדיף לשלם לפי שעה בזמנו.

לעתים קרובות למעצבים צעירים יותר אין את הביטחון פשוט לגבות דמי עיצוב מראש

אז הם בוחרים בתעריפים לפי שעה ובסופו של דבר נמכרים מדי פעם. תגלו שמעצבים חדשים בתחום (שיכולים להיות מוכשרים במיוחד) גובים פחות בשעה כשהם מנסים לבנות רשת של לקוחות והפניות. המעצבים המכובדים (והמבוקשים) ביותר גובים יותר לשעה, אבל הניסיון שלהם מאפשר להם להיות יעילים יותר.

רוב המעצבים החדשים מתחילים עם תעריפים לפי שעה

בעוד שמעצבים מנוסים יותר גובים לפי רגל מרובע או יש להם תעריף קבוע לחדר. במקום משכורת שעתית למעצב פנים, מעצבים מסוימים יקנו את הרהיטים, הקישוטים והאביזרים האחרים שלך בהנחה, ואז יחייבו אותך במחיר הקמעונאי, תוך שמירה על ההפרש כעמלה.

אם העמלה מבוססת על פריטים שנרכשו בשם הלקוח שלך

אז כן, אתה יכול לגבות גם חיוב שעתי עבור שירותי עיצוב פנים וגם עמלת סחורה. כמו ברוב השירותים המקצועיים, תמיד תוכלו להסתכל עליהם ולקבל הצעת מחיר, אך חשוב לזכור שאתם מקבלים את מה שאתם משלמים עליו. מעצב רק לעתים רחוקות עובד רק על בסיס שעתי; רוב השכר לשעה משולב באחוז מהפריטים שנמכרו, הנע בין 25 ל-35% מהעלות.

בסופו של דבר מעצב הפנים גובה שכר טרחה בהתאם לצרכי הלקוח

ומבנה התעריף שלו: תעריף קבוע או לחדר, לפי רגל מרובע, שעה, ליום, עיצוב, או כאחוז פלוס של קבלנים או דמי בונים (אם עובדים במשרה חלקית עם הקבלן הכללי). עלויות מעצבי פנים מתבססות לרוב על תעריף אחיד מכיוון שקל יותר להעריך את היקף העבודה כאשר אין צרכים אדריכליים.

עמלות עיצוב פנים מבוססות אחוז יכולות להתחיל ב-10% ולעלות ל-45%

אבל העמלות נעות בדרך כלל בין 15% ל-30% מהסך הכולל עבור עלויות ריהוט, ניהול קבלן וחומרים. בדומה לאחוז מעלות הבנייה, המתכנן יגבה אחוזים (בדרך כלל 10% עד 45%) מהעלות הכוללת של העבודה. ללא קשר לאסטרטגיית החיוב שלך, רוב פרויקטי עיצוב הפנים יעלו בין 1,500 ל-12,000 דולר בסך הכל עבור המעצב עצמו, לא כולל עלויות ריהוט.

מעצבי פנים גובים בדרך כלל 50 עד 200 דולר לשעה

או 5 עד 15 דולר למטר מרובע עבור פרויקטים גדולים יותר. התעריף היומי למעצב פנים עצמאי נע בדרך כלל בין $632 ל-$2,152 ליום של 8 שעות, תכנון שינויים מבניים, שינויים בחלונות, מיקום רהיטים ואביזרים, דוגמיות צבע ואפשרויות ריצוף כדי לשנות את הבית שלך. התעריף השעתי של דקורילה למעצבי פנים נע בין $75 ל-$500 לשעה, תלוי ברמת הניסיון של מעצב הפנים איתו אתה עובד, אך מוצעות גם חבילות בתעריף אחיד לחדר.

תעריפים קבועים או קבועים לעיצוב הבית יכולים לנוע בין 1,000 ל-12,000 דולר לחדר ו-5 עד 17 דולר למטר מרובע עבור עלויות עיצוב ועיצוב

כאשר רוב חברות העיצוב גובות 1,550 עד 4,850 דולר לחדר, או בערך $ 9. … למטר מרובע. אם תכלול רכישת רהיטים, החדר הממוצע יעלה לך בין 2,000 ל-12,000 דולר, אבל אם תבחר רק בעבודת עיצוב, צפה לשלם בין 450 ל-1,500 דולר לחדר.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מנעולן בתל אביב ממרכז המנעולנים

נאבקים עם מנעול מסובך בתל אביב? אל תדאג יותר. הפוסט בבלוג שלנו בוחן לעומק את השירותים המוצעים על ידי מנעולן בעל מוניטין ממרכז המנעולן בתל

למבורגיני לילדים

סקירה משעשעת ואינפורמטיבית על מגוון רכבי היוקרה של למבורגיני שתוכננו במיוחד לילדים. פוסט זה בבלוג יעמיק בתכונות המדהימות שלהם, היבטי הבטיחות והשיעורים החשובים שהם יכולים