איך לתת למישהו שיר במתנה?

בנוסף, ישנן מספר פלטפורמות שיעזרו לכם ליצור שלט מוזיקלי שמקבל המתנה שלכם יאהב. ב-Songplates תוכלו ליצור שירים בצלחת תוך פחות מדקה ולשלוח אותם במתנה למישהו במחירים נוחים בהתאם להעדפות שלכם. מוזיקה לא תלויה בעונה, אתה יכול לשים שיר בצלחת עבור יקיריכם במתנה לכל חג ובכל זמן של השנה. הענקת מתנות לא חייבת להיות משעממת, והנחת השירים האהובים על אדם על הצלחת היא דרך לתבל את תהליך הענקת המתנות.

מתנות ידועות בעיקר בהקניית תחושת הכרת תודה כלפי הנותן מצד מקבלי המתנות

כמו גם בחיזוק הקשר בין שני הצדדים. מתן שלט למישהו עם שיר אומר שאכפת לך ממנו מספיק כדי לחשוב על העדפתו לשיר. אולי הנותן מכיר שיר שהמקבל אוהב או יאהב ומחליט לבצע אותו כמתנה. חשוב לציין שזה לא רק כשמישהו שר לאדם שהוא אוהב, אלא כשמעמד השיר מועלה לתפקיד של מתנה, אולי מחליף מתנות חומריות.
למידע בתחום של שיר במתנה ואיך לתת למישהו שיר במתנה? באפשרותך לגשת לאתר xn--5dbgnvk9bfm.com

כתיבת שיר למישהו (גם אם אתה לא מוזיקאי) היא מתנה נהדרת ומרגשת. מתן מילים משלך בשיר למישהו שאכפת לך ממנו היא חוויה נפלאה.

כאשר מתנה ניתנת

היא אישית, ומעט דברים הם אישיים ומשמעותיים כמו לשים את הלב והנשמה בכתיבה ו/או בביצוע שיר; כל טקסט נעשה מתוך מחשבה על הנמען, והלחן מורכב לפי טעמו המוזיקלי. להחזיק את השירים האהובים עליך בצלחת שלך זה לא משהו שאנשים מקבלים באופן קבוע במתנה, וזו אחת הסיבות לתת אותם למישהו. אתה לא חייב לעטוף אותו כמתנה, אבל אתה עדיין יכול לתת לחבר סרט או תוכנית טלוויזיה ליום הולדתו.

לאחר מכן תועבר למסך "שלח מתנה ל-iTunes"

שם תוכל להזין את כתובת האימייל של מקבל המתנה. אם הנמען לא מוצא את המייל עם כפתור המימוש, תוכל לשלוח שוב את המתנה. הנמענים יכולים לממש כרטיסי מתנה של Apple או כרטיסי מתנה של App Store ו-iTunes עבור יתרת Apple ID שלהם. במקום לקנות כרטיסי מתנה רגילים של iTunes, אתה יכול להיכנס ל-iTunes Store בעצמך ו"מתנה" סינגלים ואלבומים ליקיריכם.

לחלופין

אתה יכול לנצל את אפשרויות המתנות שרוב החנויות הדיגיטליות מציעות לנמענים מרוחקים. חנות ה-iTunes של אפל מאפשרת לך לשלוח מוזיקה, סרטונים, ספרי שמע ואפליקציות כמתנות, למרות שה-iBooks שלה לא מאפשרים את האפשרות הזו, דרך נוספת שחנות הספרים האלקטרוניים מציעה חוסר רלוונטיות משלה. אתה יכול להעלות קובצי מוזיקה או קישורים לשירים, או לשלוח עותקים פיזיים שלהם, כגון תקליטורים, קלטות או דיסקים. כדי לתת למישהו רצועה או אלבום ב-iTunes, עליך לבצע את אותו הנוהל כמו לעיל.

תן שם ללהקה או האמן האהובים עליך כדי להבהיר איזה שיר אתה רוצה לתת במתנה. אתה יכול להשתמש בכל השיר או רק בקטע שאתה אוהב במיוחד. פשוט שימו את המילים על תמונה וקבלו מתנה נהדרת שתמשיך לדבר כל הלילה.

אתה צריך לדעת שהמילים על מתנת הצילום שלך ישאירו עשרות אנשים לחקור אותך כל הלילה. אם השיר שלכם עלול לפגוע או להביך את הנמען, להעתיק אותו בשוגג משיר פופולרי, או שהוא זקוק לשיפור נוסף, עדיף לברר אותו לפני שמציגים אותו לכולם.

אם תרצה

תוכל לבצע את השיר שלך בשידור חי עבור האדם שכתבת אותו עבורו. מבלי להיות מוזיקאי – או כותב מקצועי – אתה יכול לסדר את המילים והמחשבות שלך לשיר – בצורה מקצועית ונוחה – כמו שאתה רוצה שהוא יישמע. מנשמה לאולפן… עם מתנת השיר, גם אדם רגיל יכול להיראות כמו מקצוען. Bring My Song to Life עוזר לפשט את התהליך הזה בכך שהוא נותן לך גישה לכותבי שירים ומוזיקאים מקצועיים שמוכנים ליצור רצועה יצירתית שאתה והנמען בטוח תאהבו.

Bring My Song to Life (BMSTL) מאפשר לכל אחד ליצור שירים משלו כמתנה לאירועים מיוחדים כגון ימי הולדת, חתונות, ימי נישואין, סיום לימודים וכו'. . ללא קשר לאירוע, מתנת שיר תמיד תוסיף נופך מיוחד ובלתי נשכח.

יש סיבה לשירים ולמוזיקה תפקיד כה עמוק וחשוב בחיינו, ולא משנה מה האירוע, מתן מילים במתנה בתמונה היא הדרך המושלמת להדגיש זאת. בפעם הבאה שאתם שוקלים מתנה, הנה שש סיבות טובות לבחור בטאבלט שירים כמתנה הנכונה.

תארו לעצמכם שאתם יכולים להעניק מתנה כל כך ייחודית ומיוחדת שתואמת כמה אכפת לכם מאותו אדם

עכשיו אתה יכול לעשות את המתנה המושלמת עבור מישהו שיש לו הכל…או אפילו מישהו שאין לו כלום וכולם באמצע. זוהי מתנה ייחודית באמת שתוכל לתת למישהו שאתה אוהב. כולם יעזרו למתנת השיר הזו להפוך למתנה הבלתי נשכחת ביותר אי פעם.

אני יוצר מילים ומוזיקה, מקליט שיר עם פסנתר וקול משלי ושולח לך קובץ mp3 באיכות גבוהה. אנא ודא שהערך שלך הוא באיכות גבוהה לפני הגשתו.

אתה יודע שלא היית נותן לאדם משהו שעלול להיות מסוכן

כמו לתת קאפקייק למישהו עם אלרגיה למזון. אבל אם אתה רוצה שהמקבל "יפתח" את המתנות האלה, כביכול, תצטרך לקום מוקדם בבוקר חג המולד בעוד האחרות שאתה נותן. אני אוהב את הרעיון, למרות שהוא יכול להיות קשה או ליצור רגעים מביכים לפעמים.

מכיוון שלא ניתן לקנות משהו מחנות ה-iTunes במדינה אחרת

אולי אתה תוהה אם אפשר לשלוח מתנה למישהו מחנות בבריטניה, או לחילופין, אם אפשר לשאול חבר במדינה אחרת לשלוח לך מתנה. מתנה מהחנות שלהם. למרבה המזל, אתה עדיין יכול לתרום גרסאות דיגיטליות של סרטים, מוזיקה וספרים – קל מאוד לתרום דרך Apple iTunes ו-iBook Store.

מחיר זה הופך מתנות מוזיקה מותאמות אישית לנגישות עבור כולם

אני שונא לספר לכם, אבל כל מתנה שמוזכרת בשיר תעלה לכם הון קטן – כ-41,205.58 דולר, לפי מדד המחירים הנוכחי של חג המולד. מאז 1984, בנק PNC עוקב אחר המחיר של כל מתנה המוזכרת בשיר באמצעות מדד המחירים לחג המולד של PNC. אבל הסיבה האמיתית שהסך הכל כל כך מרגש היא בגלל שהמתנות מסתכמות – כל מתנה קודמת מוזכרת עם כל מתנה עוקבת, מה שמביא את המספר הכולל של המתנות ל-364.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

שיפוץ מעלית – המדריך המלא

שיפוץ מעליות הוא תהליך מורכב הדורש תכנון וביצוע קפדניים. פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף על ההיבטים השונים של שיפוץ מעליות, כולל סיבות לשיפוץ, התהליך,