איך עושים קידום ממומן בגוגל

למידע נוסף על מודעות ממומנות בגוגל והאסטרטגיות שמאחוריהן, בקש שיחה ואנו נדבר על אימוץ אסטרטגיות חדשות להגדלת העסק שלך. מכיוון שמעט מפרסמים נוטים לשים דגש רב על מודעות SPG, אתה יכול להשתמש במודעות ממומנות בגוגל כהזדמנות ליצור לידים ממוקדים יותר עבור העסק שלך.

Google Ads

המכונה גם מודעות GSP, יכולה להיות מקור מצוין לתנועה נוספת בשל העלות הנמוכה שלהן לקליק. חברות לקידום אתרים בגוגל יכולות לייצר לידים במהירות ולהגדיל את המכירות בעלות נמוכה מאוד, לפעמים אפילו רק $1 לכל קליק על מודעה. לדוגמה, תעשיית שירותי הצרכנים משלמת בסביבות 7$ לקליק בממוצע, מה שעשוי לגרום לחברות בענף זה להגדיל את ההוצאה החודשית שלהן ב-Google Ads.

על ידי לימוד כיצד לפרסם בגוגל

עסקים רבים נהנים מחיזוק משמעותי בהוצאות הפרסום ב-Google Ads (שנודע בעבר כגוגל אדוורדס). Google Ads, שנקראה בעבר גוגל אדוורדס, היא אחת מפלטפורמות הפרסום הפופולריות ביותר בתשלום לפי קליק (PPC) בעולם. Google Ads היא סוג של שיווק במנועי חיפוש וחלק מפלטפורמת הפרסום של גוגל בתשלום לפי קליק (PPC), שבה חברות יוצרות, מרצות ומנהלות מודעות באמצעות Google Ads Manager.

זה נקרא שיווק בתשלום לפי קליק או פרסום בתשלום לפי קליק (PPC) מכיוון שמפרסמים משלמים לגוגל על כל קליק על המודעות שלהם

מכיוון שגוגל משתמשת במודל פרסום של תשלום לפי קליק (PPC), אתה משלם רק אם מישהו מחפש את מילת המפתח שעליה אתה מציע ומתעניין במודעה שלך מספיק כדי שילחץ עליה.

אם שאילתת חיפוש תואמת למילות מפתח שמפרסמים מציעים עליהן באופן פעיל, מודעות מתאימות נשלחות למכירה הפומבית של מודעות. תוצאות השאילתה שלהם עשויות לכלול מודעה בתשלום ממוקדת מילות מפתח.

זה אולי נשמע כמו משחק ניחושים

אבל אם אתה מפעיל קמפיין חיפוש בתשלום מחוץ למודעות לתצוגה, אתה יכול למצוא בקלות את המילים והביטויים שאנשים משתמשים בהם כשהם מתעניינים במוצר או בהצעה שלך. בדומה למודעות אחרות המבוססות על הופעות (כגון מודעות פייסבוק או מיקוד ברשת המדיה של Google), תוכל לצמצם את האנשים שרואים את המודעה שלך לאלה שלדעתך יש סיכוי גבוה יותר להתעניין במוצר שלך. עם ההבנה הייחודית של Google לגבי כוונת הלקוח, תוכל להציג לאנשים מודעות רלוונטיות ומשמעותיות יותר כאשר הם הכי מעוניינים ללמוד על המוצרים והשירותים שלך.

Google Ads מאפשרת לך לפרסם ולפרסם את המוצרים והשירותים שלך כאשר משתמשים מחפשים מילות מפתח רלוונטיות

בנוסף לרישום העסק שלך בגוגל, אזכור התכונה הספציפית שלך באתר שלך יכול גם להביא לך פרסום בחינם בדף הבית של גוגל. דרך נוספת לפרסם את העסק שלך בגוגל בחינם היא לציין את השירותים הפופולריים ביותר שלך בתיאור שלך ב-Google לעסק שלי.

אם אתה חושב שהמותג שלך יכול להפיק תועלת ממיקוד למתחרים או למותגים אחרים הקשורים למותג שלך

כגון אביזרים הקשורים למוצר או אינטגרציות הקשורות לשירות, למד עוד כיצד להתחיל מבצעים ממומנים בגוגל כאן. . אם יש לך שאלות נוספות לגבי איך להתחיל עם קידום ממומן בגוגל תוכלו לפנות לחברה לקידום אתרים בגוגל והם יוכלו לתת לכם את כל המידע והשירות הדרוש.

בקר בדף 'בנה עם Google'

כדי ללמוד עוד על האופן שבו מודעות Discovery יכולות לעזור לך להגביר את המעורבות עם חוויה ויזואלית עשירה ב-Google Feeds. אתה יכול להשתמש בקמפיינים של Discovery כדי להגיע לעד 3 מיליארד לקוחות באמצעות פידים של Google כדי להגיע ליעדי הביצועים שלך ב-Google Ads. עם קהלי Google וסימני כוונת לקוחות, קמפיינים של Discovery עוזרים לך להציג מודעות מותאמות אישית מושכות ויזואלית לאנשים שמוכנים לגלות את המותג שלך וליצור איתו אינטראקציה באמצעות מסע פרסום יחיד של Google Ads.

באמצעות האסטרטגיה והמידע שסופקו למעלה

יש לך את כל מה שאתה צריך כדי ליצור מסע פרסום מוצלח של Google Ads שיוצר קליקים וממיר לידים. תוכנת Google Ads מקלה על בדיקת A/B של טקסט המודעה ודפי הנחיתה שלך כדי למקסם את החזר ה-ROI שלך והיא המפתח לכל קמפיין שיווק דיגיטלי מוצלח. אתה יכול להשתמש בו כדי ליצור מודעות, להציע הצעות למילות מפתח ספציפיות ולקבוע כמה אתה מוכן לשלם עבור כל קליק על המודעה שלך, מכיוון ש-Google Ads היא מערכת מכירות פומביות בזמן אמת.

Google Ads גם נוח

אתה משלם רק כאשר מישהו לוחץ על המודעה שלך; מיקוד גיאוגרפי מאפשר לעסקים להגביל קליקים על סמך מיקום ועוזר לעסקים להופיע בתוצאות החיפוש. פרסום בגוגל הוא פלטפורמת פרסום חסכונית בתשלום לקליק המסייעת לעסקים לייצר לידים ולהגדיל מכירות על ידי מתן אפשרות לעסקים להופיע ליד תוצאות חיפוש מתקדמות עבור מילות מפתח ספציפיות. קישורים ממומנים של גוגל, הידוע גם בשם Google Ads או AdWords AdWords Ads, היא אפשרות שגוגל מציעה לאתרים ועסקים שרוצים לשלם כדי להופיע בתוצאות החיפוש עבור מונחי חיפוש קשורים.

Google Ads (לשעבר גוגל אדוורדס)

היא פלטפורמת פרסום בשירות עצמי, בתשלום לקליק, המאפשרת לעסקים ליצור ולהפעיל מודעות חיפוש ותצוגה. עם 1.2 טריליון חיפושים בשנה, 3.5 מיליארד משתמשים ביום ו-40,000 חיפושים בשנייה, בטוח לומר ש-Google Ads מציעה מספר כמעט בלתי מוגבל של הזדמנויות למשווקים המעוניינים להגביר את המודעות והמכירות למותג. שילוב של Google Ads עם ה-CRM שלך נותן לך את היכולת לעקוב אחר מסעות פרסום שעובדים עבור הקהל שלך, כך שתוכל להמשיך לשווק עם הצעות רלוונטיות.

כעת

כשאתה יודע איך Google Ads עובדת, בוא נסתכל על הסוגים השונים של Google Ads שבהם תוכל להשתמש עבור מסע הפרסום שלך. כעת, כשאתה יודע את העלות, סוגי המודעות שאתה יכול ליצור ומהי Google Ads, בואו נסתכל כיצד תוכל לבצע אופטימיזציה של המודעות שלך עם מתכנן מילות המפתח של Google. מודעות רספונסיביות מאפשרות לך להפעיל מודעות דינמיות שנבדקות אוטומטית עד לקבלת הגרסה המתאימה ביותר לקהל היעד שלך – עבור גוגל, זאת אומרת עד שתקבל את מירב הקליקים. מודעות רספונסיביות לרשת החיפוש מאפשרות לך להזין מספר אפשרויות של כותרת וטקסט של מודעה (15 וארבע אפשרויות בהתאמה) כדי ש-Google תבחר את התוצאות הטובות ביותר להצגה למשתמשים.

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מזרן לכלבים

תהיתם פעם למה חבר הפרוותי שלכם צריך מזרון? למלווינו הכלבים מגיעה שנת לילה טובה בדיוק כמונו. פוסט זה בבלוג חוקר את העולם המרגש של מזרני