איך קונים קריפטו

מבוא: מהו מטבע קריפטו וכיצד הוא פועל?

מטבעות קריפטוגרפיים הם מטבעות דיגיטליים או וירטואליים המשתמשים בקריפטוגרפיה לצורך אבטחה. Cryptocurrency הוא מטבע דיגיטלי שנוצר מקוד וניתן להשתמש בו כאמצעי החלפה.

מטבע קריפטו נקרא גם מטבע קריפטוגרפי, מטבע דיגיטלי, מטבע וירטואלי, מטבע אלקטרוני או אסימון.

קשה לזייף מטבע קריפטוגרפי בגלל תכונת אבטחה זו. זה הופך אותה להשקעה רצויה למי שמחפש להשקיע במשהו מחוץ לשוק המניות המסורתי. נכון לעכשיו, קיימים למעלה מ-1,000 מטבעות קריפטוגרפיים והמספר גדל מדי יום עם מטבעות חדשים שנוצרים ככל שהטכנולוגיה מתפתחת.

מטבע קריפטו הוא מטבע דיגיטלי שאינו מגובה על ידי אף ממשלה. ביטקוין היה המטבע הקריפטו הראשון. הוא נוצר בשנת 2009, והוא צמח לשווי של למעלה מ-10 מיליארד דולר.

הביטקוין מבוזר, כלומר אין לו סמכות מרכזית כמו בנק או ממשלה השולטים בו. במקום זאת, ביטקוין מסתמך על תוכנת קוד פתוח כדי להפעיל ולנהל את המטבע.

הבלוקצ'יין היא הטכנולוגיה שמניעה את הביטקוין. זהו ספר חשבונות ציבורי שבו כל עסקה שנעשתה אי פעם באמצעות ביטקוין מתועדת כך שכולם יוכלו לראות ולאמת.

איך לקנות ביטקוין

ישנן דרכים רבות לקנות ביטקוין. אתה יכול לקנות אותם מבורסת מטבעות קריפטוגרפיים, מחבר או כחלק מ-ICO (הצעת מטבעות ראשונית).

אתה יכול לרכוש ביטקוין מבורסה באחת משלוש דרכים:

1. עם חשבון הבנק שלך,

2. עם כרטיס האשראי שלך או

3. על ידי הפקדת מזומן בכספומט ביטקוין הקרוב אליך. אתה יכול גם להשתמש בחשבון הבנק שלך לרכישת ביטקוין ב-Coinbase, אך עשויות להיות מגבלות על הסכום שאתה יכול לקנות ולמכור ביום בשיטה זו.

רכישת מטבעות קריפטוגרפיים היא משימה מרתיעה למתחילים. יש הרבה מכשולים שצריך לדלג דרכם, כמו להבין איך לקנות ביטקוין, באילו בורסות להשתמש וכן הלאה.

במאמר זה נסקור את היסודות של רכישת ביטקוין וניתן לך מדריך שלב אחר שלב כיצד לקנות ביטקוין. אנו נציג גם כמה מהבורסות הפופולריות ביותר בהן תוכל להשתמש לרכישת ביטקוין ומטבעות קריפטוגרפיים אחרים.

איך קונים מטבעות קריפטו?

רכישת מטבעות קריפטוגרפיים היא משימה מאתגרת למתחילים. יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון לפני רכישת קריפטו, כמו סוג המטבעות הקריפטו שאתה רוצה לקנות, כמה אתה רוצה להשקיע ומאיפה לקנות.

ישנן דרכים שונות בהן ניתן לרכוש מטבעות קריפטוגרפיים. אתה יכול לרכוש אותם מבורסה מקוונת או מכספומט של מטבעות קריפטוגרפיים.

מטבעות קריפטו הם מטבע דיגיטלי שנוצר ומאוחסן באופן אלקטרוני. במילים פשוטות, מטבעות קריפטוגרפיים הם ערכים מוגבלים במסד נתונים שאף אחד לא יכול לשנות אלא אם מתקיימים תנאים מסוימים.

אחד ממטבעות הקריפטו הפופולריים ביותר הוא ביטקוין. הוא נוצר על ידי Satoshi Nakamoto בשנת 2009 וזה היה המטבע הקריפטו הראשון שהשתמש בטכנולוגיית בלוקצ'יין כאמצעי אבטחה. הבלוקצ'יין הוא ספר חשבונות ציבורי אשר מתעד כל עסקה שנעשתה ברשת.

ישנן דרכים רבות ושונות לקנות מטבעות קריפטוגרפיים אך לכולן יש יתרונות וחסרונות משלהן. אבל לפני שאתה משקיע, אתה צריך לעשות את המחקר שלך על איזה סוג של מטבעות קריפטוגרפיים אתה רוצה להשקיע וכיצד אתה רוצה לקנות אותו.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מזרן לכלבים

תהיתם פעם למה חבר הפרוותי שלכם צריך מזרון? למלווינו הכלבים מגיעה שנת לילה טובה בדיוק כמונו. פוסט זה בבלוג חוקר את העולם המרגש של מזרני