איך תוכלו לעצב את החדר בצורה הנכונה ביותר ?

איך תוכלו לעצב את החדר בצורה הנכונה ביותר?

כדי ליהנות מחדר מעוצב ויפה, לא מוכרחים להשקיע הון בשיפוצים נרחבים. כל מה שצריך, זה להתייחס לכמה אלמנטים נבחרים. עם כמה שיפורים, קצת תשומת לב ומעט מחשבה, בקרוב תיהנו מחדר מעוצב כמו מקטלוג.

העדיפו צבעים מרגיעים ומחבקים

בחדר השינה, כדאי לתת כבוד לצבעים מרגיעים ומחבקים. לא מוכרחים לצבוע את הקירות בלבן דווקא, אבל כדאי לוותר על צבעים עזים ובולטים. על מנת להוסיף קצת נקודות של צבע נאה, העדיפו רהיטים בצבעים משלימים. לדוגמא ארון בגדים בצבע מודגש יהפוך לאזור צבעוני ומושך. במידה ואתם רוצים להקצות בבית חדר למטרות אחרות, אפשר כמובן לצבוע אותו בגוונים אחרים. צבעים אקטיביים, אנרגטיים, כמו כתום עז, יתאימו לפינה ספורטיבית לשעת הכושר היומית. אך בחדר השינה, צבעים בהירים ברובם, משרים נעימות ושלווה. אם רוצים לרענן את העיצוב מפעם לפעם, מתאבזרים עם סדינים צבעוניים, שטיח חדש, כריות מעוצבות וכדומה.

עיצוב החדר באמצעות תאורה

נמצא כי עיצוב שנעזר באור טבעי, מחולל פלאים בכל חדר. נסו להשתמש כמה שיותר באור טבעי שנשפך מבחוץ. עדיף חלונות גדולים ורחבים, בניגוד לחלונות מיושנים וקטנים. אם לא ניתן להתקין חלון גדול, ניתן ליצור אשליה של אור טבעי, על ידי גופי תאורה מתאימים. ניתן לשלב תאורת תקרה דקורטיבית או עמוד תאורה מודרני. תאורת קיר או ספוטים שיכולים להפיק אור רך לשעות הערב, יכולים להוסיף המון לאווירה.

מראה רך, באמצעות ווילונות

אתם לא צריכים אותנו, כדי לספר לכם שווילונות יכולים לשפר כל חלון. אבל הפעם אנו רוצים להציע שדרוג על ידי ווילונות מיוחדים. ניתן ליצור לחדר מראה רך ומיוחד, על ידי כיסוי אחד הקירות עם וילון מעודן וארוך במיוחד. את הווילון מצמידים לקיר עם החלון, אך הוא מוצמד קרוב לתקרה. זה יוצר מראה נפלא לחדר. והבונוס – ניתן מעת לעת להחליף את הווילון. כל החדר ייראה שונה, בלי שצריך לצבוע ובלי להתאמץ.

עיצוב על ידי מראות

מראות הן המילה האחרונה באופנת עיצוב הבית. כדאי להתקין מראה דקורטיבית על אחד הקירות. זו יכולה להיות מראה עם תוספת עיטורים או מראה מגדילה. אפשרות אחרת, היא להשתמש בארון עם מראה, על מנת לשוות לחדר מראה מטופח ומוגדל יותר. אם אתם טיפוסים שונים ולא שגרתיים, תוכלו לשקול לתלות מראות על כמה קירות ואף על התקרה. האפקט שמתקבל אגדי, מיוחד ושונה.

עיצוב הרצפה בדרך הנוחה

נסיים עם עיצוב החדר על ידי עיצוב הרצפה. יש כמה אפשרויות, בהתאם לתקציב שלכם. אפשרות אחת היא לכסות את הרצפה כולה עם פרקט טבעי מעץ. זה נהדר לחדרי שינה חמימים ונעימים. אם העלות גבוהה מדי כרגע, ניתן לרכוש מחצלת כפרית או שטיח איכותי, בסגנון עתיק או במרקם רך ונעים. נסו שטיח גדול, שמכסה את מרבית שטח הרצפה.

 

 

 

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מזרן לכלבים

תהיתם פעם למה חבר הפרוותי שלכם צריך מזרון? למלווינו הכלבים מגיעה שנת לילה טובה בדיוק כמונו. פוסט זה בבלוג חוקר את העולם המרגש של מזרני