איפה מומלץ לטייל באירופה?

אוסטריה מקושרת לתעודה הדיגיטלית של האיחוד האירופי COVID (EUDCC), המאפשרת נסיעות בלתי מוגבלות לכל מדינות האיחוד האירופי וה-EEA לאחר חיסון מאושר ובדיקת COVID שלילי. אנשים יכולים לנסוע לקרואטיה ללא הגבלות אם הם ישירות ממדינת האיחוד האירופי/EEA, ללא קשר ללאום שלהם, עם אישור COVID דיגיטלי תקף של האיחוד האירופי. נוסעים ממדינות ירוקות וכתומות עם תעודת COVID דיגיטלית של האיחוד האירופי או תעודת COVID דיגיטלית של האיחוד האירופי המאשרת שהם חוסנו במלואם, התאוששו מ-COVID בתוך שישה חודשים לפני ההגעה, או נבדקו שלילי ל-COVID, או שווה ערך, יכולים בדרך כלל להיכנס ללא תוספת נוספת הגבלות (למשל הסגר של 10 ימים). בדיקה (תוצאות בדיקת PCR לא יכולות לעלות על 72 שעות; תוצאות בדיקת אנטיגן לא יכולות לעלות על 48 שעות). נוסעים לא מחוסנים ממדינות אירופה ירוקות או כתומות חייבים לספק תוצאה שלילית של בדיקת COVID 24 שעות לפני ההגעה וכן חייבים לעבור בדיקת אנטיגן עם הכניסה לארץ.

נוסעים מהמדינות המפורטות לעיל שחוסנו לחלוטין או שהחלימו לאחרונה מ-COVID-19 חייבים לעבור בדיקת PCR עם ההגעה

נוסעים ממדינות אלה חייבים לספק תוצאת בדיקת COVID-19 שלילית שהתקבלה בתוך 72 שעות מהעלייה לטיסה לצרפת. בקרב מטיילים שיכולים להיכנס לספרד, אם הם מגיעים ממדינה בסיכון גבוה (רוב אירופה נכון למרץ 2021), עליהם לעבור בדיקת PCR שלילית ל-COVID-19 תוך 72 שעות מהיציאה. בוסניה והרצגובינה פתוחה לתיירים בתנאי שהם יכולים להציג תוצאת PCR שלילית או הוכחה לחיסון שהונפקה לפחות 48 שעות לפני הנסיעה.

מדינות מהן מותרות כניסה כוללות חברות באיחוד האירופי

איסלנד, ליכטנשטיין, נורבגיה, שוויץ, גאורגיה, יפן, קנדה, ניו זילנד, תאילנד, דרום קוריאה, תוניסיה ואוסטרליה. אנשים המגיעים להולנד מרוב מדינות האיחוד האירופי ושנגן הנחשבות בטוחות יכולים להיכנס להולנד ללא דרישות מיוחדות.

נוסעים הנכנסים למדינה חייבים למלא טופס רישום אלקטרוני לפני הנסיעה וחייבים להיות בעלי הוכחה של חיסון מלא או תוצאה שלילית של בדיקת COVID

מטיילים לא מחוסנים מבלגיה, אירלנד, יוון והולנד יתבקשו להתבודד עד עשרה ימים עם ההגעה לגרמניה.

צרפת גם דורשת מנוסעים אירופאים להיבדק שלילית ל-COVID-19

אך אלו המגיעים מאירופה יצטרכו להיבדק תוך 24 שעות מרגע הנסיעה לצרפת. פולין מאפשרת כעת לנוסעים ממדינות מסוימות שעלולות להיבחן שלילי ל-COVID-19 לדלג על תהליך ההסגר. מה-14 באפריל, צרפת תאפשר נסיעות אל ומן מדינות אירופה ושש מדינות שאושרו על ידי הנציבות האירופית, על פי ממשלת צרפת.

נוסעים המתחברים לנמל התעופה סכיפהול ממדינות בסיכון גבוה חייבים להיבדק שלילית ל-COVID-19 ולמלא אחר כללי ההעברה המפורטים כאן

אנשים לא מחוסנים המגיעים לצרפת ממדינות הרשימה הירוקה (כרגע כל מדינות האיחוד האירופי, כמו גם אנדורה, הכס הקדוש, איסלנד, ליכטנשטיין, מונקו, נורבגיה, סן מרינו, שוויץ, ארה"ב ואחרות) חייבים לספק תוצאת PCR או אנטיגן שלילית. בדיקה או הוכחה לריפוי ל-COVID-19. אמריקאים הנוסעים מארה"ב יכולים להיכנס לאנגליה תחת כללים אלה, אם כי אזרחים של מדינות מסוימות, כולל ברזיל ודרום אפריקה, נמצאים ב"רשימה האדומה" והכניסה לא תסורב, למעט מטיילים מכל לאום, במהלך 10 הימים האחרונים. מדינות הרשימה האדומה. כל הנוסעים הנכנסים לבריטניה, ללא קשר לארץ המוצא או הלאום שלהם, חייבים למלא טופס מעקב אחר נוסעים.

אתה עדיין יכול להיכנס למדינה

אפילו לנסיעות לא חיוניות, מחוץ לאיחוד האירופי, בתנאי שאתה מאחת המדינות ברשימה שהממשלה מעדכנת באופן קבוע. המועצה האירופית מעדכנת את רשימת הנסיעות הבטוחות כל שבועיים על סמך קריטריונים לגבי רמת ההידבקות בקורונה.

נוסעים וקטינים מחוסנים לחלוטין ממרבית מדינות האיחוד האירופי וארה"ב

כמו גם מקורות אחרים ברשימה הירוקה, אינם נדרשים עוד להסגר עם ההגעה לבריטניה. דנמרק ונורבגיה גם החליטו להכניס מגבלות חדשות של Covid-19 בימים האחרונים עקב עלייה בשיעורי ההדבקה, בעוד שכל הנוסעים בבריטניה מעל גיל 12 המבקרים בקפריסין נדרשים כעת לעבור בדיקת PCR בשדה התעופה עם ההגעה ולהימצא בהסגר עד שהם נבדקים שליליים. ברחבי אירופה, מדינות רבות הסירו את הנעילה והרפו את דרישות הנסיעות והכניסה.

עם וריאציות מרובות של COVID-19 שמסתובבות ברחבי העולם

רוב אירופה הסירה את הגבלות הכניסה ומדינות רבות מאפשרות כעת רק מטיילים מחוסנים להיכנס. למעשה, מספר גדל והולך של מדינות אירופה כבר פתחו את שעריהן למטיילים מחוסנים ולמי שנבחנים שליליים ל-COVID-19. צרפת הודיעה לאחרונה על תוכניות להיפתח מחדש לאמריקאים עד הקיץ, וכמה מדינות באירופה כבר החלו להיפתח מחדש למטיילים שחוסנו או נבדקו שליליות ל-COVID-19, כולל יוון ואיסלנד. באמצעות הנחיות ואזהרות מהמרכזים לבקרת מחלות ומניעתן ומחלקת המדינה, ארצות הברית המליצה לא לנסוע למדינות מסוימות באירופה, כולל אוסטריה, גרמניה, דנמרק, בלגיה, יוון, נורבגיה, אירלנד וצ'כיה.

במהלך החודשיים האחרונים

מדינות אירופה התנודדו בין נעילות (חלקן בפעם השלישית) והכרזות על תוכניות להיפתח מחדש למטיילים בינלאומיים, במקרים כמו פרנסיס באותו זמן. אבל גם כאשר מדינות מתמודדות עם הגל השני והשלישי של COVID-19, השקות החיסונים ממשיכות להתרחב, ולבסוף חוזרות לנסיעות רגילות ובטוחות של אמריקאים לאירופה באופק.
למידע נוסף על איפה מומלץ לטייל באירופה? ולטייל באירופה ניתן להעיף מבט ב- travelers.co.il

על פי העדכון האחרון של ECDC

מספר המדינות שבהן בטוח לנסוע גדל. מבין מדינות האיחוד האירופי, רק פורטוגל, ספרד, צרפת, איטליה, מלטה, פולין, שוודיה, פינלנד וקפריסין עדיין מחוץ לרשימה ההולכת וגדלה של 'אל תיסע'. ביום שני (22 בנובמבר), המרכז האמריקאי לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) ומשרד החוץ הוסיפו את גרמניה ודנמרק לרשימה ארוכה ממילא של מדינות אירופיות שאליהן מומלץ לאזרחי ארה"ב לא לנסוע עקב העלייה במספר מקרי הקורונה. . -19 מקרים במדינות אלה. יותר מ-24 מדינות באיחוד האירופי נמצאות כעת תחת אזהרה ברמה 4 לנוסעים אמריקאים, כולל אוסטריה, בלגיה, קרואטיה, יוון, אירלנד, נורבגיה, רוסיה, שוויץ, טורקיה ובריטניה, לפי פורבס.

המדינות המפורטות בהמלצות הסירו את מגבלות הנסיעה

ב-1 בינואר 2021, עם הפיכתה של בריטניה למדינה שלישית, המלצת המועצה 2020/912 (ראה להלן) חלה כעת על נסיעות מבריטניה לאיחוד האירופי. הנציבות האירופית אימצה ב-25 ביוני הצעה שהמליצה המועצה להסיר את הגבלות הנסיעה למדינות המוסכמות על ידי המדינות החברות.

בריסל (AP)

האיחוד האירופי המליץ ביום שני ל-27 מדינותיו להטיל מחדש הגבלות על תיירים מארצות הברית עקב עלייה במקרי קורונה, אך המדינות החברות ישמרו על היכולת לאפשר נוסעים מחוסנים לחלוטין מארצות הברית להיכנס. החלטת המועצה האירופית להסיר את ארצות הברית מהרשימה הבטוחה של מדינות לנסיעות לא חיוניות הופכת את העצות שניתנו ביוני כאשר המצור המליץ להסיר את ההגבלות על כל הנוסעים בארה"ב לפני תחילת עונת התיירות בקיץ.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מזרן לכלבים

תהיתם פעם למה חבר הפרוותי שלכם צריך מזרון? למלווינו הכלבים מגיעה שנת לילה טובה בדיוק כמונו. פוסט זה בבלוג חוקר את העולם המרגש של מזרני