איפה קונים עצי פרי

אם תשתלו באזורים 4, 5, 6 ו-7, תוכלו לגדל מגוון רחב של פירות עמידים כולל לימון, תפוז, קלמנטינה, תפוח, אגס, דובדבן ושזיף. כדאי להקדיש זמן לתכנן איזה סוג של פרי תגדל, לבחור את הזנים המתאימים לאזור שלך, לחשוב על האבקה במידת הצורך ולדאוג לשתילת עצים כדי שיהיה להם מספיק מקום להבשיל. גננים באזורים 8 ו-9 יכולים לגדל הרבה מאותם עצי פרי כמו גננים באקלים קריר, אבל עדיף לגדל זנים מרובים מכיוון שאולי אין לך מספיק זמן למזג אוויר קר.

גם אם תפוחים לא מצליחים

אתה יכול לא רק לגדל את כל הפירות באקלים חם כמו פירות הדר, אלא גם פירות טרופיים כמו בננות ואננס, גויאבה ופירות כוכבים. במשתלת Ty Ty תוכלו למצוא מאות זנים וסוגים שונים של עצי פרי לשתילה ביתית ומסחרית. עם הצגתם של זני פירות רבים ושונים, יצרה צפון קרולינה מטעים רבים המגדלים תפוחים, אפרסקים ועצי פרי רבים אחרים.

רוב עצי הפרי המושרשים זקוקים לסנטימטר של גשם כל 7-10 ימים

כדי לגדול ולהישאר בריאים. יש פירות שגדלים על עצים אמיתיים עם גזעים וענפים, ממש כמו כל עץ גינה קטן ובינוני. כדי לגדל עצי פרי, תזדקק למספיק אור שמש ומים, ולוודא שיש לך מספיק עצים לשאת פרי.
עבור עוד פרטים מורחבים בתחום של איפה קונים עצי פרי עליך לבדוק ב- rootshopping.com

אם אתם מחפשים משתלה בעפולה, תוכלו להכנס לשורשים – בית של צמיחה שהיא משתלה מדהימה עם מגוון רחב של עצי פרי למכירה

בחלקים הקרים יותר של אזור זה

תצטרכו לבחור זנים מתאימים של עצי פרי שונים כדי לוודא שהם עמידים מספיק, בעוד שבאזורים חמים יותר תוכלו להוסיף פירות כמו נקטרינות ותאנים. חלק מהאפשרויות שלך במישיגן כוללות מגוון של עצי פרי כגון תפוחים, אגסים, אפרסקים, שזיפים או דובדבנים. אפרסקים נחשבים ל"מלכת הפירות" והם שניים רק לתפוחים כפרי עצים נשירים בפופולריות בגלל טעמם הרב ושימושיהם הרבים כפירות.

אגסים אסיאתיים מניבים לעתים קרובות פירות בשנה הראשונה והם העצים הקלים ביותר לגידול

מכיוון שתשתלו עצי פרי שהבשלו כבר זמן מה, תוכלו ליהנות מפירותיהם הרבה יותר מוקדם. אתה יכול גם לגדל פירות טרופיים עמידים יותר כמו עצי בננה. הזמן הטוב ביותר לגזום עצי פרי הוא תחילת האביב, כאשר העצים עדיין רדומים, אך הם יתחילו את עונת הגידול שלהם.

 

FUJI זן זה מייצר תפוחים סופר מתוקים

פריכים ועסיסיים הנעים בין צהוב-ירוק לאדום בעיקר; יש צורך במאביק שני; השילוב המושלם של מבטא ועץ פרי, מושלם לנוף הביתי. SANTA ROSA זן זה מייצר פירות גדולים, אדומים פטל עם טעם מתוק; עץ זקוף ודקורטיבי מאוד; דורש אור שמש, אדמה מנוקזת היטב; המאביק אינו הכרחי לחלוטין, אך אם כן, תפוקת הפירות תגדל. רוב עצי התפוח אינם נושאים פרי, למעט כמה עצים מושתלים שאינם דורשים מאביק. MONTMORENCY עץ פרי מסחרי פופולרי, גודל אידיאלי עבור גינות בחצר האחורית; פרחים לבנים ראוותניים באביב, ואחריהם הרבה דובדבנים אדומים בהירים באמצע הקיץ, נהדרים לפשטידות וריבות; הוא זקוק לקרני שמש ולאדמה מאביקה עצמית מנוקזת היטב.

אם למשתלה הקמעונאית שלך אין חלק מהזנים שבחרת, אתה יכול להשתמש במאתר הזנים (ראה היכן לקנות עצי DWN) כדי למצוא מקורות לעצים אלה. למעשה, יש כבר הרבה מטעי תפוחים, אפרסקים, שזיפים ומטעים אחרים ברחבי האזור.

צרכי הצמיחה שונים עבור כל סוג

לכן חשוב לבדוק פרמטרים כגון אזורי USDA, תנאי קרקע, אתר השתילה, גודל עץ בוגר ועוד לפני שתילת עצים חדשים. אנו מוכרים גם זני תפוחים בינלאומיים רבים וכן תפוחי סיידר, שזיפים ודובדבנים. אנו מספקים עצות ידידותיות שיעזרו לכם לבחור את עץ התפוח המתאים לגינה או למטע שלכם.

חלקם ייאכלו ישר מהעץ, בעוד שאחרים יוכנו כקינוחים מעוררי תיאבון. אין כמות מינימום להזמנה – אתה יכול להזמין רק עץ תפוח אחד אם תרצה והוא יישלח לרוב יבשת ארה"ב. לא חיית עד שקטפת תפוח או שזיף ישר מהעץ ונגסת.

בהתאם לבגרות של הצמח ותנאי הגידול

לצמחים עשויות לקחת מספר שנים עד שהם ישאו פרי. בחר עצים שנמצאים על שורשי Giesla (במיוחד מס' 5) שייצרו עץ קטן יותר וניתן לניהול. תקופות יובש עלולות לפגוע בעץ, ותקופות גשם ממושכות עלולות לגרום למחלות כמו גלד ותפוחים. כשאתם בוחרים עצים גדולים יותר (3/4 אינץ' ומעלה), חפשו עצים עם הסתעפות טובה שמתחילים במרחק של 1-3 רגל מהחלק העליון של השורש.

 

כדי לגדל בונסאי במיכלים, עקוב אחר העצות הפשוטות האלה. אם אתה צריך עזרה נוספת, בקר באתר האינטרנט של Michigan Gardening כדי להתחבר למומחה פירות, או צפה בשיעורי גידול תותים וענבים מקוונים ובסרטוני גינון אחרים באתר האינטרנט של Ingham County MSU Expansion.

אף אחד מהעצים שלנו לא נשלח ללא שורש עבור סיבות בטיחות ובריאות של הצמח. לאחר בערך החודש הראשון, תרצה להשקות את העץ כמה פעמים בשבוע אלא אם יורד גשם או חם בצורה חריגה.

לבסוף, תרצה לגזום את היבולים שלך באופן קבוע הפירות הטובים ביותר. יש אגוזים חזקים, דומדמניות וקיווי, רק אם נציין כמה. לעתים קרובות יש לנו 300-500 שתילי אוכמניות בהישג יד ועד עשרה זנים שונים.

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מזרן לכלבים

תהיתם פעם למה חבר הפרוותי שלכם צריך מזרון? למלווינו הכלבים מגיעה שנת לילה טובה בדיוק כמונו. פוסט זה בבלוג חוקר את העולם המרגש של מזרני