אמן חושים מרמה את המוח שלך עם שליטה בנפש

כיצד להשתמש במוח שלך כדי לשלוט במחשבות של היריבים שלך.

יש כמה טריקים של אמני חושים שאתה יכול להשתמש על היריבים שלך, וכולם מבוססים על העיקרון של שליטה בנפש. על ידי שימוש בסוגסטיה או בטכניקות מנטליות אחרות, אתה יכול לאלץ את היריב לחשוב בצורה מסוימת או לפעול בדרך מסוימת. זהו כלי רב עוצמה שניתן להשתמש בו נגד אויבים, חברים ואפילו את עצמך.

איך לתפעל את המוח שלך.

ישנן דרכים רבות לשלוט במחשבותיך. אתה יכול להשתמש בטכניקות הרפיה, להתמקד ברגשות חיוביים ולהשתמש בהצהרות. אתה יכול גם לנסות חידות לוגיות או מגניבות מוח כדי לגרום למוח שלך לעבוד בצורה ספציפית.

איך לגרום למחשבות שלך לעבוד בשבילך.

באמצעות המחשבות שלך, אתה יכול להשיג כל מטרה שתציב לעצמך. לדוגמה, אם אתה רוצה לרדת במשקל, אתה יכול להתמקד ברצון להיות רזה יותר. אם אתה רוצה ללמוד מיומנויות חדשות, תוכל לחשוב על הדרך הטובה ביותר לשפר את חווית הלמידה שלך. ואם אתה רוצה יותר כסף או נקודות PowerPoint מהקורס המקוון שלך, תוכל לשקול כיצד להשתמש במשאבים אלה בצורה הטובה ביותר.

איך להשתמש במוח שלך כדי להשיג את המטרות שלך.

אחד הדברים החשובים ביותר שאתה יכול לעשות בעת מניפולציה של המחשבות שלך הוא לתרגל דיבור עצמי – הדיבורים שנכנסים לראש שלך (בינך לבין המחשבות שלך). אם תדברו על עצמכם בכל שלב של מטרה, יהיה לכם קל יותר להגיע ליעד מבלי להסתמך על גורמים חיצוניים (כמו קלוריות).

איך לשלוט ברגשות שלך.

אחד הדברים החשובים ביותר שאתה יכול לעשות כדי לשלוט ברגשות שלך הוא ללמוד כיצד לשלוט במחשבות שלך. כדי לעשות זאת, תצטרך לפתח תהליך חשיבה בריא. משמעות הדבר היא שעליך לסקור ולהבין את הרגשות שלך בכל יום ולהיות בטוחים שכל מחשבה שלילית מנותחת ומובאת לפרספקטיבה.

 

איך לשלוט במחשבות שלך.

על ידי למידה כיצד לחשוב חיובי, אתה יכול להתחיל לשלוט במחשבות שלך ולשפר את כישורי קבלת ההחלטות שלך. אתה יכול גם להשתמש בתהליכי חשיבה שליליים ככלי למוטיבציה, תכנון ומשימות אחרות בחייך.
אדם שמיומן בקריאת מחשבות מכונה בשם קוסם למבוגרים או בכינוי הפופולרי יותר בשם
מנטליסט.

איך להשתמש ברגשות שלך כדי להשיג את המטרות שלך.

על ידי שימוש בטכניקות חשיבה יעילות, אתה יכול להשיג מטרות ספציפיות מבלי להתמודד עם יותר מדי מתח או חרדה. לדוגמה, אם אתה רוצה לרדת במשקל, אתה יכול להתחיל בהתמקדות במזונות ספציפיים שגורמים לעלייה במשקל ולנסות לשנות את המזונות האלה במקום לדאוג איך אחרים עשויים לראות אותך. לחלופין, אם אתה רוצה יותר כסף בבנק, אתה עשוי להתמקד בקבלת החלטות פיננסיות חכמות במקום לתת לעצמך להיות המום מדאגה לגבי הוצאות עתידיות.

איך להשתמש במוח שלך כדי להגשים את החלומות שלך.

המחשבות והרעיונות שלך יכולים לשחק תפקיד גדול בהגשמת החלומות שלך. כדי להשתמש במוח שלך כדי להשיג את המטרות שלך, תחילה עליך להבין איך זה עובד. בחלק זה, נסקור כיצד להשתמש במחשבותיך כדי להשיג כל מטרה שהצבת לעצמך. אנו גם נחקור כיצד להשתמש במחשבותיך כדי להשיג את החלומות שלך על ידי שימוש במושגים הבאים: הגדרת יעדים, חשיבה בקול רם ויצירת תוכנית.

איך להשתמש במוח שלך כדי להשיג את המטרות שלך

ראשית, עליך להבין כיצד מחשבה עובדת. כאשר אתה חושב על מטרה, המוח שלך יוצר תוכנית כיצד אתה רוצה להשיג אותה. זה נקרא לעתים קרובות "המפה המנטלית" של מה שאתה רוצה או צריך. השלב הבא הוא לפרק את המטרה למשימות קטנות יותר שניתן לבצע בקלות וללא מאמץ רב. לאחר השלמת המשימות הללו, חבר אותן למטרה סופית שתוכל לראות כסמל להצלחה או ששווה לשאוף אליה.

לאחר שיצרת מפה מחשבתית של מה שאתה רוצה או צריך, הגיע הזמן להתחיל לחשוב איך הכי טוב להגיע לשם! דרך אחת היא באמצעות ניסויי מחשבה או תרגילי פתרון בעיות (נקראים גם "לחשוב בקול רם"). התרגילים האלה עוזרים לנו להבין טוב יותר מה אנחנו רוצים ולמה עלינו להמשיך את זה – הם עוזרים לנו לפתח את כישורי המיקוד והריכוז שלנו. בנוסף, על ידי חשיבה בקול רם, אנו מסוגלים יותר לתקשר את הרעיונות והכוונות שלנו ישירות עם אחרים, אשר עשויים להיות מוכנים לשתף פעולה יותר מאשר אם הם היו מועברים בכתב או באמצעות מתווכים כמו דואר אלקטרוני או פוסט בפורום.)

על מנת שתאי המוח/מוח שלך יעבדו בצורה מיטבית בהשגת מטרות, חשוב שתתרגל פעילויות טיפול עצמי קבועות כמו מדיטציית מיינדפולנס (סוג של טכניקת הרפיה), ישיבה בשקט במשך זמן מה בכל יום, אכילת מזון מזין עתיר סיבים. וויטמינים D ו-E, תרגול יוגה או צורות אחרות של פעילות גופנית באופן קבוע (במיוחד אם יש לך מצבי כאב כרוני), שינה מספקת בכל לילה, שתיית מים מרובה (גם אירובית וגם לא אירובית), לצאת החוצה במהלך שעות היום – גם אם רק ל-10 דקות – לקחת הפסקות כל 30 דקות לערך במהלך היום כשצריך אבל לא יותר מדי – זמן בהמתנה עם אנשים אהובים שתומכים בך – טיפוח יעדים חדשים מאתגרים אך ניתנים להשגה !!!!!!!!!

סיכום

מניפולציה של המוח שלך יכולה לעזור לך להשיג כל מטרה שתציב לעצמך. על ידי שימוש במחשבות שלך ליצירת מטרות ועל ידי שימוש ברגשות שלך כדי לשלוט בהן, אתה יכול להפוך את החיים לחלום למציאות. על ידי הבנה כיצד להשתמש במוח שלך וכיצד להשתמש בו כדי להשיג את החלומות שלו, כל אחד יכול להצליח.

אם תרצו ללמוד יותר על עולם הטלפתיה והשליטה במחשבות הכנסו בבקשה לאתר של רון גליקסמן אמן חושים.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מזרן לכלבים

תהיתם פעם למה חבר הפרוותי שלכם צריך מזרון? למלווינו הכלבים מגיעה שנת לילה טובה בדיוק כמונו. פוסט זה בבלוג חוקר את העולם המרגש של מזרני