בהאמס בחורף מומלץ להגיע לטיול?

אם אתם אוהבים לטייל, לא משנה באיזו תקופה בשנה או מזג אוויר, סאות'המס הוא המקום להיות בו. נוף חוף מרהיב שטוף שמש (כשמזג האוויר מתון) מלווה את ההליכה הזו דרך South Hams המקסים.
עבור מידע בנושא של בהאמס כדאי לגשת לאתר bahamas.co.il

בעודכם נהנים מטיול לאורך שפת האגם

תוכלו להיות שבויים במים הצלולים של האגם ובשלווה של סירות מפרש, סירות טיול ואפילו סירות וינטג' הגולשות במים הבתוליים. שביל החוף הוא משהו שכל אחד צריך לעבור בשלב מסוים בחייו. השקיעות מעל אגם ז'נבה הן מיוחדות ככל שהן מגיעות, ולצפות בהן מכל מקום לאורך שביל החוף היא חוויה שלא תשכח במהרה.

ביום בהיר

כשאתה הולך לאורך Revelstoke Drive, אתה יכול לראות את שפך פלימות' סאונד אל קורנוול ועד למגדלור אדיסטון. טיול יפהפה דרך היערות העתיקים לאורך נהר הדארט עד למקום בו הוא פוגש את הים בחוף צפון דבון, בין הצוקים הגבוהים ביותר באנגליה, המציע נופים יוצאי דופן של הים. בהליכה של 8 קילומטרים זו, תיהנו מנופים עוצרי נשימה ממרומי הלשון הסלעית של פורלנד, בקרו בבקתת הדייגים המקורית של Watersmeets, ותלכו לאורך גדות נהר איסט ליין.

מגוון הנוף והתפאורה מדהים גם בחורף

ולא צריך לנסוע קילומטרים רבים כדי לחוות את השינוי. צאו צפונה ללפלנד השוודית לשפע פעילויות חורף. לא משנה מה תחומי העניין שלך, יש הרבה מה לעשות בשוודיה במהלך החורף, במיוחד אם אתה נוסע צפונה ללפלנד.

חופשת חורף בשוודיה פירושה לצאת אל השלג ולהתעמק במנהגים ובמסורות המקומיות

במהלך חופשת החורף שלכם בבירת שוודיה, תוכלו להפיק את המרב מהארמונות, הגלריות, המבנים והמסעדות של בירת שוודיה. כחלק מסיור החורף הסקנדינבי שלכם, תוכלו לבקר בשטוקהולם, אזור במדינות סקנדינביה כולל שבדיה, נורבגיה ודנמרק.

המשך לקרוא לקבלת השראה נוספת, או התחל עם סיורי החורף השוודיים האלה היום. אם פתחנו לכם את התיאבון לטיול חורף בשבדיה, זה הזמן להזמין. ריכזנו את המדריך הארוך והמפורט הזה לדברים הטובים ביותר לעשות בפראג בחורף.

אם אתה צריך להוסיף עוד מקום אחד למסלול הטיול שלך, עיין במדריך המלא שלנו לביקור בצ'סקי קרומלוב בחורף. לטיול מחוץ למדינה, עיין במדריך שלנו לטיולים הטובים ביותר בלונדון והטיולים הטובים ביותר בבריטניה.

לשכת התיירות של פראג מציעה חוברת להדפסה עם 3 סיורי הליכה יוצאי דופן בהדרכה עצמית שתוכלו להוריד כאן

סיורי הליכה אלו נועדו לקחת אתכם הרחק ממוקדי התיירות (וההמונים) ולהראות לכם כמה מהאתרים הפחות מוכרים של פראג. חקור את פראג היפה בסיור רגלי בהדרכה עצמית.

סיור רגלי בפראג

הוא הדרך הטובה ביותר לטבול את עצמך בארכיטקטורה אירופאית יפה (הנה מדריך לאדריכלות פראג, לידיעתך). סיור הליכה בלוק קטן זה לוקח אותך דרך האזור הציורי שמסביב מצודת פראג (אז עצרו בשוק חג המולד לארוחה קלה במידת הצורך). טיילו באוסטרמאלם, אזור אופנתי בו תוכלו לעצור לארוחה קלה.

יש גם כמה שווקי חג המולד בסביליה שבהם אתה יכול לקנות מתנות מקומיות

או שתוכלו לעשות סיור עירוני עם סיור טאפאס* עם טעימות בחמישה טאפאס-ברים לאורך הדרך. בין אם עיירות המסיבות הרבות הן עיירות בניו אינגלנד עם אווירת סיפורים מרכזית או כמה מהאזורים המטרופולינים הגדולים והתוססים ביותר בארצות הברית, כדאי לחגוג את הערים הללו ואת כולן כדאי לראות.

החליפו שלג בשמש בחורף הזה בבילוי בעיר ספרדית

גלו את הדברים הטובים ביותר לעשות בחורף בסביליה, מארכיטקטורה מרשימה וחגיגות חגיגיות ועד למופעי פלמנקו וטאפאס סבילי טעים. הטמפרטורות הקרירות יותר הופכות את זה לזמן המושלם לצאת ולחקור את העיר מבלי להיכנע לחום הקיץ. בחורף, אתם נמנעים מהתורים באטרקציות המרכזיות של סביליה, והימים החמימים והשמשיים מושלמים להליכה.

המקום הכי קל ללכת בו

הוא להתחיל בספרייה הציבורית של אגם ז'נבה באגם ז'נבה וללכת כקילומטר לכל כיוון. מומלץ לחצות את שביל החוף בקטעים תוך שימוש בכמה מהמוקדים הציבוריים באגם ז'נבה, המזרקה המודרנית, וויליאמס ביי וביג פוט ביץ' הלאומי.

תפסו את המעבורת מסלקומב ותוכלו ללכת ממש דרך עמק מיל ביי היפהפה שנפתח כשמגיעים לפסגה ומהווה התחלה של הליכה מקסימה לכיוון Prowl

בצד הנגדי, באזור שבין Bolt Head ל- Bolt Tail, יש תצפיות נהדרות, והטיפוס מסלקומב ל-Overbecks הוא באמת מדהים – כשעולים למעלה, כדאי להסתכל אחורה לתצפית על שפך סלקומב. מ-Great Torrington, ההליכה יורדת לעמק נהר טורידג' וטודיפורט, ויש ספסלים בעלייה למנוחה.

לאלו הרפתקנים

ההליכה התלולה עד לעמק וודי מציעה את ההזדמנות המושלמת לטבול. לפני שתגיעו לשער אוברבקס, תוכלו לראות את הגנים הסובטרופיים למטה ואפילו להתרשם מהנופים המדהימים של סלקום – דרך לא רעה לסיים את טיול החורף שלכם. בואו ללפלנד בחורף ותראו איילים פראיים ואיילים משוטטים במישורים המושלגים.

מזחלות כלבים בטבע הפראי הצפוני של לפלנד היא פעילות חורף טיפוסית בשוודיה. אחת הסיבות העיקריות לנסוע לצפון שוודיה בחורף היא הזוהר הצפוני. כאשר אתם מזמינים סיור חורף בלפלנד עם Nordic Visitor, אנו מספקים לכם ביגוד חם.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

שיפוץ מעלית – המדריך המלא

שיפוץ מעליות הוא תהליך מורכב הדורש תכנון וביצוע קפדניים. פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף על ההיבטים השונים של שיפוץ מעליות, כולל סיבות לשיפוץ, התהליך,

מנעולן בתל אביב ממרכז המנעולנים

נאבקים עם מנעול מסובך בתל אביב? אל תדאג יותר. הפוסט בבלוג שלנו בוחן לעומק את השירותים המוצעים על ידי מנעולן בעל מוניטין ממרכז המנעולן בתל