בוקרשט בחורף מומלצת?

הנה רשימה קצרה שתעזור לך לארוז את כל מה שאתה צריך לטיול החורף בבוקרשט שלך. בלו סוף שבוע בבוקרשט עכשיו בחורף ופעל לפי ההמלצות שלי לגבי הדברים הטובים ביותר לעשות בבוקרשט. בסך הכל, 10 דברים שחובה לעשות בבוקרשט במהלך החורף של קיארה יו יכולים לשפר את הטיול שלך לבירת רומניה. בוקרשט יכולה להיות קר בחורף, אבל אל תעכבו את הביקור.

חורף קר וחשוך אולי לא נראה כמו הזמן הטוב ביותר לבקר בבוקרשט

אבל החודשים המושלגים הופכים את העיר לאזור פלאות חורפי שכדאי לחקור. בקרו בבוקרשט בחורף ותמצאו חלק שקט ומקומי יותר של בוקרשט, קר מבחוץ אבל שוקק חיים מבפנים. אטרקטיבית כל השנה, בוקרשט קסומה באותה מידה באביב כשהפרחים פורחים, באמצע הקיץ כשכולם נוהרים לבתי הקפה והמרפסות הקיץ הרבות של העיר, בסתיו כשהיא מכוסה בעלים צבעוניים, בחורף. ארץ הפלאות. מתחת לשלג. אם אתה מתלבש כראוי ומבלה בחוץ, בירת החורף יכולה להיות מהנה מאוד.

אם אתה מבקר בבוקרשט בחורף

הגיוני להישאר במיקום מרכזי כדי שתוכל להסתובב בקלות ולהגביל את הזמן שלך בחוץ בזמן שאתה נוסע ממקום אחד למשנהו. זכרו שהימים בחורף הרבה יותר קצרים – קחו זאת בחשבון בתכנון מסלול ברחבי הבירה. מכיוון שרבים מהדברים הטובים ביותר לעשות בבוקרשט הם בחוץ, אתה בהחלט צריך להתלבש בהתאם למזג האוויר אם אתה רוצה לחוות את כל מה שיש לעיר להציע.

טמפרטורות חורף בבירה בממוצע 4-2 מעלות בדצמבר

3-4 מעלות בינואר ו-7-2 מעלות בפברואר. למרות שתמיד תמצא משהו מעניין לעשות בבוקרשט, אם אתה לא יותר מדי במזג אוויר קיצוני, הימנע מאוגוסט שבו הטמפרטורות מזנקות ל-40 מעלות צלזיוס וינואר כשהטמפרטורות יכולות לרדת לפעמים ל-25 מעלות צלזיוס. גם מזג האוויר בבוקרשט בחודש דצמבר לא רע, הטמפרטורה לא קיצונית כמו בשאר מדינות אירופה. מזג האוויר בבוקרשט בדצמבר הוא בדרך כלל שטוף שמש עם סיכוי (או יותר) לשלג.

הפארקים בבוקרשט נהדרים ולעתים קרובות יורד שלג בנובמבר או בתחילת דצמבר בבוקרשט

אם אתם חובבי ספורט חורף, החורף הוא זמן מצוין לבקר בבוקרשט והסביבה. זה הופך את החורף לתקופה נהדרת באמת לבקר במקומות המדהימים שיש לבוקרשט להציע בלי ההמונים. מה שהופך את בוקרשט ליעד חורפי פנטסטי ברומניה, יחד עם אטרקציות נוספות בבוקרשט, הוא שוק חג המולד הפנטסטי.

שוק חג המולד של בוקרשט

הוא רק אחת הסיבות מדוע כדאי לבקר בבוקרשט ברומניה בחורף. שוק חג המולד של בוקרשט פועל מיום חמישי עד 30 בדצמבר וניתן לבקר בו כל יום בין השעות 10:00-22:00. שוק חג המולד של בוקרשט, שכבר הפך למסורת בבוקרשט, פותח את חופשות החורף.

עכשיו לחלק האהוב עלי באירופה בחורף; לשוטט בשווקי חג המולד של בוקרשט

במדריך זה, אשתף את פעילויות מזג האוויר האהובות עלי בבירה במהלך החורף, ממטבח רומני לפעילויות נעימות בתוך הבית ועד לפעילויות חוצות ששווה לסבול את הקור. למטה תמצאו סקירה של המקומות הטובים ביותר לביקור ברומניה בחורף, כמו גם הצעות לדברים לעשות בכל אחד מהיעדים ברומניה בחורף. אני אתן לך פרטים נוספים על הזמן הטוב ביותר לנסוע לבוקרשט מבחינת הפעילויות והחוויות השונות שאתה מתכנן לבקר במהלך הטיול שלך ברומניה.

אם אתה מתעניין בארכיטקטורה רומנית, ביקור בבוקרשט בחורף עשוי להיות לא הרעיון הטוב ביותר, מכיוון שהטמפרטורות יכולות לרדת מתחת לאפס. המקום הטוב ביותר לשהות בו בבוקרשט בחורף הוא קרוב לעיר העתיקה.

כשזה מגיע ללינה, בבוקרשט יש משהו לכל תקציב. לינה ב-Good Living היא המקום המושלם לשהות בו בבוקרשט לשהייה קצרה ובינונית כאחד. Therme בוקרשט הוא המקום היחיד שבו אתה יכול להרגיש את האקזוטי במהלך חופשת החורף שלך ברומניה.

המקומיים נוהרים למעיינות החמים כל השנה

אבל המקום הזה פופולרי במיוחד בחורף. המבקרים בבוקרשט בפעם הראשונה צריכים לדעת שיש בה אקלים יבשתי לח עם חורפים סוערים וקיץ חם, יבש וסוער. בטח, החורף בבוקרשט נהדר, אבל אני חושב שתהיה טיפש לא לצאת לטיול יום מלא בטירה לטרנסילבניה המושלגת. בשעות אחר הצהריים החורפיות בבוקרשט, תוכלו לטייל בשבילים המושלגים של הפארק ואז לשבת על כיסא נוח בבית תה.

לא משנה מה הדרך המועדפת עליך להתחמם בקור

הנה איך להפיק את המרב מבוקרשט גם בימים הקרים ביותר של השנה. מנובמבר תזדקקו למגפיים, כובע וכפפות כדי לנסוע לבוקרשט, במיוחד אם תרצו לבלות קצת בחוץ. בין אם זה בית קפה נסתר בגלריה בסגנון פריזאי או גן בירה נסתר עם קירות מכוסי קיסוס, הקסם של בוקרשט חורג מהמיידי, במיוחד בחורף הקר.

למרות הקור

הבירה עדיין רואה שמים כחולים חורפיים רבים. כל השנה דצמבר היום אביב קיץ סתיו חורף ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר נובמבר נובמבר נובמבר נובמבר נובמבר נובמבר 11 נובמבר נובמבר דצמבר תנאי מזג האוויר הממוצעים בבוקרשט, רומניה לאורך כל השנה, הקיץ חמים ובחורף קרים מאוד ושעורי שמש, בעיקר עננים.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מנעולן בתל אביב ממרכז המנעולנים

נאבקים עם מנעול מסובך בתל אביב? אל תדאג יותר. הפוסט בבלוג שלנו בוחן לעומק את השירותים המוצעים על ידי מנעולן בעל מוניטין ממרכז המנעולן בתל

למבורגיני לילדים

סקירה משעשעת ואינפורמטיבית על מגוון רכבי היוקרה של למבורגיני שתוכננו במיוחד לילדים. פוסט זה בבלוג יעמיק בתכונות המדהימות שלהם, היבטי הבטיחות והשיעורים החשובים שהם יכולים