הולנד טיול משפחתי עם ילדים

למרות שידועה ברובעים ההיסטוריים שלה ובמיקומים הפחות ידידותיים למשפחות, אמסטרדם היא יעד מהנה לכל הגילאים. זה נהדר גם למשפחות, עם מוזיאונים, גלריות לאמנות ומסעדות שמקבלות את פני הילדים ומעודדות אותם, וזה המקום המושלם לקחת את הילדים לטיול אופניים ולהצטרף למקומיים באחת המדינות הכי רוכבות על אופניים בעולם. בנוסף לחקר הכפר, אנחנו אוהבים את הערים של הולנד, מסוף השבוע הקיץ הנפלא שלנו באוטרכט ועד לטיול היום ההיסטורי לאמסטרדם עם הילדים. מהמוזיאונים והפארקים ההיסטוריים המפורסמים בעולם של אמסטרדם ועד לפעילויות לילדים בהאג, הולנד היא המקום המושלם לחוות את מה שיש לאירופה להציע.

בעלי קווין ואני אוהבים לתכנן פעילויות לילדים בהולנד כדי שבני ה-5 וה-7 שלנו יוכלו ליהנות וללמוד. קראו על 7 דברים מהנים לעשות עם ילדים בהולנד, כולל תעלות, טחנות רוח ואפילו עיר מיניאטורית.

הקפידו לשמור את העצות הללו לעתיד כשאתם מתכננים טיול בהולנד בקיץ עם ילדים

דרך מצוינת ליצור זיכרונות משפחתיים. חופשות הילדים האלה בהולנד בהחלט שוות הצצה. חופשת ילדים זו בהולנד היא הסוג המושלם של מפלט עם הרבה מה לעשות אפילו עבור אחים גדולים יותר.

בעונת השיא ישנן משפחות רבות עם ילדים המבלות חופשה צבעונית ומלאת הרפתקאות עם ילדים נוספים

המשפחה ממוקמת במרכז ערים הולנדיות כמו האג, ותראו הרבה אופניים עם מושבי ילדים. במהלך הקיץ, הולנד מציעה אפשרויות בילוי נהדרות לילדים ולהוריהם. יש הרבה דברים לעשות בהאג לילדים, במיוחד בסכונינגן, אתר הנופש החוף הידידותי למשפחות בהולנד, והאטרקציות התיירותיות בהאג מיועדות למשפחות וחיק הטבע.

כמעט בלתי אפשרי למצוא באירופה מקום כה רגוע ומהנה לחופשה משפחתית כמו הולנד

אנחנו מאוד נהנים לבקר במדינה היפה הזו, היא מושלמת לחופשה משפחתית מכיוון שיש בה הרבה מקומות נהדרים לבקר בהם, אוכל נהדר לילדים וקל מאוד לטייל בו. לאחר סדרה של טיולים להולנד עם ילדים (כולל הולנד לילדים – הולנד היא חלק קטן מהולנד, לא כל המדינה) אספנו רשימה גדולה של מקומות לבקר בהם ודברים לעשות. מיערות אגדות ובתי פנקייקים קסומים לספארי חיות בר ופארקי שעשועים אפיים, הנה האטרקציות הטובות ביותר לילדים בהולנד.

מהולנד

הקפידו לבקר בעשר ערים נוספות באירופה המתאימות ביותר למשפחות. בעוד אמסטרדם היא ללא ספק היעד הפופולרי ביותר בהולנד ובהחלט שווה ביקור, יש עוד המון מקומות לחקור לחופשה משפחתית נהדרת. כשאנחנו חושבים על מה לעשות בהולנד עם ילדים, זה אחד הזכרונות הכי חיים שלנו.

משפחות יכולות ליהנות מביקור ברייקסמוזיאום, ביננהוף ובאנדרטות הולנדיות מפורסמות אחרות. אם תלכו בקיץ, לילדים תהיה הזדמנות מצוינת להיפגש ולשחק עם ילדים הולנדים ולטעום מהחיים המקומיים.

האקלים מתון מאוד בכל המשפחה ההולנדית וברחבי הולנד. בימים חמים, מגרש המשחקים במים הוא המקום המושלם לקחת את הילדים להולנד. מגרשי משחקים בפנים ובחוץ הופכים אותו גם למקום אידיאלי לשחק בו עם הילדים בכל מזג אוויר.

זהו מקום מעניין לבקר בו עם ילדים

שכן יש הרבה תערוכות שתוכננו במיוחד עבור מבקרים צעירים (אחת מהן מוקדשת למפלצות ים), כמו גם תוכניות אינטראקטיביות שבהן ילדים יכולים ללמוד איך לסרוג קשרים או לראות איך זה לעבוד בנמל. לאחר הביקור במוזיאון, תצאו לטיול אופניים קצר ברחבי העיר ולאחר מכן תלכו לחוף Scheveningen הסמוך.

גם כאן בעיר וגם בפרברים יש הרבה מה לעשות

כדי להפוך אותה למקום נהדר לבקר בו עם ילדים. יש הרבה דברים לעשות עבור כל המשפחה, כולל פארקי שעשועים גדולים, גני חיות, פעילויות חוצות (כמו רכיבה על אופניים, שייט וסקי אפילו בקיץ), מוזיאונים שילדים יאהבו, שווקים, גני פרחים, עיירות קטנות וקסומות וערים גדולות מרהיבות. . . ואכן, זהו מגרש המשחקים הגדול ביותר באירופה ואחת מפעילויות הילדים הפופולריות ביותר בהולנד.

לילדים צעירים יותר

פארק Enkhuizen הנהדר הוא חביב תמידי. פארק השעשועים המופלא הזה, שנפתח בשנת 1952, מציע מבוך גדר חיה ענק, טיולים מתוקים לקטנטנים, טיולים מרגשים לילדים גדולים יותר ולמבוגרים, ומופע המים הגדול ביותר באירופה. אפטלינג, פארק שעשועים מדהים בהולנד, הוא רק אחת מהאטרקציות הרבות.

פארק השעשועים אפטלינג, שנחשב לדיסני של הולנד, מתגאה בכל מיני פלאים קסומים לילדים. פארק השעשועים הפופולרי ביותר בהולנד, אפטלינג, נמוך משמעותית מרבים מאחיו של פארק השעשועים ברחבי העולם.

כמובן

בכל ביקור בהולנד, אסור לפספס את אמסטרדם. טיול בהולנד אינו שלם ללא ביקור בעיר הגדולה והתוססת שלה אמסטרדם. ערים עסוקות כמו אמסטרדם עם ילדים והרבה תיירים עשויות להיות הסיבה לכך שלא שקלתם זאת בעבר. אמסטרדם היא אחת הערים האירופיות האהובות עלינו עם ילדים, והיא כל כך ידידותית למשפחות שזה מדהים אותי איך לפעמים אנשים חושבים שהם לא.

בתור גולים אמריקאים שחיים בהולנד, למשפחתי היה העונג לבקר בפעילויות הרבות לילדים כאן. לבסוף, אם יש לך צוות של אוהדי כדורגל קטנים, ביקור באחד ממועדוני הכדורגל ההולנדים יכול להיות הרפתקה מרגשת.

ישנם תשעה סנטר פארקים בהולנד

כל אחד מציע מגוון פעילויות לילדים בכל הגילאים. בנוסף לפארק מים טרופי מקורה (הכי טוב שיש ולא תהיה לכם בעיה לשעשע את הילדים), סנטר פארקס מתגאה במבחר עצום של אטרקציות נוספות כמו זיפ ליין, מדרון סקי מקורה (פעיל כל השנה) עגול), גני שעשועים בנושא ועוד.

כפרים כאלה הם אכן נקודות מוצא אידיאליות למסעות כוכבים

אבל אם אתם שוהים באחד מהם, אני ממליץ לכם להקדיש זמן ליהנות מהמתקנים שלו. משפחות יכולות גם ללון במלון המקסים Efteling או Efteling Village Bosrijk. יתרון נוסף של שהייה בבונגלו בבקס ברגן הוא גישה חופשית ובלתי מוגבלת לא רק לפארק ספארי ולמגרש המשחקים של Speeland, אלא גם לאטרקציות מקומיות רבות אחרות, כולל כמה גני חיות לילדים ומתחם בריכה מקורה. מה שמייחד את בקס ברגן הוא לא רק מיקומה בטבע בתולי עם אגם רחצה גדול, חוף חולי על שפת האגם, בריכת ג'ונגל מקורה ומגרש המשחקים הפנטסטי, הגדול והידידותי לילדים, אלא גם העובדה שהוא נמצא ליד הספארי הגדול ביותר. פארק בהולנד.

מקום מענג לטייל בו ולטייל בו, יש גם חנות חווה נהדרת שבה תוכלו לקנות פינוקים אכילים, צעצועים ומתנות עץ לילדים.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מזרן לכלבים

תהיתם פעם למה חבר הפרוותי שלכם צריך מזרון? למלווינו הכלבים מגיעה שנת לילה טובה בדיוק כמונו. פוסט זה בבלוג חוקר את העולם המרגש של מזרני