הוספת קומה שניה בבית

הוספת קומה בבית 

הזמינו עכשיו קבלן רשום לבניית תוספת בבית 

פוסט זה בבלוג יתאר את מה שאתה צריך לדעת על הוספת קומה שנייה לבית שלך.

היתרונות של הוספת קומה שנייה לבית שלך הם:

– זה נותן לך יותר מקום למגורים ולאירוח, – זה יכול ליצור חדר שינה נוסף או שטח משרדי, – זה יכול לספק מרפסת גג או מרפסת, – זה יכול לספק שטח אחסון נוסף.

– החסרונות של הוספת קומה שנייה הם:

– ייתכן שתצטרך להוציא יותר כסף על חומרי בניין, – ייתכן שתצטרך להוציא יותר כסף על עלויות עבודה וזמן.

תהליך הוספת קומה שנייה לבית אינו פשוט. בעל הבית צריך לוודא שהרצפה החדשה תהיה איתנה מבחינה מבנית ותהיה מסוגלת לתמוך במשקל האנשים החיים עליה. במאמר זה נעבור על כמה שלבים חשובים שעליך לבצע לפני הוספת קומה שנייה, וכן על מה עליך לעשות לאחר הוספתה.

1) וודאו שהקומה השנייה החדשה תהיה איתנה מבחינה מבנית ותוכל לשאת את משקל האנשים המתגוררים בה – אל תשכחו מקירות וקורות נושאות!

2) בדוק עם חוקי הייעוד המקומיים שלך אם אתה רשאי להוסיף קומה שנייה או אם יש מגבלות כלשהן על מגבלות גובה עבור הנכס שלך.

3)

הקדמה: למה אתה רוצה להוסיף קומה שנייה

כשיש לכם בית שצריך להרחיב, הרבה פעמים קשה למצוא את הפתרון המתאים. הוספת קומה שנייה היא הדרך המושלמת לפתור בעיה זו. היתרונות של הוספת קומה שנייה בביתכם הם רבים ומגוונים.

במאמר זה, אנו הולכים לדון בכמה מהיתרונות של הוספת קומה שנייה בבית שלך. כמו כן, נבדוק כמה מהדרכים השונות שבהן אתה יכול ללכת להוספת קומה שנייה בבית ומה עליך לשקול לפני קבלת החלטות כלשהן.

הוספת קומה שנייה לביתכם היא הפתרון המושלם למשפחה הגדלה. זה יספק יותר מקום ויגרום לבית שלך להרגיש מרווח יותר.

אם אינך בטוח איזה גודל של תוספת סיפור שני אתה צריך, יש הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון. כמה מקום אתה צריך? האם אתה רוצה להוסיף חדרי שינה או רק חללי מגורים? מה הפריסה של הבית שלך כרגע?

ישנם סוגים רבים של תוספות בקומה השנייה שניתן לבנות על גבי הבית הקיים שלך. סוג התוספת תלוי בצרכים וברצונות שיש לכם עבור המשפחה שלכם.

שיקולי בטיחות להוספת סיפור שני

הדבר הראשון והחשוב ביותר לעשות כאשר שוקלים תוספת סיפור שני הוא בטיחות.

הקומה השנייה צריכה להיות בנוי לפחות 12 אינץ' גבוה יותר מהקומה הראשונה. ניתן להשיג זאת על ידי הוספת סיפור מלא, או הוספת סיפור חלקי גבוה יותר מהמקור.

הקומה השנייה צריכה להיות גם תליה כדי להגן עליה מפני נזקי רוח ומים במקרה של גשמים עזים או רוחות חזקות.

דלתות וחלונות בקומה השנייה צריכים להיות בעלי הגנה גם מפני נזקי רוח וגשם, כגון תריסי סערה או לוחות זכוכית עמידים בפני פגיעות.

הוספת קומה שנייה לבית שלך היא סיכוי מרגש עבור בעלי בתים רבים. אבל, לפני שאתה מתחיל את הפרויקט, יש כמה שיקולי בטיחות שאתה צריך לחשוב עליהם.

ראשית, ודא שהסיפור השני החדש שלך יהיה בריא מבחינה מבנית. ייתכן שתצטרך להביא מהנדס או קבלן מבנים כדי לעשות זאת. חשוב גם לוודא שהבסיס חזק מספיק ושהגג יכול לשאת משקל של קומה שניה.

לאחר מכן, חשוב על פרטי בטיחות על גימור עליית הגג שלך. אם אתם מתכוונים להפוך אותו לחדר השינה או לחלל המגורים החדש שלכם, אז תרצו שהוא יהיה בטוח ונוח למגורים ולארח בו אורחים. המשמעות היא הוספת אזעקות אש, גלאי עשן ומערכות אוורור מתאימות לאדים מבית צבע או כימיקלים אחרים המשמשים על

עלויות הכרוכות בגימור עליית גג

עלות גימור עליית הגג תלויה בגורמים רבים. הדבר הראשון שאתה צריך לברר הוא איזה סוג של מבנה אתה רוצה. אתה יכול לבחור בין מבנה מסגרת מסורתי או מערכת מסבך. הגורם הבא הוא גודל עליית הגג וכמה מקום אתה צריך לצרכים שלך. זה ישפיע גם על המחיר.

עלות גימור עליית גג תלויה בגודל עליית הגג, סוג הגימור והאם מדובר בשיפוץ מלא או חלקי.

עלות גימור עליית גג תלויה גם בתקציב ובהעדפה אישית. לדוגמה, אדם עשוי להעדיף להשתמש בחומרים משלו ולשכור קבלנים משלו לעומת שימוש בתוכניות מוכנות מראש ושכירת קבלן.

גימור עליית הגג ב-5 שלבים

עליית הגג היא חלל לא מנוצל בבתים שלנו, אבל עם קצת מאמץ ויצירתיות אפשר להפוך אותה לחדר שתאהבו לבלות בו.

1. מציאת הסגנון המתאים: הצעד הראשון הוא להבין איזה סוג חדר אתה רוצה ליצור, כמו משרד או חדר שינה.
למידע מורחב בתחום של הוספת קומה שניה בבית והוספת קומה שניה עליך לגלוש לאתר kablanim10.co.il

2. ניקיון: ברגע שאתה יודע איזה סוג של חדר אתה רוצה, השלב הבא הוא להיפטר מכל העומס שעלול להיות שם למעלה ולוודא שהחלל נקי ויבש.

3. הוספת אור: עליית גג מוארת תגרום לה להרגיש יותר מזמינה מזו שהיא חשוכה ועמוסה ולכן חשוב להתקין כמה גופי תאורה חדשים במידת הצורך.

4. ציור

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מזרן לכלבים

תהיתם פעם למה חבר הפרוותי שלכם צריך מזרון? למלווינו הכלבים מגיעה שנת לילה טובה בדיוק כמונו. פוסט זה בבלוג חוקר את העולם המרגש של מזרני