הכוונה מקצועית וייעוץ תעסוקתי אונליין

ייעוץ קריירה הוא הכוונה, ייעוץ ותמיכה הניתנים על ידי יועצי קריירה מקצועיים, מוסמכים ומנוסים לסטודנטים צעירים ואנשי מקצוע. יועצי קריירה, המכונים גם "מאמני קריירה" או "מאמני תעסוקה", מייעצים לאנשי מקצוע מתחומים, רקעים ורקעים שונים. הכוונה תעסוקתית, המכונה גם ייעוץ קריירה, נועדה לעזור לך לבחור, לשנות או לעזוב קריירה והיא זמינה בכל שלב בחיים.

ייעוץ מקצועי טוב יכול להוות שער לגילוי עצמי

אך רק אם היועץ המקצועי יוכל לסייע ללקוח שלו לסלול את הדרך לבדיקה עצמית. אם אתה תוהה אם יועץ עבודה יכול לתת לך את ההכוונה שאתה צריך, אולי זה יעזור להבין אילו שירותים יועצי תעסוקה מציעים בדרך כלל. יועצי תעסוקה יודעים שסיפור קריירה משכנע הוא הבסיס לראיון איכותי, ומאמנים מנוסים יכולים לעזור לך להגדיר ולעצב את הסיפור שלך. עם הכוונה ותמיכה, יועץ תעסוקה יכול לעזור לך לבחור את הקריירה הנכונה.

העריכו את פוטנציאל הקריירה שלכם על ידי עבודה עם יועץ מקצועי עם רקורד של עזרה לאחרים למצוא את דרכם

עבודה עם מאמן קריירה היא תהליך שעוזר לך להבין את עצמך ואת התכונות הטובות ביותר שלך בקריירה, בהשכלה ובחיים שלך. אם אתה מחפש משהו שונה ממה שהתעשייה שלך מציעה כרגע, מאמן קריירה יכול לעזור לך למצוא את תשוקת הקריירה שלך, כדי שתדע איך להפיק יותר מהעבודה הנוכחית שלך, או להחליט איזה תחום עשוי להתאים לך ביותר . לפני הכניסה לקולג', סטודנטים יכולים לבקר פסיכולוג בבית הספר ולאחר מכן לחזור לקולג' לפני שהם בוחרים או מחליפים מקצועות, אבל ייעוץ מקצועי יכול לעזור לכל מי שרוצה לשנות קריירה, לעזוב את עבודתו לחלוטין, או למצוא דרך להיות נוחה יותר במצבו הנוכחי. של עניינים. מִקצוֹעַ.

ייעוץ מקצועי יכול לעזור לך להצליח בפיתוח המקצועי שלך על ידי מענה על שאלות לגבי תחומי העניין האישיים שלך

חוזקות הכישורים שלך וכיצד אתה יכול להשיג את המטרות שלך. יכול להיות קשה להחליט איזה סוג עבודה יהיה המתאים ביותר, ומכיוון שייעוץ מקצועי עוזר לאנשים להעריך את כישוריהם, צרכיהם ורצונותיהם על מנת למצוא את הקריירה המתאימה להם, ייעוץ מסוג זה נחשב לצעד חשוב. בוצע, מחויב לפני קבלת החלטה על קריירה קבועה. ייעוץ תעסוקתי ניתן על ידי מטפל, מאמן חיים או איש מקצוע אחר שהוכשר לדון במידע כללי על קריירה ופיתוח קריירה. בפגישת ייעוץ מקצועית, יועץ יעזור לאדם לחקור מיומנויות וחוזקות, לסקור את רמות ההשכלה ולהציע המלצות ללימודי המשך ולזהות תחומי עניין וסוג אישיות.

ייעוץ קריירה מקוון כולל פגישה עם יועץ מוסמך שמעריך את תחומי העניין

הערכים והכישורים שלך ומשתמש במידע זה כדי לעזור לך לדמיין את מסלול הקריירה שלך. ייעוץ מקצועי מקוון עובד בהתאם ללוח הזמנים שלך ולעולם לא מחייב אותך להיות באתר במשרד המאמן, היועץ או המטפל שלך. טיפול מקוון יכול גם לעזור עם החסמים להשגת הקריירה הרצויה לך. גם אם אתה עובד מעבר לים, ייעוץ מקוון מאפשר לך לדבר עם יועץ הקריירה שלך בארצות הברית מחדר מלון ברחבי העולם.

יועץ תעסוקה יכול גם לעזור לך לחקור אפשרויות קריירה חדשות ולטפל בבעיות בעבודה

או אפילו בעיות בחייך האישיים שעשויים להשפיע על עבודתך. בין אם אתה רוצה ייעוץ מקצועי בקורות החיים שלך או מומחה כיצד להתמודד עם מצבים קשים בעבודה, יועצים הם אנשים שיכולים לעזור לך להרגיש בטוח יותר בקריירה שלך, לא משנה מה המצב הקשה שלך. יועצי ומאמנים קריירה מסייעים בזיהוי ובחינת אפשרויות קריירה, בבחירת קריירה, בשינוי קריירה, בכתיבת קורות חיים ומכתבי כיסוי, במעקב והנחיה של חיפושי עבודה וסיוע למחפשי עבודה בתהליך חיפוש העבודה.

יועצי תעסוקה רבים מתמקדים בסיוע למועמדים להצטיין בתחומים מסוימים

ולכן כדאי לשקול אם אתה יכול להפיק תועלת מהדרכה ממוקדת יותר. יועצים מקצועיים יכולים גם למקד את לקוחותיהם במה שחשוב להם בחיים ובמה שהם אוהבים לעשות בעבודה. לקוחות נעזרים לשקף את ערכיהם האישיים, תכונותיהם ותחומי העניין המרכזיים שלהם, הקריירה וחוויות החיים שלהם עד כה, ולהתייחס לערכיהם האישיים בהקשר של עולם העסקים כפי שהוא.

במקום זאת

כל מפגש נועד לתת מענה לקריירה, ניסיון העבודה, השאיפות והכישורים של הפרט, הדורשים הערכה והכוונה של יועץ קריירה. לקוחות יועצי קריירה יכולים לבקש ייעוץ לגבי חיפוש העבודה הנוכחי שלהם, השקפות בתעשייה באמצע הקריירה או עצות כלליות לפיתוח קריירה. יועצי קריירה עשויים לערוך מבחני התאמה, מבחני IQ או הערכות אישיות כדי לספק נתונים שימושיים שיעזרו לך לבחור קריירה המתאימה לך. יועצים עשויים לגשת למבחני IQ או אישיות, כגון מאיירס-בריגס אינדיקטור, כדי לסייע בזיהוי מסלולי קריירה פוטנציאליים.
עבור עוד מידע אודות הכוונה מקצועית והכוונה מקצועית וייעוץ תעסוקתי אונליין נא לבקר ב- logipass.net

אם אתה עובד אצל מעסיק

שאל לגבי הזדמנויות קריירה או צורות אחרות של תמיכה שהם מציעים למעסיקים המחפשים הכוונה בקריירה. לעזור ללקוחות להעריך ערכי קריירה, תחומי עניין ומיומנויות; לחקור אפשרויות קריירה ולדמיין מסלול קריירה; לזהות ולהגיש מועמדות לעבודה; נטו ; סקר ; לפתח קורות חיים ומכתבי כיסוי ולבסס אינטגרציה בין העבודה לחיים האישיים.

תוכניות הכוונה וייעוץ קריירה עוזרות לאנשים לצבור את הידע

המיומנויות והניסיון הדרושים להם כדי לזהות אפשרויות, לבחון חלופות ולהצליח בחברה. התוכנית להכוונה וייעוץ קריירה מפתחת מיומנויות של אנשים בגילוי עצמי, חינוך ומחקר קריירה ותכנון קריירה. ייעוץ מקצועי לבתי ספר יסודיים, מכללות, מרפאות, ארגונים קהילתיים, בתי רפואה, מרכזי קריירה ועוד.

אם אתה רוצה לעזור לאחרים בקריירה שלך

עליך לשקול תואר בייעוץ קליני לבריאות הנפש. תוכנית MS Online בייעוץ קליני לבריאות הנפש יכולה לעזור לך ללמוד את הטכניקות הדרושות לך כדי להפוך ליועץ מקצועי מצליח. בניגוד ליועצי קריירה או מאמנים (כן, הם שונים) שיכולים לעזור במשימות ספציפיות יותר, כמו תרגול מיומנויות חברתיות וראיונות, יועצי קריירה יכולים לעזור לך להבין את מסלול הקריירה שלך ולמצוא את איש המקצוע המתאים. כל אחד יכול ליהנות משירותי ייעוץ מקצועיים, שכן נסיעת עסקים ראשונה, שנייה או אפילו 30 יכולה להיות מלחיצה.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מזרן לכלבים

תהיתם פעם למה חבר הפרוותי שלכם צריך מזרון? למלווינו הכלבים מגיעה שנת לילה טובה בדיוק כמונו. פוסט זה בבלוג חוקר את העולם המרגש של מזרני