המלצות על מודדים מוסמכים באיזור מגוריכם

המלצה על מודד מוסמך

יועצי הנדל"ן והמודדים המוסמכים שלנו הודיעו על הרחבת עסקיהם באזור רחובות באמצעות רכישת חברת מודדים מקומית בולטת המתמחה בסוכנויות מסחריות וניהול נכסים. המכון של מודדים מוסמכים הוא אחד הגופים המקצועיים המובילים בעולם לכישורים ותקנים בתחום הקרקע.

ניתן לעקוב אחר ההיסטוריה של מודדים

כאשר הוקמה קבוצה בשם מועדון המודד. עד 1868, הקבוצה התרחבה לכלול כמעט 50 חברים שרצו ליצור ארגון רשמי עם מבנה רשמי. הם החליטו להקים איגוד מקצועי הכולל חוקים, תקנות ותקנות. 

חברת מודד מוסמך נוסדה על בסיס האמנה המלכותית שהוענקה לצוות המודד המקצועי הראשון בעולם

מודד מוסמך הוא תיאור (מוגן בחוק במדינות רבות) של חברים מקצועיים וחברים במרכז למיפוי ישראל המורשים להשתמש בייעוד זה. מודדים בעלי רישיון במקצוע העיקרי עשויים להציע הערכות משכנתא, הערכות ושמאות רוכשי דירות, שמאות מבנים משולבות, שירותי מודדים, שמאות כמותיות, שמאות קדסטרליות, מכירות פומביות, ניהול נכסים וצורות אחרות של שירותי שמאות וייעוץ.

ניתן גם למנות שמאים לטיפול בעניינים הקשורים לרכישה או מכירה של נכס

ניהול או השכרת חצרים (מנקודת מבטו של בעלים). או שוכר), או תיקים ומו"מ בין בעלי דירות לשוכרים. שמאים מעורבים בניהול, רכישה, מכירה או השכרה של קרקע ונכס וכן הערכה ושמאות של כל סוגי הנדל"ן למגורים ולמסחר במגזר הפרטי והציבורי. בנוסף למדידות, מודדים בבריטניה מייעצים בתכנון, בנייה, תחזוקה ותיקונים.

מודד מומלץ ברחובות יכול לספק לך ייעוץ מומחה מעמיק בענייני מקרקעין, ותהיה לו/ה הזדמנות לעבור סקר RICS מורשה. ישנן מספר דרכים להפוך למודד מסחרי או מגורים.

לאחר השלמת תוכנית מוסמכת לתואר ראשון או לתואר שני

תוכל למצוא עבודה כחניך מודד שבו תוכל להתחיל לעבוד לקראת השגת מעמד אמנה. לאחר שתתחיל לעבוד בתור מודד מתלמד, אתה יכול לעבוד לקראת הפיכתך למודד מוסמך. כדי להיות זכאי להשכרה, עליך לעבור את הערכת הכשירות המקצועית (APC) המוצעת על ידי RICS. לבסוף, הניסיון והדרגה הרלוונטית של הסמכת RICS יעמדו בדרישות ההשכלה והניסיון עבור MRICS.

לקריירה של מודד מוסמך

ישנה גם אפשרות לגשת ישירות לחברות ב-RICS באמצעות תואר מקצועי מאושר – ראה את אתר RICS לפרטים. בוגרים עם תואר בעלות יכולים להתקדם בסולם הקריירה עם כישורים מקצועיים. אם התואר שלך שייך לדיסציפלינה אחרת, אתה עדיין יכול להיות מפקח על ידי לקיחת תואר מוסמך בנכסים או קורס המרה לתואר שני.

יש לנו מודדים מומחים המציעים מגוון שלם של שירותים מקצועיים אחרים

כולל כישלון עסקי ופרסים למפלגות. כמודדים מוסמכים ברחובות ועם 6 משרדים, אנו נמצאים במיקום אידיאלי לטפל בכל ההיבטים של מדידות באזור. נכס זה העסק שלנו. במשך למעלה מ-20 שנה סקרנו, הערכנו ועזרנו לתכנן מגוון רחב של בתים ודירות, יחידות מסחריות וקרקעות עבור אינספור לקוחות בבריטניה.

אנו מנהלים גם תיקים בודדים ותיקי נדל"ן מטעם לקוחות פרטיים וחברות נדל"ן

עיקר הפעילויות קשורות בניהול, רכישה, מכירה או השכרה של קרקע ונכס, כמו גם הערכה והערכת נכסים. הם יכולים להשתתף כבר מתחילת הפרויקט, לקנות קרקע, לתכנן ולפקח על הבנייה.

מודדים מקצועיים לשירותכם 

כך שהם יכולים לתת ייעוץ מומחה בתחום המדידות. בעזרת הניסיון שלהם, הם יכולים לספק לך דוח מדויק המתאר בעיות או בעיות עתידיות שיאפשרו לך לקבל החלטה מושכלת בנוגע לבעלות. ערכו סקר משלכם, המודד יעריך את הנכס שאתם מתכוונים לרכוש, כדי לקבוע האם יש בעיות או ליקויים שעלולים לגרום לבעיות בעתיד. באמצעות המודד המוסמך של RICS, אתה יכול להיות בטוח שהתוצאות שלך אמינות ומדויקות.

השימוש בחבר RICS מבטיח סקר באיכות גבוהה שנערך על ידי מודד אמין ומשכיל עם שנים של ניסיון חיוני

זהו סקר נרחב שניתן להתאים לצרכי הלקוח האישי. הוא מיועד לרוכשי בתים או לבעלי בתים המחפשים דוח נכס מקצועי וחסר פניות. אנו מציעים הערכות שווי המתאימות לכל הסוגים, הגדלים והגילאים של נכסי מגורים.

אל תפחד לשאול את המודד שלך שאלות

הוא מבין היטב את הבעיות של מדידת רכוש משותף. מודדים רבים מוצאים את עבודתם הראשונה בחברות סקרים, סוכנויות תיווך, בוני בתים, חברות בנייה ויזמי נדל"ן. במגזר ההתנדבותי שוכרים מודדים על ידי שיתופי דיור.

סוכנות הדירוג קובעת את שיעורי המס של חברות ועירייה, ומעסיקה גם מודדים מוסמכים ברחובות שזכו לתואר מוסמך RICS. משכורות המודדים בממוצע סביב 43,500 PS לשנה, וחברי RICS יכולים לצפות להרוויח יותר מאשר מודדים שאינם מוסמכים.

למודדים המוסמכים שלנו ברחובות שלנו

יש ניסיון של שנים בכל היבטי המקצוע שלהם והם יכולים להציע לך ייעוץ חסר פניות ומומחה בכל ענייני הנדל"ן המסחרי. בין אם אתם זקוקים לייעוץ מומחה בנושאי נדל"ן למגורים או מסחריים, מודדים מוסמכים יכולים לתת לכם ייעוץ עצמאי ומקצועי ולתת לכם שקט נפשי בכל שלב. ההכשרה הקפדנית והניסיון המעשי שלהם מאפשרים להם לספק ייעוץ חסר פניות במגוון רחב של נושאי נדל"ן.

הם מספקים הכשרה מקצועית

תמיכה והדרכה, ומפקחים על תקנים ברחבי העולם. התנ"ך שלהם, הערכת RICS – תקנים מקצועיים, או הספר האדום, מפרט את הכללים שעליהם לפעול, הנחיות שיטות עבודה מומלצות ונהלי הערכת שווי נכסים הם התחום הנפוץ ביותר בו הם עוסקים. המוסד מקיים ואוכף את הסטנדרטים המקצועיים הגבוהים ביותר בפיתוח וניהול קרקעות, נדל"ן, בינוי ותשתיות.

בינתיים, במדינות מתפתחות, מודדים עוזרים לאנשים העניים ביותר לבסס זכויות על אדמתם. לאחר מכן דן המפקח ללא משוא פנים בתנאים שבין הצדדים לעריכת "פרס".

פרס קיר המפלגה יכלול גם תוכנית מצב המתעדת את המצב הנוכחי של הנכס הסמוך כך שניתן יהיה לזהות ולתקן כל נזק לאחר השלמת הבנייה.

אם הבעלים השכן לא מרוצה מהעבודה המוצעת, לשני הצדדים יש את הזכות לפנות לבוררות מקצועית באמצעות מודד. זה יכול להיות אותו מפקח (המכונה מפקח קונצנזוס) או מפקחים נפרדים לבעל הבניין ולבעלים שכן.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מזרן לכלבים

תהיתם פעם למה חבר הפרוותי שלכם צריך מזרון? למלווינו הכלבים מגיעה שנת לילה טובה בדיוק כמונו. פוסט זה בבלוג חוקר את העולם המרגש של מזרני