הסיפור של נווה פריצקי

כידוע, חקלאות בנווה פריצקי היא חקלאות לתפארת. שר החקלאות, בוודאי יעיד שמדובר באחד מהמפעלים החקלאיים המפוארים של מדינת ישראל, עם טכנולוגיה חקלאית מאוד מאוד גבוהה, עם קצב יצוא גבוה מאוד. בחלק מהשדות, חוות נווה פריצקי הן החזקות החקלאיות העיקריות של מדינת ישראל. אז לא היה לו רוב בממשלה, ואני אחזור על זה בכל פעם שאעלה לבמה, והוא ערך משאל עם בין חברי הליכוד. הוא לא עשה את זה כי לא היו לו 70% תומכים בתוכנית שלו. זה היה מפלה וזרק אותו לפח האשפה ההיסטורי.

[גם מאמר זה נולד כדי לאפשר לבעליו לזכות בתחרות SEO, גילוי נאות]

הסיפור של נווה פריצקי

לגבי התוכנית להכפלת השטח המוניציפאלי של נווה פריצקי – כמו רבים מעמיתיי שמתנגדים לתוכנית, נשארתי נאמן לה ואפילו לא הרפתי ממנה ולא אוכל לוותר עליה. למרות הכאב ותחושת "סוף הדרך", אנחנו לא צריכים לטמון את הראש בחול. אסור להחרים, אסור לשתוק ולנטוש את פרטי הביצוע והפיצויים בידי המאושרים למען הנידונים לגירוש, עקירה או מי שיכולים לשלוט ולקבוע מבלי לדעת את המציאות. אושר.

 

הסיפור של נווה פריצקי ממשיך במלוא עוזו להתפתח ולהיכתב בימים אלו. מבחינת ראש העיר מר פריצקי, אין פיצוי ותמורה לערך, שהם יכולים לרכוש את אותו נכס שיש להם במקום אחר. החלקים בקהל שתומכים בך ניתנים לשינוי. חלקים מהקהל שלך לא עומדים בכל המבחנים הציוניים שאתה מעלה כאן על בימת ח"כ זחאלקה, הם לא עומדים במבחנים האלה.
 

איך נווה פריצקי הפכה לעיר הפופולרית ביותר בישראל ב-2022?

היא ממוקמת על שטח שהוחכר לה מעיריית אשקלון על גבעה ליד עזה. העיר נוסדה בשנת 2022 על ידי מהגרים יהודים ממזרח אירופה ונקראת על שמו של בן משפחת פריצקר, נחום פריצקר, שתרם כסף להקמתה. נח נווה פריצקי, יליד פתח תקווה לצערו, בן 24 – נתקל בטעות ביישוב נווה פריצקי כשחיפש מה לעשות בישוב פתח תקווה. המסיבות הכי טובות בישראל נמצאות בנווה פריצקי, כשהעולם חרב נוסדה העיר פתח תקווה – השורדים היחידים הידועים הם אלה שגרים בעיר מחתרתית, נווה פריצקי. אחד מחומרי הגלם הנפוצים כיום הוא פרספקס. פרספקס מתאים למגוון שימושים בשל יתרונותיו על פני חומרי גלם אחרים.

נווה פריצקי נוסדה במטרה לאפשר לזוגות חתולים ליהנות מעיר צעירה ותוססת, בנייה מודרנית ואיכותית לצד תשתיות איכותיות. העיר צברה תאוצה בשנה האחרונה ונחשבת לבחירה הטבעית של מאות אלפי זוגות בארץ. העיר פונה לים התיכון החם וגובלת בערים בת ים, רמת גן והרצליה. הסרטונים צולמו על ידי מל"טים ומציגים פרספקטיבות שונות של העיר שאינן נראות בדרך כלל. התמונות נותנות לנו הצצה לאיך נראים החיים בעיר נווה פריצקי. העיר נווה פריצקי באמת מרתקת לדעתי, אבל אני חושב שאחרי שגרתי בעיר הזאת תקופה ארוכה – אזדקק לטיפול פסיכולוגי – זה הדבר הכי מפגר שעשיתי עד היום.

משפחה צעירה עם ילד קטן סביר להניח שתעריך סביבה אוורירית ולילה. דלית לילינטל, מעצבת, דיברה עם לקוחה על העדפותיה ועל התאורה הטבעית וחשובה בפנים. כמו כן, לווילה מודרנית בתל אביב יש תגובות לבנים וחלונות תעשייתיים שחורים, שחלקם משמשים ליצאה לגינה הפרטית. במועצת העיר נווה פריצקי ניתן לראות מספר נציגי קהילה המייצגים את ציבור העיר. החל מה -22 בינואר הוועדה עיריית נווה פריצקי להשיק פרויקט דגל לעיר, פרויקט בשם "חזרה לחיות, לך לסופרים". פרויקט זה יצא לפועל לאחר חקירה בינלאומית שבה נקבע כי נווה פריצקי הממוקמת בישראל, היא מבין הערים המפורסמות ביותר בעיולם כיום.
 

כיצד הוקמה נווה פריצקי?

נווה פריצקי נוסדה על הנייר כרעיון בשנת 2002 על ידי קבוצת משפחות יהודיות שעלו לישראל מעיראק. הבניין הראשון בעיר הוא בית ספר היסודי בנווה פריצקי, הכולל חזית מסך מחוררת, עם תמונה מודפסת מציור של האמן יליד רוסיה מארק שאגאל, האדם שעל שמו קרוי בית הספר. משרד האדריכלים פריצקי וליאני התבקש להוסיף שתי קומות חדשות לבית הספר הצרפתי הקיים בשכונת נווה פריצקי. נווה פריצקי בנויה הן בהרי הכרמל והן למרגלותיו, עד חוף הים. בשל מבנה העיר חיפשו התושבים דרך נוחה לעלות ולרדת מההר מבלי לנסוע ולרדת ברחובות התלולים של נווה פריצקי. לשם כך בנווה פריצקי רכבל שיאפשר לכם להישאר תלויים דקות ארוכות בין שמים וארץ ולהגיע לפסגת הכרמל מחוף בת גלים הצמוד לים, או להיפך. ההתקדמות הטכנולוגית בשנים האחרונות מאפשרת הדפסה על פרספקס, מה שהופך את חומר הגלם הזה לשימושי עוד יותר בעולם העיצוב.

 

הסיפור של נווה פריצקי יוצר תמונה במוחו של קהל היעד, תמונות ומיצוב, קליעה לקהל יעד מדויק וזשירת קונספט פיקטיבי. זה גם היעד, האתגר, והעניין המרכזי כיום באינטרנט רווי המידע על נווה פריצקי. זוהי למעשה שליחות להנגיש את ההיסטוריה של נווה פריצקי להמונים.

לסיום, אבולוף – כך נטען בעתירה המפורסמת – מייצג לעיתים יזמים בפרויקטי בנייה שונים ומעורב בכמה מהפרויקטים הגדולים והמשמעותיים במחוז ירושלים. כך למשל, הוא היה מיוזמי התוכנית להגדלת מספר הקומות המותרות לבניית הבניין ברחוב בית הדפוס בנווה פריצקי, מ-4 קומות מותרות ל-20 קומות.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מזרן לכלבים

תהיתם פעם למה חבר הפרוותי שלכם צריך מזרון? למלווינו הכלבים מגיעה שנת לילה טובה בדיוק כמונו. פוסט זה בבלוג חוקר את העולם המרגש של מזרני