הפיכת אתר לאפליקציה בחנות האפליקציות של APPLE

הקדמה: מהי אפליקציה, למה היא חשובה לעסק שלך?

אפליקציה היא תוכנה הפועלת על מכשיר נייד. אפליקציות משמשות למטרות רבות ושונות, כגון לפרודוקטיביות, משחקים, רשתות חברתיות וחדשות.

אפליקציות חשובות מכיוון שהן יכולות לעזור לעסק שלך במאמצי השיווק והתקשורת שלהם. הם יכולים גם לעזור לעסק שלך לייצר יותר הכנסות על ידי מתן דרכים חדשות למכירת מוצרים או שירותים.

אפליקציה היא יישום תוכנה שניתן להוריד מחנות האפליקציות של אפל. אפליקציות בנויות למכשירים ניידים ויכולות לספק מגוון רחב של שירותים, כגון משחקים, פלטפורמות מדיה חברתית ואפליקציות להעברת הודעות.

אפליקציות חשובות לעסקים מכיוון שהן מאפשרות למשתמשים לגשת לשירותי החברה שלך בטלפון או בטאבלט שלהם בצורה נוחה יותר מאשר השימוש באתר.

הצעד הראשון להפיכת האתר שלך לאפליקציה הוא יצירת חשבון עם אפל. ברגע שיש לך חשבון עם אפל, תצטרך ליצור פרויקט חדש ב-Xcode (שפת התכנות המשמשת מפתחים). השלב הבא הוא יצירת סמל האפליקציה ומסך הפתיחה שלך. ניתן לעשות זאת באמצעות Photoshop או Sketch על ידי עיצוב הלוגו הרצוי במסך הבית של האפליקציה שלך. תצטרך גם

הפיכת אתר לאפליקציה באפל וגול – התהליך

המאמר יעסוק כיצד להפוך אתר אינטרנט לאפליקציה בחנות האפליקציות של APPLE או גוגל.

תהליך הפיכת אתר לאפליקציה אינו מסובך ואינו מצריך כל ידע בקידוד.

זה דורש רק כמה שלבים:

1) בחר את הפלטפורמה עבור האפליקציה (iOS או אנדרואיד)

2) צור אייקון עבור האפליקציה וודא שהיא מושכת את הקהל שלך

3) צור צילומי מסך עבור האפליקציה, שיראו למשתמשים פוטנציאליים מה הם יכולים לעשות עם המוצר שלך

4) העלה את צילומי המסך שלך לחנות האפליקציות/Google Play של APPLE והגדר תמחור

האם יש דרך קלה להפוך אתר וורדפרס לאפליקציה?

אם אתם הולכים לעשות זו בעצמכם אז לצערנו – לא ממש :/ תצטרכו לבלות עשרות שעות מול מדריכים באינטרנט וללמוד אודות פיתוח האפליקציה בכל אחת מהשפות הרלוונטיות לגוגל ולאפל ואם זה לא מספיק אז תצטרכו לחקור על הבירוקרטיות שלהן לרישום אפליקציה בחנויות שלהם, אפל ידועים כממש קשוחים והתהליך לוקח הרבה זמן לקבל אישור במיוחד למפתחים חדשים.

אם אתם לא רוצים לעשות את זה לבד אז כדאי שתכירו את השירות הכי חם בשוק הישראלי היום WebToApp.co.il מבית החברה הגלובלית שמאפשר לכם בעלות מוזלת וללא עלויות פיתוח בכלל ליות בעלים של אפליקציה רשמית ומאושרת בחנויות

תהליך הביקורת של אפל ובאיזו תדירות הם דוחים אפליקציות

אפל היא חברה מאוד סלקטיבית בכל הנוגע לאפליקציות שנמצאות בחנות האפליקציות שלה. הם מקבלים רק כ-1% מהאפליקציות שהוגשו. הסיבה העיקרית לכך היא כי אפל רוצה לשמור על מוניטין טוב עבור חנות האפליקציות שלה ולוודא שהיא לא מארחת אפליקציות זדוניות או עשויות בצורה גרועה.

לוקח בממוצע שלושה חודשים לקבל את האפליקציה שלך לאישור על ידי אפל. זה יכול להיות מייאש, אבל זה שווה את זה בסופו של דבר כשהאפליקציה שלך תאושר ותוכל להתחיל להרוויח ממנה כסף.

לאפל יש תהליך סקירה קפדני שנועד לוודא שהאפליקציות הן באיכות הגבוהה ביותר. תהליך סקירה זה נועד לא רק כדי לוודא שהאפליקציות הן באיכות גבוהה, אלא גם כדי לוודא שהאפליקציות אינן מכילות קוד זדוני, שעלול להזיק למשתמשים.

תהליך הסקירה של אפל נעשה בשני שלבים. השלב הראשון הוא סקירה ראשונית שבה אפל תבדוק אם לאפליקציה יש בעיות פוטנציאליות עם תוכן, ביצועים או אבטחה. אם לא נמצאו בעיות בשלב זה, האפליקציה תאושר למכירה בחנות האפליקציות וזמינה להורדה על ידי כל המשתמשים.

אם נמצאו בעיות בשלב זה, אפל תבקש מידע נוסף מהמפתח ותבקש לערוך שינויים לפני שניתן יהיה לקבל אישור.

כמה עולה להפוך אתר לאפליקציה?

אתה יכול להפוך אתר אינטרנט לאפליקציה בעלות של 330 ש"ח בחודש עם השירות החדש של WebToApp.co.il, אנחנו לא יודעים אם המחיר ימשיך להיות כזה זול בעתץיד אבל בינתיים כדאי לנצל את זה! לגבי עלויות פיתוח ותחזוקה – הם לא יגבו מכם כלל כי זה חלק מהשירות.

יש הרבה יתרונות להפיכת האתר שלך לאפליקציה. תוכל להגיע ליותר אנשים, לקבל חווית משתמש טובה יותר ולקבל יותר מעורבות. עם זאת, ישנם גם כמה חסרונות לשירות אינטרנט לאפליקציה.

העלות של פיתוח אפליקציה לבד מאפס או באמצעות חברת מפתחים היא אחד החסרונות הגדולים ביותר של שימוש בשירות מסוג זה מכיוון שלא תוכל לבנות אפליקציה משלך בזמן טוב ובעלות הגיונית ולכן שוב אנחנו ממליצים לך לבדוק את השירות החדש של WebToApp.co.il

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מזרן לכלבים

תהיתם פעם למה חבר הפרוותי שלכם צריך מזרון? למלווינו הכלבים מגיעה שנת לילה טובה בדיוק כמונו. פוסט זה בבלוג חוקר את העולם המרגש של מזרני