הקרנבל של טנריף

כל עיר בטנריף מארגנת השנה את חגיגת הפתיחה של קרנבל טנריף 2020 והם רוצים שזה יימשך זמן רב יותר. אם אתם מתכננים קדימה לשנה הבאה, הימים החשובים ביותר של קרנבל סנטה קרוז יידחו מעט, מכיוון שמסלניצה נופל ב-16 בפברואר. קרנבל טנריף 2020 הפך לאירוע מפורסם בעולם ששווה לבקר בו לפחות פעם אחת בחיים.

הקרנבל בשעות היום

הוא האירוע שמושך את המספר הגדול ביותר של אנשים בסנטה קרוז דה טנריף לחגוג קרנבל כל היום – על פי ההערכות 400,000 איש חגגו קרנבל ברחובות סנטה קרוז בשנת 2019, מה שאומר אירוע כלל עולמי שיא של מספר האנשים שנאספו בקונצרט בכיכר. למרות שהקרנבל נחגג בצורה האלימה ביותר בסנטה קרוז דה טנריף, הקרנבל נחגג גם בכל עיירה וכפר בטנריף. טנריף היא שנייה רק לריו דה ז'נרו כמקום הראשון בעולם לחגוג קרנבל. הקרנבל ללא ספק מובחן בתחרויות שונות, תהלוכות וחגיגות רחוב ביום ובלילה.

הקרנבל של סנטה קרוז דה טנריף ידוע כאחד הקרנבלים הגדולים בעולם

שני רק לקרנבל של ריו דה ז'ניירו בברזיל. קרנבל סנטה קרוז דה טנריף סנטה קרוז דה טנריף הוא הקרנבל הגדול ביותר באיים הקנריים וכן בספרד ולבסוף נחשב לקרנבל השני הפופולרי בעולם. אם אתם באיים הקנריים בפברואר ולא מפחדים מהכיף של השטן, לכו לסנטה קרוז דה טנריף לקרנבל. הערים של טנריף יחגגו קרנבל לאורך פברואר, כולל לוס ג'יגאנטס, פוארטו דה לה קרוז ולוס כריסטיאנוס.

הקרנבל של טנריף

שנחגג בעיר סנטה קרוז, דומה מאוד לקרנבל הברזילאי, עם תהלוכות של מצופים, להקות שירה, להקות בסגנון ברזילאי ואלפי אנשים לבושים בתחפושות. האירועים החשובים ביותר מתרחשים ברחובות סנטה קרוז דה טנריף, והם למעשה הלב והנשמה של הקרנבל, שבו מסיבות רחוב גדולות אוספות קהל רב כדי לחגוג את שמחת הקרנבל. לדוגמה, בהתחלה יש לך מספר אירועים לבחירת קרנבל מלכת טנריף, לאחר מכן יש לך את מצעד הפתיחה (מצעד הכרזות), כמה ימים של מסיבות רחוב בסנטה קרוז דה טנריף, ולאחר מכן את המצעד הגדול וסרדיני הלוויה. מטרת המופע היא לבחור במלכת הקרנבל, המייצגת את ההתלהבות והשמחה של תושבי טנריף למסיבה.

מדי שנה ביום רביעי לפני סוף השבוע של הקרנבל

מלכת הקרנבל נבחרת לקחת חלק בקרנבל טנריף 2022 בגאלה מרהיבה. במדינות רבות, הקרנבל הוא אחד החגים הצפויים ביותר בשנה. אני לא יכול להשתתף בקרנבל הזה, אז נסה את הסיכום שלנו של הקרנבלים הטובים בעולם. אמנם אין דבר טוב יותר מלראות את המצעדים, המוזיקה והתלבושות של הקרנבל הספרדי באופן אישי, אבל למטה תוכלו לקרוא הכל על ההיסטוריה המעניינת והמסורות המוזרות של הפסטיבלים.

למצעד הגדול יש הרבה מה להציע

מוזיקה לטינית אמריקאית, סלסה ותלבושות מקסימות וצבעוניות. מצעדים, להקות ריקוד ומסיבות חוצות באיים הקנריים ממלאים את האוויר באווירה המשמחת של קרנבל עם היסטוריה ארוכה. הקרנבל מפורסם בעולם בהתלהבות ובפראיות שלו ונמשך עד שלושה שבועות. חובבי קרנבל מושבעים צריכים לזכור שבבירה של טנריף יש מוזיאון המוקדש לקרנבל הקנרי הסמלי הזה, La Casa del Carnaval.

אם תבחרו להישאר מחוץ לבירת טנריף

תצטרכו לקחת אוטובוס שייקח אתכם למקומות הקרנבל המפורסמים בריו דה ז'נרו, שכן מקומות חניה יכולים להיות קשה למצוא במהלך החגים. אם אתם כבר באי קנרי אחר ורוצים לקחת חלק בקרנבל טנריף, ישנם מספר נתיבי מעבורת לבירת טנריף. בימי הקרנבל הרחובות מלאים באנשים, ולכן עדיף להזמין מקום לינה ליד הבירה, במיוחד אם אתם נוסעים ברכב הפרטי שלכם. מצא את המקום הטוב ביותר לשהות בו בטנריף בזמן תכנון חגיגת הקרנבל שלך.

למרות שכל אירועי הקרנבל המרכזיים מתקיימים במרכז בירת טנריף

תיירים רבים מחליטים לשכור חדר או דירה מחוץ למרכז סנטה קרוז בגלל המרחק. קרנבל טנריף 2020 הוא אחד החגים הפופולריים בעולם, כך הלינה מתמלאת במהירות ועלולה להתייקר מאוד אם אינכם מתכננים מראש. בשל צעדי Covid-19 בטנריף, הקרנבל המפורסם בריו צפוי להתקיים ביוני הקרוב, על פי ההודעה האחרונה. קרנבל טנריף 2021 הושעה עקב המגיפה, מכיוון שאי אפשר היה לציית לכללי הבטיחות במהלך חגיגות מסיבת הרחוב, מכיוון שמאות אלפי אנשים נוהרים בדרך כלל לרחובות סנטה. קרוז סנטה קרוז.

לוח הזמנים המדויק של הקרנבל הספרדי עדיין לא פורסם

אז הישארו מעודכנים לאתר הרשמי של העיר סנטה קרוז לקבלת העדכונים האחרונים. לחלופין, אם התמזל מזלכם בצורה יוצאת דופן ואתם יכולים לקחת חופשה ארוכה יותר לאחר שרק הלכתם לקרנבל טנריף 2022, בדוק את רדאר סיור מכיוון שיש לו הרבה מסלולים שונים לחופשה נהדרת ברחבי האיים הקנריים שאנו ממליצים בחום. כי זה חלק כל כך ייחודי בעולם.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מזרן לכלבים

תהיתם פעם למה חבר הפרוותי שלכם צריך מזרון? למלווינו הכלבים מגיעה שנת לילה טובה בדיוק כמונו. פוסט זה בבלוג חוקר את העולם המרגש של מזרני