השקעה נכונה של הכסף שלך

למה להשקיע את הכסף ואיך עושים זאת ?

כסף הוא כוח מניע לכל אדם ולכל עסק לכן, חשוב להשקיע בחוכמה ולהפיק את המקסימום מכספכם. ישנן דרכים רבות להשקיע את הכסף – נד ל"ן, בורסה או בקופת גמל להשקעה.

איך בעצם עושים את זה ?

1) למד את עצמך על השוק: הצעד הראשון לביצוע השקעה טובה הוא ללמוד את השוק וההזדמנויות מציע – מה טרנד כרגע? במה אנשים מתעניינים? מהן נקודות הכאב שלהם? לאיזה ענף הם שייכים? מה הדמוגרפיה, הגיל, המגדר שלהם וכו'.

ידיעת הדברים הללו תעזור לך להחליט אילו השקעות כדאיות ואילו לא.

2) סיכויים מול סיכונים : דע את הסיכונים שכרוכים בהשקעה. חלק מזה, זה גם לדעת האם ההשקעה היא לטווח הארוך או לטווח הקצר.

3) בחירת מקום ההשקעה : בחר את המקום בו תרצה להשקיע נכון את הכסף שלך, במינימום סיכונים. כיום, יש גם קופת גמל להשקעה – שם הכסף נזיל תוך 4 ימים עסקים.

 חשוב לזכור – בכל השקעה כספית ישנו סיכון, אבל החכמה היא לעשות זאת נכון.

 3 בתי ההשקעות המומלצים

לפני שנכיר את בתי ההשקעות המוכרים ושאפשר לעשות בהם קופת גמל להשקעה, חשוב לדעת 2 דברים :

1. לעשות בדיקה מקיפה אודות קופות הגמל ושאר המוצרים ושאר המוצרים הפנסיונים והפיננסים לטובת התאמה מלאה לצרכים ולמאפיינים, בהתייחסות לדמי ניהול, מסלולי השקעה, טווח השקעה וכו.

2. חשוב מאוד לעשות שיערוך מפעם לפעם לראות שלא השארתם כספים במסלולים לא רלוונטיים או שלא מתאימים לתקופה ולרצונכם וגם לבדוק שאין ביטוחים כפולים.

אז מי הם בתי ההשקעות המומלצים לפתיחת קופת גמל להשקעה ?

– אלטשולר שחם

     מיטב דש

ילין לפידות

 הסכנות בהשקעה וכיצד להגן על עצמך מפני סיכונים

יש הרבה סכנות הקשורות להשקעה. חשוב להיות מודעים לסיכונים אלו ולדעת כיצד להתגונן מפניהם.

השקעה יכולה להיות דרך מצוינת להרוויח כסף. אבל חשוב גם להכיר את הסיכונים הנלווים לכך. ישנן דרכים רבות בהן תוכל להגן על עצמך מפני סיכונים אלו ולוודא שההשקעות שלך בטוחות ככל האפשר.

קופת גמל להשקעה

כיצד לבחור את סוג ההשקעה הטוב ביותר עבורך

השקעה יכולה להיות תהליך מסובך ומלחיץ. יש כל כך הרבה סוגים שונים של השקעות לבחירה, וזה יכול להיראות קשה לדעת מאיפה להתחיל.

אבל עם קצת הדרכה, תוכל למצוא את סוג ההשקעה הטוב ביותר עבור הצרכים שלך.

סוגי השקעות:

קרנות נאמנות – מדובר בחבילה של מניות או אג"ח המנוהלות באופן מקצועי על ידי חברה או אדם פרטי. הם מספקים למשקיעים גיוון בתיק שלהם ולעתים קרובות יש להם עמלות נמוכות.

מניות – אלו הן מניות בעלות בחברה הנסחרת בבורסה לניירות ערך כמו NYSE או NASDAQ

אגרות חוב – אגרות חוב הן ניירות חוב שבהם הלווה מסכים להחזיר את ההלוואה בתאריך ובריבית מוגדרים. הם יכולים להיות מונפקים על ידי ממשלות, חברות ועיריות. הסיכונים הקשורים לאג"ח כוללים סיכון אשראי (ברירת מחדל), סיכון נזילות (יכולת למכור את האג"ח) וסיכון אינפלציה (כוח תמחור). משקיעים רוכשים איגרות חוב על מנת לייצר אפיקי הכנסה, להרוויח ריבית על השקעותיהם או להשתמש בהן כהגנה מפני אינפלציה.

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מזרן לכלבים

תהיתם פעם למה חבר הפרוותי שלכם צריך מזרון? למלווינו הכלבים מגיעה שנת לילה טובה בדיוק כמונו. פוסט זה בבלוג חוקר את העולם המרגש של מזרני