זמינותו של חיסון COVID-19

בתי חולים בצפון קליפורניה ישתפו מידע רב ככל האפשר על זמינותו של חיסון COVID-19 בבתי החולים שלהם לאחר שרשות המזון והתרופות האמריקאית (FDA) אישרה לשימוש חירום בחיסון. משרד הבריאות בקליפורניה (DPH) ומשרד הבריאות בקליפורניה (CHD) הודיעו היום כי הם מיישמים תוכנית להפצת חיסון ה- COID-19 לבתי חולים בקליפורניה, אורגון, וושינגטון, ניו מקסיקו ואריזונה, בהתאם ל אישור חירום לחיסון זה שהונפק על ידי מינהל המזון והתרופות ב- 19 באפריל 2016 כחלק מהתוכנית הלאומית לחיסונים.

תוכנית תקשורת החיסונים של מחוז מקלנבורג מכוונת לכלל אוכלוסיית המחוז ומטרתה לספק מידע אודות מניעה וחיסון בהקשר ל- COVID-19

מחלקת הבריאות במחוז דופאג '(DCHD) הודיעה היום על יעדי החיסון המחוזיים והתווה אסטרטגיה ושותפות מתמשכת לחיסון כל התושבים.

ה- NMDOH תהיה חנות עצירה למידע על חיסונים ותודיע לרשויות הבריאות במחוז סנדובל כאשר החיסון COVID-19 ומידע אחר על חיסונים יועברו לרשות הקהילה

ה- CDC יספק את החיסון ללא עלות, והממשלה הפדרלית תספק את ספקי החיסונים בעלות. אם הארגון שלך מקיים אירוע חיסון או אם יש לך מיקום במרפאה המציעה חיסון CO VID-21 בזמן שהציבור נמצא, אנא שלח לנו דוא"ל למידע נוסף על הוספת מפה זו. חיסונים אינם מועברים לספקי החיסונים ללא צורך במצרכים כגון מזרקים ומחטים לצורך ניהולם.

הנחיות CDC והפיקוח הפדרלי יתפתחו עם התחלת החיסון והחלתו. אנו מחויבים ליידע את ורמונטרים לגבי ההתפתחויות הנוכחיות כאשר אנו ממשיכים לתכנן תוכניות להפצת חיסונים וללמוד עוד על האסטרטגיה שלנו באופן לאומי.

מדינות מסוימות כבר החלו לדרוש מהספקים לנהל את החיסון COVID-19 ולבנות רושמי חיסונים קיימים

בעוד שאחרים עדיין מפתחים תוכניות לעשות את אותו הדבר. בהתבסס על תוכניות אלה, יש מדינות שנמצאות בשלבים מוקדמים של תכנון ובדיקה להפצת חיסוני CO VID-19, באחרות יש מאות מוכנות לשימוש, וחלקן רשמו רק כמה מאות מספקים משלהן. ישנם מספר מועמדים לחיסון נגד וירוס בשלב מאוחר – ניסויים קליניים וחוסר וודאות בשלב זה אינם בהכרח אומר שתכנית חלוקת החיסונים של המדינה תיכשל. זה יכול להיות בסוף 2020 או בתחילת 2021 עד שכל המינונים יהיו זמינים, אך השלבים משתנים.

על פי טיוטת התוכנית, יש מדינות שנמצאות בתהליך זיהוי ספקים ומגדילות את מספר הספקים הדרושים למסירת החיסון לאוכלוסיות עדיפות.

37 אתרי ה- VA שנבחרו להפצת חיסונים ראשוניים יפקחו מקרוב על חולים וצוות אחר תופעות לוואי

יאחסנו מידע אודות פרוטוקולי החיסון שלהם, ויבקרו מקרוב אחר צוות המטופלים אחר תגובות שליליות. המפרסמים מפיצים מסכות וברושורים בחינם העונים על שאלות נפוצות אודות חיסונים ומתארים כיצד לקבל או לשכוח חיסונים. אנשים רשאים לבחור במרשם חיסונים של המדינה (c) כדי לספק ראיות לקבלת חיסון ה- COVID-19 שלהם. התייצב בכל אחד מהמקומות האלה עם רשימת קבוצות שניתן לחסן, כמו ילדים, קשישים, נשים בהריון ואנשים עם מוגבלות.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מזרן לכלבים

תהיתם פעם למה חבר הפרוותי שלכם צריך מזרון? למלווינו הכלבים מגיעה שנת לילה טובה בדיוק כמונו. פוסט זה בבלוג חוקר את העולם המרגש של מזרני