חברה לפריצת מנעולים

בשנת 1974, החברה פרסמה פרסומת שבה אחת מטירותיה שרדה מיריית רובה ציד בעוצמה גבוהה ועדיין עובדת. לוקרים מובנים במועדוני בריאות פתחו אפשרויות חדשות למוצרי מאסטר לוק, והחברה החלה להציע מנעולים לכתיבה מחדש למנעולנים ולבעלי מלאכה תעשייתיים. למרות שמנעולי מפתחות אבטחה גבוהים עדיין מהווים את רוב המכירות, מאסטר לוק פיתחה מוצרים לשימוש בבתי ספר, בתי חולים, משרדים ומכונות אוטומטיות.

חידוש זה שינה את התעשייה

והפך את מאסטר לוק למובילה עולמית במנעולי תליה, מנעולי קומבינציה ומוצרי אבטחה אחרים. בנוסף לשימוש ברובה כדי להראות את חוזק המנעול, המודעה הראתה גם אנשים שמשתמשים בפטישים, ברבים וסלעים כדי שלא יוכלו לבחור במנעול. הפרסומת בת 30 השניות התחילה במהירות מטורפת. מוצרי מנעול מאסטר שימשו בסכר הובר, ארמון קיסר, משאית האבטחה המשוריינת של וולס פארגו ובכלא האבטחה הגבוהה Yili.

הלקוח שהביא את המנעול ידע שקשה לתקן אותו. לאחר חיבור מחדש של החלק השבור למארז המנעול, הוא נבדק למעלה מ-100 פעמים כדי לוודא שהוא יעמוד בתיקון.

למנעול אבטחה גבוה או מנעול מסחרי עדיף לפתוח ולתקן אותו אצל מנעולן

כך או כך, אינכם צריכים להיכנס לפאניקה אם המפתח שלכם נשבר בתוך המנעול, כי זה בדיוק מה שמנעולן מקצועי מקומי יכול לעזור לכם בו. אם המפתח שלכם תקוע או נשבר במנעול, עומדות בפניכם מספר אפשרויות לפני שהגיע הזמן להתקשר למנעולן. המפתח השבור שלכם עלול לגרום נזק למנעול, ולכן במקום לנסות לתקן אותו בעצמכם, כדאי לפנות למנעולן שיתקן את המצב כמו שצריך.

אילוץ המפתח להסתובב במנעול יכול רק לגרום נזק נוסף למנגנון הנעילה או לשבור את המפתח

רסס קצת WD-40 לתוך המנעול, ואז משוך בזהירות את שבר המפתח השבור החוצה מהמנעול באמצעות פלייר. הכנס את השאקל למנעול וסחט אותו פעמיים כדי "לשחרר" אותו.

בגב המנעול, החלק את ידית האיפוס למצב למעלה. אל תתנו לכפתור לקפוץ מהמיקום המרכזי, אחרת הוא יקרא את המיקום הסמוך כחלק מהקלט. מהר, תן לכפתור לחזור למצב המרכז בעיקר בעצמו מבלי ללחוץ יתר על המידה.

עם זאת, על מנת להכניס את המפתח לצילינדר, כל הדיסקים צריכים להיות מיושרים בצורה מושלמת והמפתח מוכנס במלואו לתוך הצילינדר לפני הסיבוב.

אם אתה מתעקש

נוכל לשנות את המנעולים שלך לעיצוב סטנדרטי שיאפשר לכל העובדים שלך לשכפל את המפתחות שלך. כמו כן, קל לנו להחליף רק את המפתחות ואת צילינדרי המנעול (לא את כל המנעול) בכל פעם שמחליפים עובדים או נגישות. למרות שהם פחות אמינים ממנעולי שקע, משתמשים יכולים בקלות להחליף מנעולי צילינדר. ההבדל העיקרי בין שני מנעולי הבטיחות הוא שהבריחים יכולים לעבור למצב פתוח רק כאשר המפתח מסובב.
בכדי לבדוק מידע אודות חברה לפריצת מנעולים כדאי לבדוק ב- manulan-hashalom.co.il

אחת הדרכים הטובות ביותר להילחם במנעולים נגד גניבה הם מנעולי בריח או לשדרג אותם לתפסים דיגיטליים/מכניים היברידיים שאינם מסתמכים יותר מדי על תפסים ופינים

בעוד שרוב המנעולים היוקרתיים המודרניים דורשים שבירת בחירות חוקיות, ניתן להשתמש במרקרים תוצרת בית לפיצוח מערכות נעילה זולות או תוצרת בית. הסוגים הנפוצים כוללים מנעולי כבלים ומנעולי תליה עם שרשראות בטיחות מוקשות. מנעולים אלו משמשים בבית הלבן, בפנטגון, בארמון בקינגהאם ובאלפי בתים ועסקים.

לאחר פריצה

בעלי בתים רבים מאמינים כי מנעולים אינם יעילים ואינם בטוחים. בקש ממנעולן מקצועי להעריך את המנעולים ואת אבטחת הבית שלך לאחר פריצה. מנעולן יכול להמליץ על מנעולים איכותיים יותר ודרכים אחרות להפוך את הבית שלך לבטוח יותר. עם זאת, אם אינכם בטוחים מה לעשות, אמון במנעולן מקצועי היא הדרך היחידה להבטיח שהמנעול תקין ותקין.

חשוב שתתקשר מיד למנעולן

כדי לוודא שאתה יכול לצאת מהבית עם בית בטוח או לנעול את הרכב שלך במקום להשאיר אותו פגיע לעבריין. שימון נכון של המנעול מפחית את הסבירות שהמפתח יתקע במנגנון הנעילה וישבר. לפוצץ את המנעול עם מייבש שיער. אם יש לך כבל מאריך ארוך מספיק כדי להגיע לדלת החיצונית, אתה יכול להשתמש במייבש שיער כדי להפשיר את המנעול.

כפי שמוצג בסרטון זה, כל מה שאתה צריך לעשות הוא להקיש על הצדדים של המנעול הראשי עם פטיש כדי לפתוח אותו, ללא מפתח או שילוב. עכשיו אתה יודע איך לבחור מנעולים ומנעולים, כמובן, רק את אלה שיש לך.

שאל אותנו עבור הדרך הזולה ביותר להחליף את המנעולים הישנים והמעורערים שלך

בזמן שאתה בזה, היפטרות מכל המנעולים מחנויות לחומרי בניין מסחריות לא רק תגביר את הבטיחות שלך אלא גם תחסוך לך כסף בטווח הארוך. כדי לקבל את השקט הנפשי והביטחון שאליהם אתם שואפים, עליכם לשתף פעולה עם ספק מנעולים שתוכלו לסמוך עליו ושמציע לכם את השירות המתאים. בסיוע לקונה למצוא את המוצרים שהם רוצים, יצרני המנעולים מעריכים האם היישום שלהם דורש אבטחה גבוהה, האם היישום שלהם דורש ניידות או לא, האם המנעול צריך להיות מאובטח, לכמה אנשים תהיה גישה למנעול, באיזו תדירות המנעול ישמש, וכמה מהר אתה צריך להשיג אותו. גישה לתוכן מאחורי דלת נעולה.

מאסטר לוק מייצרת מספר קווי מוצרים למנעולי אבטחה גבוהה

מאסטר לוק הוא מותג המנעולים המוכר ביותר, שהבסיס העסקי העיקרי שלו הוא מנעולי תליה ומנעולי קומבינציה. החברה ממשיכה לייצר מגוון מנעולים למגוון יישומי אבטחה, לרבות מנעולים אלקטרוניים ואף כאלה הניתנים לשליטה מאפליקציית סמארטפון.

הוא הודה שהפלדה המוקשה המשמשת לשריון של ספינות קרב, טנקים וכלי רכב אחרים היא אידיאלית לייצור סוג המנעול החדש שהוא המציא.

למנעולים שלהם היה גם מפתח ובריח שטוח שהם יכלו להכניס לתוך עמוד

הם עשויים ממתכת וניתנים לפתיחה באמצעות שילוב או מפתח. יש להם בסיס שעליו המשתמש יכול לפתוח את המצלמה עם מפתח ברגים או כלי ומצלמה. מנעולים בודדים דורשים רק מרווח אחד בצד כדי להיות נעול.

מנעול 1500iEURD רגיש וקורא את כל התנועות; נראה שסוגי מגע מסוימים עובדים טוב יותר עבור משתמשים מסוימים

כדי להבטיח שהשילוב הנכון יוזן. אם הווסת מופעל, המנעול לא ייפתח לאיש עד שמישהו יאפס אותו עם מפתח מיוחד. בחירה זו לא הייתה קלה שכן מבנה המחסן היה במיקום מרוחק, המנעול היה חשוף לפגעי מזג האוויר ואבטחה אמינה היא מעל הכל. עם זאת, בשנת 1928, העסקים המריאו כאשר הממשל הפדרלי הוציא צו של 65,000 דולר עבור 147,600 מנעולים כדי להגן על "מועדוני הלילה הרעים של ברודווי" – כפי שצוטט במאמר של סוכנות הידיעות ב-Master Lock News ב-1967 – במהלך האיסור. …

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מנעולן בתל אביב ממרכז המנעולנים

נאבקים עם מנעול מסובך בתל אביב? אל תדאג יותר. הפוסט בבלוג שלנו בוחן לעומק את השירותים המוצעים על ידי מנעולן בעל מוניטין ממרכז המנעולן בתל

למבורגיני לילדים

סקירה משעשעת ואינפורמטיבית על מגוון רכבי היוקרה של למבורגיני שתוכננו במיוחד לילדים. פוסט זה בבלוג יעמיק בתכונות המדהימות שלהם, היבטי הבטיחות והשיעורים החשובים שהם יכולים