חושבים על שיפוץ אמבטיה

בעת יצירת רשימת בדיקה לשיפוץ אמבטיה, חשבו על השיקולים הללו לפני שתתחילו לוודא שהאמבטיה שלכם היא כפי שדמיינתם. מצבעי צבע ועד טקסטורות אריחים וחומרי משטח עבודה, יש לך מספר עצום של דברים לשקול כדי להפוך את חדר האמבטיה שלך למושלם.

אם אתה מרגיש בנוח עם הפריסה של חדר האמבטיה שלך אבל מרגיש שהוא צריך עדכון

התמקד בחומרים, רהיטים או צנרת. אם אתם מחפשים לשפץ חדר אמבטיה קיים באמצעות חומרים באיכות גבוהה, תצטרכו לקחת בחשבון את העלות של כל דבר, החל מאריחים ועד אמבטיות. שיפוץ בסיסי בעלות נמוכה עם חומרים פחות יקרים או החלפות קטנות יכול לעלות בין 1,500 דולר ל-5,000 דולר, בעוד ששיפוץ יקר על קצות האצבעות יכול להגיע עד 23,000 דולר. ה-NKBA מעריך שרוב העלויות הללו הן עבור חומרה ואינסטלציה (כ-29 אחוז), ואחריהן דלפקים ומשטחים (21 אחוז), עבודה (20 אחוז) וריהוט וציוד (16 אחוז).

לפני שמתחילים בשיפוץ

העריכו כמה אתם חושבים שתוכלו להוציא ואז בקשו מכמה קבלנים הצעת מחיר. עיצוב, לוגיסטיקה, תקציב ובחירת קבלן הם כולם גורמים חשובים שיכולים לשנות את חדר האמבטיה שלך. אם שקלתם לשפץ חדר אמבטיה גדול או קטן, רוב הסיכויים שיש לכם שאלות והתלבטויות כיצד לשמור על הפונקציונליות, הנגישות והנראות לאחר השיפוץ.

שיפוץ חדר אמבטיה

הוא אחד הפרויקטים הנפוצים ביותר לשיפור הבית, ואחת הדרכים הקלות והזולות ביותר להוסיף חן לבית שלך מבלי להידרש לתקציב עצום. עם זאת, מדובר בהשקעה משמעותית – מספיק גדולה כדי שרוב האנשים יחשבו לפני צלילה לא מוכנים. אם אתה מוכן לשפץ את חדר האמבטיה שלך אבל צריך עזרה להבין איך לעשות את זה נכון, אנחנו כאן כדי לעזור. שיפוצניק מומחה יכול ליצור עבורכם עיצוב שיהפוך את החלל שלכם לחדר האמבטיה עליו אתם חולמים (בגבולות כמובן!). ואתה יכול לשפץ את חדר האמבטיה שלך בתקציב כדי ליצור את אותם גימורים נהדרים ללא עלות.
למידע נוסף על חושבים על שיפוץ אמבטיה ניתן לגשת לאתר kablanim10.co.il

אתה עדיין יכול לקבל גימור מלוטש בחלל שלך

המפתח הוא למצוא רעיונות שיפוץ אמבטיה קטנים המדגישים את המדה המרובעת שלך וגורמים לדברים להיראות פתוחים. למרות שאתה עלול להתפתות להוסיף מראה אופנתית, תאורה או אריח, אל תגזים בעת עדכון חדר האמבטיה שלך כאשר טרנדים באים והולכים. בחר בטכניקה מעשית שלא תאבד מקסמה בשנים הבאות.

אולי יהיה מעניין להסתכל על כל הטרנדים העכשוויים בעיצוב חדרי אמבטיה

אבל בחירה יותר קלאסית ונצחית יכולה לעזור במכירה חוזרת. מקום האחסון לעולם לא ייצא מהאופנה, וקבלן שיפוץ אמבטיה המתאים יכול לתכנן את יחידת האיפור והמדפים המושלמים כדי למקסם את החלל שלך. שום דבר לא הורס חדר חדש ויפה יותר מהר מהעומס, אז אל תשכחו רעיונות לאחסון חדר האמבטיה בזמן שאתם מביאים לחיים את מראה שיפוץ חדר האמבטיה שלכם.

שיפוץ חדר האמבטיה שלך יכול להיות המפתח ליצירת החלל שאתה צריך מבלי לתפוס מקום עם ארגונים מגושמים שנרכשו בחנות

ניתן לשנות את הפריסה רק ללא התערבות של מעצב מקצועי, ועיצוב מחדש של חדר האמבטיה יכול להגדיל את החלל שלך. אישור אינו נדרש לרוב עבודות הפנים, אך אם תעבירו צנרת ייתכן שתצטרכו אישור להשלמת משימות שיפוץ חדר האמבטיה.

בעת תכנון שיפוץ חדר האמבטיה שלך, הקפד לתכנן את תקציב הצנרת הקיים או שיפוץ אינסטלציה. אם אתם מוסיפים חדר אמבטיה חדש, שקול שיפוץ חדרי אמבטיה אחרים במקביל.

ניתן גם להחליף ידיות למגירות או אפילו לקנות טופ חדש מחנות שיפוץ הבית כדי לרענן את האסתטיקה של חדר האמבטיה. כאשר אתה חושב על שיפוץ חדר האמבטיה שלך, אתה יכול להוסיף כמה תוספות כדי להפוך את החלל שלך למיוחד במיוחד.

אמבטיות יכולות להעניק לחדר רחצה מראה עתיק

במיוחד הראשי. בין אם אתם משפצים או מוסיפים חדר אמבטיה לביתכם, מדה רבועים יכולים להיות לא יסולא בפז, וגישת אמבטיה רטובה מאפשרת לכם להתאים יותר לחדר קטן יותר כי אינכם צריכים לפנות מקום למסגרת או לתא מקלחת. בסופו של דבר, מקלחון הוא אחד המאפיינים הניתנים להתאמה אישית בחדר האמבטיה ויכול לשפר בהצלחה את המראה של חדרים שלמים.

עם זאת

זה עוזר להפריד בין האלמנטים השונים של חדר האמבטיה לפני שממשיכים בשיפוץ. חשוב להתייחס לפונקציה העיקרית של חדר האמבטיה (כמו חדר הרחצה הראשי או האורחים), מי משתמש בחדר האמבטיה (כולל גיל), צרכים מיוחדים כמו סורגים לייצוב באמבטיה/מקלחת וכיצד למקסם את מקום האחסון. ההחלטה כיצד להאיר חדר אמבטיה תהיה תלויה בפריסה ובבחירות העיצוביות של רכיבים אחרים בחדר.

לא כל קישוטי חדר האמבטיה מספקים אור טבעי

ולכן חשוב למצוא ציוד תאורה המחקה אור טבעי והופך את החלל למואר ופתוח. שקול לשלב את התאורה שלך עם מטרות, רהיטים, הדגשות ותאורה דקורטיבית כדי להאיר את חדר האמבטיה שלך ולהיפטר מכל צללים לא מחמיאים. כדי לגרום לחדר האמבטיה הקטן להיראות גדול יותר, ודא שפלטת הצבעים תישאר בספקטרום הלבן או האור. כאשר צובעים את תקרת חדר האמבטיה בכל צבע שאינו לבן או שמנת, הקפידו לחשוב פעמיים, שכן הדבר נוטה לדחוס את החדר עוד יותר.

ואם אתה מבלה הרבה זמן באיפור

שקול אורות פלורסנט אנכיים משני צידי המראה. ואם אתם משקיעים זמן וכסף במודרניזציה של חדר האמבטיה שלכם, אל תתנו לבחירות העיצוביות שלכם להיעלם מעיניכם בחדר חשוך ומוצל – תאורה תציג בצורה מושלמת את ההשקעה שלכם בשיפוץ חדר האמבטיה.

כאשר בוחנים את החזון שלכם

אל תשכחו לא רק את הקירות שמגדירים את צורת חדרי האמבטיה, אלא גם האם אתם רוצים לשנות אותו. כמו בכל חדר אחר בבית, גם בחדר האמבטיה צריך להיות אלמנט מרכזי או אלמנט עיצובי שמושך את תשומת הלב. בזמן שאתם משפצים את חדר האמבטיה שלכם, כדאי לשקול להנגיש אותו. מאריחים מונעים החלקה ועד עיצובי חדרים רטובים, התחשבות בנגישות בעת שיפוץ חדר אמבטיה יכולה להיות צעד פשוט ופרואקטיבי.

שיפוץ חדר אמבטיה יכול להעלות משמעותית את שווי השוק של הבית שלכם ויכול להוות גורם מכריע שיכול לשכנע קונה פוטנציאלי. תן ל-Limitless Renovations, אחד מהמומחים הטובים ביותר לשיפוץ אמבטיה באטלנטה, להתחיל בפרויקט השיפוץ שלך.

כשאתה בוחר מטרופוליטן אמבטיה ואריחים

אתה תעבוד עם מעצבי אמבטיה מוכשרים שייצרו מראות שתמיד יעלו על הציפיות שלך. מטרופוליטן Bath and Tile מתמקדת בחדר האמבטיה ואינה עוברת שיפוץ על מנת להבטיח אומנות באיכות הגבוהה ביותר. כל קבלן שתבחרו לעבוד איתו לשיפוץ חדר האמבטיה יישאר בביתכם לאורך זמן לאורך כל חיי הפרויקט.

לאחר ששקלתי את כל האמור לעיל

או אם אתה צריך עזרה בפיתוח קונספט חדר האמבטיה שלך, צור קשר עם Nadine Floor. עריכת רשימה של יתרונות וחסרונות תעזור לכם לפתח חזון לפרויקט, כמו גם תעזור לכם להבין כיצד חדר האמבטיה שלכם צריך להתפתח במהלך השיפוץ.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מזרן לכלבים

תהיתם פעם למה חבר הפרוותי שלכם צריך מזרון? למלווינו הכלבים מגיעה שנת לילה טובה בדיוק כמונו. פוסט זה בבלוג חוקר את העולם המרגש של מזרני