חלקי חילוף למחשבים ניידים

מחשבים ניידים מיצרנים ומדגמים שונים זקוקים לחלקים מדויקים עבורם. על מנת לאתר חלקים מתאימים למחשב נייד ספציפי, דרוש הידע הרלוונטי אותו תמצאו במדריך זה. נראה לכם איך לוודא שאתם מזמינים חלקי חילוף מדויקים למחשב שלכם, כיצד לשים לב לשוני בין חלקי חילוף שונים, איפה אפשר לאתר חלקים זולים (אך איכותיים), מה לחפש לפני שמזמינים חלקים – כל זה ועוד במדריך זה באדיבות י.ד.ע מחשבים.

נושאים במאמר זה

  • חלקי חילוף למחשבים ניידים
  • מעבדת תיקון מחשבים ניידים
  • חלקי חילוף לכל מחשב
  • חלקי חילוף לניידים
  • החלפת מסך למחשב נייד
  • תיקון מחשב נייד

מה צריך לקחת בחשבון לפני שמזמינים חלקים למחשב נייד?

הדבר החשוב ביותר שיש לדעת הוא שהוספת רכיב לא מתאים ללפטופ שלכם עלולה לפגוע גם בשאר רכיבי המחשב הנייד, שכן הרכיב אינו מיועד או מתוכנן לעבוד בקונפיגורציה כזו, והרבה דברים עלולים להשתבש במצב כזה. מחשב עם ארכיטקטורה אלקטרונית שונה. חיבור של רכיב לא תקין עלול לגרום לקצר חשמלי שיהרוס את הרכיבים האלקטרוניים בלפטופ שלכם, ולכן הכלל השלישי הוא לוודא שהרכיב אכן עובד עבור המחשב שלכם לפני החלפתו.

חלקי חילוף למחשבים ניידיםאיך מזמינים את החלק הנכון של המחשב הנייד?

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לבחור את יצרן המחשב ואת דגם המחשב שלך. למשל, אם אנחנו צריכים מאוורר למחשב הנייד שלכם, אנחנו מחפשים מאוורר התואם ליצרן המחשב ולדגם המחשב. גם בהזמנה אונליין, אנו ממליצים בחום לבדוק לפי התמונה שהחלק זהה לחלוטין לחלק המחשב שלכם, שכן רוב חלקי המחשב הנייד מתאימים ליצרן ודגם מסוים. לכן – היזהר לפני שאתה מזמין חלקים למחשבים ניידים וקודם לכן ודא שהם מתאימים.

הזמנת החלק ממעבדה לתיקון מחשבים ניידים

היתרון הגדול הוא שטכנאי מחשבים במעבדה מקצועית יוכלו להשיג עבורך את החלק המתאים בקלות. במעבדה המתמחה בתיקון מחשבים ניידים, הם יכולים לערוך בדיקות על הלפטופ שלך כדי לקבוע היכן הבעיה במחשב שלך ואילו חלקים למחשבים ניידים דרושים לך על מנת להשיב את המחשב למצב תקין. עם זאת, תוכלו לערוך התייעצות עם מעבדה לתיקון מחשבים כדי לזהות בוודאות את השגיאה, למשל: אם סוללת המחשב שלכם לא שורדת מעל ל 30 דקות של פעולה – סביר להניח שיש להחליף את הבטריה בהקדם האפשרי. במצב מעין זה, אם סוללת המחשב ניתנת לניתוק, יהיה לכם קל מאוד להחליף אותה ללא עזרת טכנאי מחשבים או מעבדה. נסו להשתמש בשירות תמיכה טכני טלפוני כדי לבדוק איפה עשויה להיות הבעיה ואולי זה יחסוך לכם את הזמן והכסף הדרושים למסירת המחשב למעבדת מחשבים.

כך נבדוק את התאימות בין החלק החדש למחשב הנייד

רוב יצרני המחשבים הניידים מסמנים חלקי מחשב במדבקה ומספר חלק כדי שניתן יהיה להשתמש במספר החלק להזמנת החלק הפגום, אבל זה לא תמיד כך, יש חלקי מחשב שבהם לא תמצא כלום אבל במקרה הזה זה אינו נדיר כלל. ישנם מקרים בהם ניתן למצוא ברקוד שניתן לסרוק באמצעות טלפון נייד כדי לזהות את התכונות של חלק מחשב.

איפה אני יכול למצוא חלקים למחשב נייד?

יצרני הלפטופים הגדולים מציעים בישראל שירות תיקונים ומכירת חלקים למחשבים ניידים. ניתן להזמין גם מחנויות תיקונים פרטיות שמקבלות סחורה מעין זו במחירים טובים יותר וכל תוכלו לחסוך כמה שקלים וככל הנראה גם בירוקרטיה. ישנן חנויות מקוונות רבות שתוכלו להזמין בכמה קליקים בלבד, ותוכלו לקבל את החלק עם שלי עת הבית או באמצעות דואר ישראל. יש יבואנים שמייבאים חלקי חילוף לכל מיני מחשבים, אבל לרוב הם לא נמכרים ליחידים אלא בצורה ובכמות מסחרית, אבל לא מזיק לבדוק גם את האופציה הזאת, באמצעותה אפשר לחסוך הרבה כסף.

 

כיצד נוכל לוודא שאנו מזמינים חלק חלופי איכותי למחשב הנייד שלכם?

הדבר הראשון שיש לציין הוא שמתעקשים על חלקים מקוריים, כי הניסיון לחסוך בעלויות והזמנת חלקים לא מקוריים עלולים להוביל לאכזבה עצומה. לכן, אנו ממליצים לך לדבוק בחלקי האחריות המקוריים ככל האפשר כדי להבטיח תיקון ארוך טווח של המחשב הנייד שלך. כדאי לפנות לספק חלקי חילוף מכובד כדי לוודא שהם מקוריים ומובטחים לחלוטין.

 

כמה זה צפוי לעלות לך?

זו שאלה טובה וחשובה. קל למצוא חלקי חילוף זולים אך זה לא מומלץ. מוטב שתתמקדו באיכות טובה ובתקופות אחריות ממושכות. יש אימרה מפורסמת ש"אני לא מספיק עשיר כדי לקנות בזול" – הרי ידוע שמוצר זול נוטה להתקלקל הרבה יותר מהר ודורש הרבה התעסקות ותיקונים שלפעמים עולים ביוקר. חלקים זולים למחשבים ניידים מהווים סיכון. אמנם לא תוציא כל כך הרבה בהתחלה, אבל בסופו של דבר תזרוק כסף לטמיון או תפספס יתרונות מרכזיים. קל להבין שאם המחשב הנייד היקר שלך התקלקל ואיתו נעלם מידע חשוב ואישי כמו מסמכים, תמונות, סרטונים וכו', זה יעלה עוד יותר כסף בטווח הארוך.

לסיום:

 

ישנם מקורות אספקה ​​רבים עבור רכיבי מחשבים ניידים. עקוב אחר הסעיפים לעיל כדי לוודא שאתה מזמין את החלק הנכון למחשב שלך כדי לוודא שהחלק הנכון מחובר למחשב שלך, אחרת הקלטת עלולה לגרום לנזק וללא שימוש. האם אתה מרגיש לא בטוח ואין לך מספיק ידע? צור קשר עם י.ד.ע מחשבים – מעבדת מחשבים ניידים מומלצת ותקבל שירות ברמה הגבוהה ביותר וכמובן את החלקים הדרושים למחשב הנייד שלך.
 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מזרן לכלבים

תהיתם פעם למה חבר הפרוותי שלכם צריך מזרון? למלווינו הכלבים מגיעה שנת לילה טובה בדיוק כמונו. פוסט זה בבלוג חוקר את העולם המרגש של מזרני