חסימת חשבונות איביי

הרווחתי כסף טוב ב- eBay עד שהתעוררתי בוקר אחד לגלות שחשבון המוכר שלי ב- eBay הושעה ונאסר על מכירתו ב- eBay ללא הגבלת זמן. הצלחתי להיעזר ב- Auction Essistance כדי לעזור לי להקים חשבון eBay, PayPal ו- Business חדש רק כדי שאוכל למכור שוב.

אם יש לך יותר מחשבון eBay אחד עם eSnipe

עליך לאשר לאחד מהם, ולא נדיר שמוכרים חדשים דוחים אחד או יותר מכללים אלה. eBay ו- PayPal מקפידים מאוד במשך שנים על הכללים המדויקים למספר חשבונות. לא היה שום סיכוי שיהיו לי מספר חשבונות eBay ו- eBay היה מגניב לגמרי עם זה. היכולת שלי להרוויח ממכירה ב- eBay תלויה במי שאני סומך עליו, ואין שום ערבויות לכך ש- eBay או PayPal יעמדו בכללים שלהם לאורך השנים.

מאותן סיבות כמו רבות אחרות

כדאי שתדעו לחסום קונים ב- eBay, ומסיבה זו, אם ברצינות לחסום NPB בעתיד, עליכם לבדוק מתמודדים פוטנציאליים ב- eBay לפני שהם בכלל מציעים על הפריטים שלך. בסעיף הדרישות של eBay לרוכשים, תוכלו לסמן תיבה ולמנוע מהמציע לשלוח הודעה ל- eBay. אם אינך רוצה שהקונה החסום ייצור איתך קשר שוב, חסום את המסר שלו.

Donat נתקל במיילים מזויפים הטוענים שחשבון eBay שלך נחסם ולעולם לא לוחץ על קישורים במיילים כאלה

Donat, אתה פונה ל- eBay כדי להודיע להם שבאמת השעית את חשבונך. אם אתה תורם, ספק הדוא"ל שלך יכול לחסום אותו, לכן עדיף לעבור לחשבון PayPal שלך או לכתובת דוא"ל אחרת, כגון חשבון הבנק שלך או חשבון כרטיס האשראי שלך בתיבת הדואר הנכנס שלך.

אם ברצונך לאפס את חשבונך ולחזור לעסקים

שיחה לאיביי היא הדרך הנכונה, אך הימנע מפתיחת חשבון איביי חדש כדי להתגבר על החסימה. EBay רואה אותך כשותף עסקי, והניסיון להטעות את בן / ת הזוג שלך לעולם לא יועיל לך. בהחלט ניתן להערים על eBay בהתראה קצרה על ידי השארת חשבונות eBay החסומים שלך מאחור ופתיחת חשבונות חדשים. אם אתה צריך לעדכן את אמצעי התשלום שלך, החזק את חשבונך עד שלקונה של חשבון ה- PayPal שלך יהיה החשבון שלו. PayPal היא דרך פשוטה ומהירה לשלם לקונים, והיא שילוב ה- eBay – פלוס – PayPal שמאיר בכך שהוא מאפשר לשני הצדדים להשתמש בחשבון נאמנות, מה שאומר ש- PayPal מושכת את הסכום המגיע מחשבון הקונה שלך ומחזיקה אותו עד לקונה והמוכר מרוצה הדדית, ואז מעביר אותו לחשבון המוכר. לאחר שפג תוקפו של כרטיס האשראי שהפקדת ב- eBay, eBay נעלמה ולא שילמת עמלות למוכר שלך. לאחר סיום ההמתנה תוכל להשתמש בכתובת הדוא"ל של חשבונך הסגור כעת כדי לגשת לחלקים ב- eBay הדורשים הרשמה.

לבסוף

המצב זהה לחשבונות PayPal מרובים כמו לחשבונות eBay מרובים. אם חשבון eBay נחסם, יש סיכוי שגם חשבון eBay או PayPal אחר שלך ייחסם. אתה יכול להמשיך להשתמש בחשבונך, אך הוא יהיה כפוף למגבלות מסוימות ו- eBay תגביל אותך לחשבון זה לפרק זמן מסוים (בדרך כלל כמה ימים או שבועות). אם אתה מתעסק עם אחד החשבונות שלך, יש סיכוי שתאבד את כל החשבונות האחרים ולהיפך.

אם יש לך מספר חשבונות מוכר ב- eBay ואחד מהם חסום או מושעה ללא הגבלת זמן

חשבון המוכר שלך יושפע גם הוא. אם ביצועי המוכר גרועים ו- eBay משעה את חשבונך, eBay תתחיל להטיל מגבלות והגבלות על חשבון זה. אתה יכול לעשות זאת כל עוד תחליט לשנות אותו, אך רק לאחר זמן מסוים (בדרך כלל כמה ימים או שבועות).

לשם כך היכנס לחשבון Ebay שלך

לחץ על הכרטיסייה חשבון בראש הדף, לחץ על הכרטיסייה הגדרות אתר ואז על הכרטיסייה הגדרות אתר. מלא את השדות המוצגים על המסך על ידי הזנת השדה שלך (שם משתמש בדוא"ל וכו '). מעת לעת, הזן את הסיסמה המשויכת לחשבונך ומלא אותה. לאחר שתזין את שם וכתובת הדואר האלקטרוני של קונה eBay שברצונך לחסום, תוכל ללחוץ על "שלח". לאחר שתבין כיצד לחסום משתמשי eBay המתנהגים כחברים בודדים, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא להיכנס לחשבונך באתר המכירות הפומביות המפורסם. לאחר שזיהית אדם או קבוצת משתמשים בודדים שברצונך לחסום, הזן את שמו ברשימה "חסום מכרזים / רוכשים" ו- eBay תחסום אותם מהרשומות שלך. הזן את שם וכתובת הדוא"ל של המשתמש או המשתמשים שברצונך לחסום מאיביי ומלא את טופס "רשימת המציעים החסומים" באתר החדש שיופיע על המסך שלך בשלב זה. אם הייתה לך רשימה של כל המשתמשים או קבוצות המשתמשים שרצית לחסום, תוכל גם להזין את שם המשתמש של כל משתמש שייחסם על ידי eBay.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

שיפוץ מעלית – המדריך המלא

שיפוץ מעליות הוא תהליך מורכב הדורש תכנון וביצוע קפדניים. פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף על ההיבטים השונים של שיפוץ מעליות, כולל סיבות לשיפוץ, התהליך,

מנעולן בתל אביב ממרכז המנעולנים

נאבקים עם מנעול מסובך בתל אביב? אל תדאג יותר. הפוסט בבלוג שלנו בוחן לעומק את השירותים המוצעים על ידי מנעולן בעל מוניטין ממרכז המנעולן בתל