טבעות אירוסין סוליטר, הקסם של היהלום הבודד

טבעות אירוסין סוליטר
טבעות אירוסין הן תכשיטים עוצרי נשימה וחד פעמיים. לרוב הן מעוצבות עם חישוק מזהב, צהוב או לבן, אשר עליו משובצים יהלומים. הן זמינות במגוון עיצובים שונים ולא אחת החתן המיועד מוצא את עצמו מתלבט לגבי העיצוב המתאים. כעת, בואו נכיר את אחד הסגנונות הפופולאריים בתחום והוא טבעות אירוסין בעיצוב סוליטר.
מהי טבעת אירוסין סוליטר? מהם היתרונות שגלומים ברכישת הסגנון העיצובי הזה? על מה חשוב לשים דגש ואיך תדעו שבחרתם נכון? ננסה לענות על כמה שיותר שאלות אז בואו נצא לדרך בלי עיכובים מיותרים.

טבעות אירוסין סוליטר, מה זה בעצם?

בעולם התכשיטים, המונח סוליטר (Solitaire) מתאר אבן חן בודדת שמעוצבת באופן בולט על גבי תכשיט. בנישה של טבעות האירוסין, טבעת סוליטר היא בדרך כלל טבעת זהב עם יהלום מרכזי אחד. רבים סבורים בטעות שהמושג סוליטר קשור לעיצוב היהלום. כלומר, לצורת החיתוך של היהלום בטרם שיבוצו על הטבעת. אולם, הדברים אינם כך. יהלומים אשר משובצים על טבעות אירוסין סוליטר יכולים להיות בחיתוכים שונים ומגוונים. עגולים, בצורת טיפה, מרובעים, פרינסס ועוד.

איך משובצים יהלומים בטבעות סוליטר?

יהלומים משובצים בטבעות סוליטר בכמה אופנים. העיצוב הנפוץ ביותר, אשר רבים רואים בו גם את המרשים מכל, הוא כתר שינים. זהו כתר בן ארבע או שש שיניים אשר אוחז ביהלום בפסגת התכשיט. קסמו של כתר השיניים טמון בכך שהוא מאפשר ליהלום לקבל גם אור מהצדדים וגם אור מלמעלה. עיצובים פופולאריים נוספים של טבעות סוליטר הם שיבוץ כוס, שיבוץ בתוך מסגרת או תפיסת היהלום בלחץ על ידי חישוק הטבעת (נפוץ במיוחד בטבעות טוויסט). בבחירת שיבוץ מתאים על טבעת יהלום סוליטר חשוב לבדוק היטב שהשיבוץ נותן לאור להיכנס אל היהלום והוא יציב ואמין לאורך זמן.

מדוע טבעות סוליטר הן כה פופולאריות?

טבעות אירוסין סוליטר הן טבעות אהובות לא רק בישראל אלא בכל העולם. פעמים רבות הן עומדות במרכז קמפיינים מטעם המותגים המובילים בתבל ובמיוחד התפרסמה עמם פירמת התכשיטים הבינלאומית Tiffany & Co. יופיין הבולט (תרתי משמע) של טבעות אירוסין סוליטר מצוי אפוא באופן שבו הן מעמידות את היהלום בלב התכשיט ומרכזות אל האבן היקרה את מלוא תשומת הלב.
לאור העובדה שטבעות סוליטר מתמקדות ביהלום מרכזי, רכישת טבעת אירוסין מסוג זה מספקת מרחב נשימה כלכלי להשקיע ביהלום איכותי מאד. הפופולאריות של הטבעות הללו נובעת גם מהיכולת של הלקוח למקסם את התקציב בבחירת יהלום בסטנדרטים גבוהים בכל ארבעת הפרמטרים – גודל, חיתוך, צבע וניקיון.
מעל הכל, אי אפשר מבלי להזכיר את האלמנט הרגשי המיוחד שמלווה טבעת יהלום סוליטר. זוהי התכתבות אמנותית עם הרגשות הבלעדיים שהחתן חש כלפי בחירת ליבו. טבעת יהלום סוליטר יוצקת במידה רבה תוכן במילים "האחת והיחידה".
מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מזרן לכלבים

תהיתם פעם למה חבר הפרוותי שלכם צריך מזרון? למלווינו הכלבים מגיעה שנת לילה טובה בדיוק כמונו. פוסט זה בבלוג חוקר את העולם המרגש של מזרני