טורקיה מומלצת בחורף?

זה יהיה פשע לא להזכיר את איסטנבול כיעד חורף בטורקיה. חופשת חורף בת ארבעה ימים באיסטנבול היא סקירה נהדרת של איסטנבול. איסטנבול היא אחד המקומות הפופולריים ביותר לבקר בהם במהלך השנה.

כל המקומות הללו שהוזכרו לעיל הם היעדים הטובים ביותר לחופשת החורף שלך בטורקיה. מומחים טורקיים מ-Azure Turkey ערכו רשימה של 5 היעדים המובילים לטיול בחורף. הצטרפו אלינו למאמר זה כדי ללמוד עוד על טיולי חורף בטורקיה.

למעשה החורף יכול להיות העונה הטובה ביותר עבור אנשים רבים לבקר בטורקיה. יש אפילו אומרים שאת טורקיה מומלץ לבקר בחודשים הקרים, במיוחד עבור תיירים המעדיפים פעילויות חורף.

במהלך חודשי הקיץ

טורקיה מאוד בינלאומית, ואתרי נופש בחוף הדרומי מרגישים לפעמים בקושי טורקיות. טורקיה שקטה יותר בחורף כך שלא תצטרכו להתמודד עם הרבה תיירים. טורקיה עשויה לקבל מספר רב של תיירים במהלך חודשי הקיץ, אך למטיילים המגיעים לכאן בעונת החורף צפויה הפתעה. טורקיה בחורף אפילו טובה ומוארת יותר מאשר בחודשי הקיץ.

בעונת החורף חווה היום שלג כבד בארץ וזו חוויה קסומה לא פחות. החורף בטורקיה הוא פינוק מיוחד שלא תשכחו במהרה. טורקיה תמיד נתפסה כיעד לחופשת קיץ, אבל טורקיה היא גם בחירה טובה לחופשות החורף.

בחורף

טורקיה נהדרת והרבה יותר קל להגיע אליה, ורק התחלנו לדבר על כל הדברים הנהדרים לעשות. חלק מהיעדים עדיין מקבלים בברכה אנשים שרוצים לגלות את גדולתם של הטורקים, ולמרות שאנשים עשויים לחשוב שזה חסר תועלת לנסוע לטורקיה בחורף, המחירים מחוץ לעונה ופחות קהל הם משיכה אטרקטיבית. בשנים האחרונות, תיירות החורף זוכה לביקוש רב בטורקיה הודות להרים המרהיבים הזרועים בבתי מלון החל מפאר ועד לינה וארוחת בוקר.

סביר להניח

אתר הנופש העיקרי של תיירות החורף בטורקיה הוא Uludag. בשל תנאים כאלה, הר Uludag בבורסה נחשב למקום המועדף ביותר לביקור במהלך חופשות החורף בטורקיה. ממוקם בגובה של 1800 עד 2453 מטר, הר אולודג אולי לא פופולרי כמו האלפים הצרפתיים, אבל הוא עושה עבודה נהדרת כשהוא אחד מיעדי הסקי וספורט החורף הטובים ביותר בטורקיה.

לחוויה הטובה ביותר, אתה יכול גם ללון במלון בגבעת Uludag. תוכלו לבלות את הלילה באחד המלונות הטובים ביותר באיסטנבול לפני שתצאו לבורסה למחרת ותבקרו באתר הסקי Uludag.

אם אתם שוהים יותר מ-5 ימים

אני ממליץ לכם בחום לעזוב את איסטנבול ולחקור חלק אחר של טורקיה. אחד ממקומות הבילוי הטובים ביותר בחורף כאן הוא הר הרסי ליד קייסרי בקפדוקיה, טורקיה. כדי להפיק את המרב מהחורף, טיילו להר הרסי הסמוך, אחד מאתרי הסקי המובילים בטורקיה.

אנו מציעים לאלו מכם שבאמת רוצים לחוות את השלג או הסקי בטורקיה

אולי כדאי לכם לשקול ביקור בקארס בחורף. אם אתה מחפש חווית סקי ייחודית לחלוטין, אז אתה צפוי פינוק אמיתי אם אתה מתכנן לבלות את החורף בטורקיה. קודם כל, טורקיה בשלג יפה ואי אפשר לפספס את ההזדמנות לבקר בה. אם אתם תוהים היכן למצוא נקודות שלג בדרום טורקיה בחורף כי אתם באמת אוהבים את הקור ומשתוקקים לפלאי החורף, תוכלו למצוא אותו באתר הסקי Saklıkent שליד אנטליה.

מאיסטנבול, המקומות הטובים ביותר לחוות שלג בחורף הם פארק הטבע גורצ'וק בבולו, הפארק הלאומי שבעת האגמים מצפון לבולו, מחוז אגמי ספאנקה והפארק הלאומי אולודג ליד בורסה.

מגוון מקומות החורף בטורקיה קטן בהרבה ממקומות הקיץ

ללא קשר למזג האוויר בטורקיה בחורף, המקום הזה מקבל מבקרים מכל העולם בכל ימות השנה. הייתי בטורקיה פעמיים, גם בקיץ וגם בחורף, ואני יכול לומר בכנות שהחורף באיסטנבול הוא ייחודי, עם בידור ואוכל מיוחדים שאפשר ליהנות מהם רק כשאתה מקורר מתחת לחמש שכבות של בגדים. הודות לסביבה הטבעית הייחודית והשלווה ללא תחרות בחורף, עונת החורף היא אחת העונות הטובות ביותר לטייל בטורקיה.

סקי ורחצה במעיינות חמים הם הדברים הטובים ביותר לעשות במהלך חופשת החורף שלך בבורסה

טורקיה. יש הרבה מה לעשות בטורקיה בחורף, מאתרי סקי לטיולי כדור פורח בחורף ועד לרחצה במעיינות חמים באוויר הפתוח. כדי ללמוד כיצד לתכנן את הטיול, עיין ברשימה שלנו של הדברים הטובים ביותר לעשות בטורקיה בחורף. ביקור בטורקיה בחורף מאפשר לכם לקחת את הזמן ולהתעמק בכל המראות והמקומות מבלי להיות נתון להמולת ההמונים.

טורקיה כל כך יפה בחורף שאחת הדרכים הטובות ביותר לראות את טורקיה

היא לטוס מעל קפדוקיה בכדור פורח רומנטי. יולי הוא הזמן הטוב ביותר לבקר בטורקיה אם אתם מחפשים שחייה בשעות היום, סעודות באוויר הפתוח ולילות קיץ חמים על החוף. הקיץ, אמנם מצוין לשחייה בים התיכון ולאכילת כל הגלידה הטורקית שאתה יכול להתמודד, הוא לא הזמן הטוב ביותר לבקר באיסטנבול. טורקיה היא אחד מיעדי החוף הפופולריים בעולם, אך מקומות מסוימים מושכים תיירים טורקים שרוצים לעשות סקי בחורף כשיורד שלג.

היתרונות של ביקור בטורקיה בעונת התיירות כוללים פחות קהל

מחירים נמוכים יותר לטיסות ולינה, ובמקרים מסוימים כיסוי שלג טוב, מה שגורם לסצנה ראויה לכרטיסי חג המולד. בחודשי החורף שדות התעופה של טורקיה עדיין עמוסים, הערים עמוסות ויש הרבה מה לראות ולעשות. באמצע הדרך בין אנקרה לאיסטנבול, תמצאו פלא טבע המושלם לריגושי חורף.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מזרן לכלבים

תהיתם פעם למה חבר הפרוותי שלכם צריך מזרון? למלווינו הכלבים מגיעה שנת לילה טובה בדיוק כמונו. פוסט זה בבלוג חוקר את העולם המרגש של מזרני