טיולים מאורגנים לארגנטינה

אז, בהתאם לסוג הטיול שאתם חושבים, תוכלו לבקר בארץ כל השנה. הזמן הטוב ביותר לבקר בארגנטינה יכול להיות בכל עת בשנה, בהתאם לתחומי העניין וההעדפות של המטייל, בין אם זה טעימות יין, טיולים רגליים, סקי או פעילויות תרבותיות.

מפלאים מלכותיים כמו מפלי איגואסו וקרחון פריטו מורנו ועד לחובבי ספורט ומוזיקה בבואנוס איירס

לא חסר דברים בלתי נשכחים לראות, לעשות ולחוות במהלך הטיולים שלך בארגנטינה. עם מטבח אגדי, סצנת יין מפתה ושילוב תרבותי מרגש של אמריקה הלטינית ואירופית, סיורים בארגנטינה הם חובה לחובבי טיולים.

כמו מדינות רבות בדרום אמריקה

לארגנטינה יש היסטוריה צבעונית. לכו היום ברחובות בואנוס איירס כשאתם עוקבים אחר ההיסטוריה הסוערת של המאה ה-20 דרך שכונות ומונומנטים כדי להתחיל את הטיול שלכם לארגנטינה. אם אינכם מבלים זמן לטבול בכור ההיתוך של העיר הגדולה בואנוס איירס ולחקור את השכונות המפורסמות שלה כמו לה בוקה, סן טלמו, רקולטה, פוארטו מדרו ופלרמו, אז חופשה בארגנטינה אינה שלמה. .

מהבירה האמנותית של בואנוס איירס ועד לנופים המופלאים של פטגוניה

ארגנטינה מרגשת ומרשימה עם המראות, התרבות וההיסטוריה המורכבת שלה. גלה את אחד האוצרות של דרום אמריקה עם חבילת טיולים בארגנטינה. חקור את האטרקציות הטבעיות של אזור פטגוניה של ארגנטינה האזור הנטוש כמעט של פטגוניה הופך אותו למקום המושלם לחקור את הנוף הטבעי העשיר של ארגנטינה.

פטגוניה

היא יעד פופולרי למטיילים הרפתקנים המחפשים חווית חוצות ייחודית באזור עצום. פטגוניה בדרום ארגנטינה היא יעד נהיגה פופולרי לתיירים בגלל הנופים הנהדרים על פני קילומטרים של ארץ פתוחה. ארגנטינה מכירה בדרך כלל ברישיונות נהיגה תקפים מתחומי שיפוט זרים.

יש להצטייד בדרכון בתוקף של 6 חודשים לפחות מיום הנסיעה. אזרחים שאינם ארה"ב צריכים לבדוק עם הקונסוליות של המדינה שלהם בסיור זה את דרישות הוויזה העדכניות ביותר.

זכור כי אתה אחראי להשגת מסמכי הנסיעה הדרושים לפני הנסיעה. כרטיסי הטיסה שלך, יחד עם הוראות נסיעה ועצות אחרונות, יישלחו אליך 7-10 ימים לפני היציאה המתוכננת של הסיור. מדריך ארגנטינה יגיע תוך 7-14 ימי עסקים.

תודה לך על התעניינותך

להלן תוכלו לצפות במדריך לתכנון הטיול שלכם לארגנטינה. מתוך מחשבה על כך, הרכבנו מדור מידע נסיעות קל לניווט המוקדש לסיורים בארגנטינה. קרא על הטבע וחיות הבר של ארגנטינה, מזג האוויר והגיאוגרפיה, כמו גם תקצירי מדינה שנאספו על ידי מומחי הנסיעות שלנו.

כל אחד יכול לארגן סיורים בבואנוס איירס

בסביבתה ובחלקים אחרים של ארגנטינה ודרום אמריקה. הם יכולים לארגן סיורים בעיר המבוססים על טיולים מכל הסוגים בארגנטינה ובדרום אמריקה. הם יכולים לארגן טיולים לבואנוס איירס, ארגנטינה ואזורים רבים אחרים בדרום אמריקה.
על מנת לשמוע עוד מידע בנושא של טיולים מאורגנים לארגנטינה מומלץ לבדוק כאן:

מחוץ לבואנוס איירס

הם מתמקדים בפטגוניה ובפוז דו איגואסו, ומוצאים מקומות מיוחדים עבור הלקוחות שלהם. מדריך טיולים פרטי. קל לשכור מדריך דרך המלון שלך בבואנוס איירס או כל סוכנות נסיעות. הם יכולים גם לארגן טיולים לערים אחרות מלבד בואנוס איירס, ארגנטינה, כמו גם לדרום אמריקה. B-Global מציעה חבילות טיול לפרו, סיורים לברזיל וסיורים לארגנטינה, צ'ילה, אקוודור, בוליביה ואורוגוואי מקנדה, ארצות הברית ואוסטרליה.

סיור פלאי ברזיל וארגנטינה מכסה את יער הגשם של האמזונס

ריו דה ז'ניירו, מפלי האיגואסו הברזילאים והארגנטינאיים, ואת המקומות האייקוניים ביותר בבואנוס איירס, עם טיול יום לקולוניה דל סקרמנטו באורוגוואי. סיור זה משלב את הנופים הקולנועיים של שתי המדינות, תרבות קליידוסקופ, מגוון ביולוגי מדהים וביטוי עקבי של שמחות החיים במסלול מתוכנן היטב. זהו גם מקום של תרבות מלאת תשוקה שבו אירופה פוגשת את אמריקה הלטינית, מאולמות הטנגו ההומים של בואנוס איירס ועד לגאוצ'וס קופצים בפמפס.

יש בו שפע של חי וצומח עבור הנוף הטבעי הטוב ביותר בארגנטינה

ממוקם על האגם היפה של Nahuel Huapi, זהו אתר הנופש המושלם לקיץ או לחורף בעת נסיעה לארגנטינה. מפלי האיגואסו, המחולקים לשלוש מדינות, נמצאים בעיקר בארגנטינה. מפלי האיגואסו מורכבים מ-275 מפלים בודדים, רובם ממוקמים בצד הארגנטינאי.

בטיול בארגנטינה

ניתן להגיע למפלים דרך הפארק הלאומי איגואסו, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. אתה חייב לדעת מבקרים יכולים לראות את המפלים מארגנטינה או ברזיל. ראו ושמעו את שאגת מפלי האיגואסו עקבו אחרי נהר האיגואסו כדי להגיע לגבול בין ארגנטינה לברזיל, שם נשפך הנהר למפלי האיגואסו, המפל הגדול בעולם.

ביום השני

תוסעו לציוני דרך כמו פלאזה דה מאיו, קאזה רוזה ובית הקברות רקולטה, לפני שתטוסו לפוארטו איגואסו, השער למפלי איגואסו. נצא לסיור עירוני עם מדריך פרטי, נצא ברכבת גלגלי שיניים דרך יער טיג'וקה אל ישו הגואל, נעלה ברכבל ל-Sugar Loaf, סירה פרטית במפרץ גואנברה, ונחזה במופע סמבה מסנוור. נסייר את המפלים היפים ואת יער הגשם שמסביב, נצא לשייט ברכבת פתוחה, נשוט בסירה בגלגל המזלות, נבקר בשמורת ציפורים, נצא לסיור לילה מודרך כדי למצוא קשתות לילה, ונצא לשייט בג'יפים וסירה למאקוקו. במהלך שהותנו בעיר, נערוך סיור פרטי ומקיף בעיר כדי לחקור את השכונות הססגוניות לה בוקה, סן טלמו, רטירו ורקולטה, כמו גם את בית הקברות המקסים של מגדל רקולטה.

תמצאו טנגו בכל מקום בארגנטינה

החל מנגני רחוב ועד לאירועי ריקוד ענקיים בהשתתפות כמה מהרקדנים הטובים בעולם. מצאו שותף לריקוד, בקרו במועדוני טנגו מפורסמים ולמדו כיצד לרקוד טנגו טנגו הוא סגנון ריקוד מפורסם בעולם שמקורו בארגנטינה. הטנגו הארגנטינאי המפורסם מקורו בבואנוס איירס, ובמהלך שהותכם ב-A&K ארגנטינה תוכלו ליהנות ממושב VIP במופע תוסס במחבוא לשעבר של קרלוס גרדלס. חובבי יין יבקרו במנדוזה, לב אזור היין של ארגנטינה, בפברואר ומרץ, אז יבצרו המלבק המפורסם של המדינה ויינות אדומים אחרים.

חודשי הקיץ בארגנטינה הם גם זמן מצוין לבקר בפארקים לאומיים כמו טורס דל פיינה ואלרסס

כאשר הטמפרטורות חמות יותר מהשנה ואגמי הפארק ומסלולי ההליכה נגישים יותר. סן קרלוס דה ברילוצ'ה, מגרש הספורט החיצוני האהוב על ארגנטינה, ידוע ביופיו של ההרים והאגמים שלו.

זוהי עיר מקסימה עם הרבה מבנים קולוניאליים ישנים שאסור לפספס בשום טיול בארגנטינה

בואנוס איירס, עם האווירה היצירתית הייחודית שלה, היא נקודת מוצא נפוצה לטיולים בארגנטינה. תיירים מכל העולם נוהרים לבואנוס איירס כדי לבקר במראות איקוניים כמו רובע לה בוקה הצבעוני והבוהמייני ובית הקברות רקולטה, בו טמונה הגברת הראשונה המפורסמת אווה פרון יחד עם ארגנטינאים נערצים אחרים.

 

לסיכום, בארגנטינה יש הרבה מה לראות בכל הנוגע לפלאי טבע, אך ישנם מספר מראות המאפיינים כל טיול נהדר בארגנטינה.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

שיפוץ מעלית – המדריך המלא

שיפוץ מעליות הוא תהליך מורכב הדורש תכנון וביצוע קפדניים. פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף על ההיבטים השונים של שיפוץ מעליות, כולל סיבות לשיפוץ, התהליך,