טיול אל דובאי מה צריך לדעת?

הנה מה שאתה צריך לדעת לפני ההגעה לדובאי, החל מהדברים החיוניים. במאמר זה אכסה את כל מה שאתה צריך לדעת לפני ביקור בדובאי… במיוחד אם אתה מבקר במזרח התיכון בפעם הראשונה או באופן כללי. לפני ביקור בדובאי, חשוב ללמוד את כל הדברים החשובים כדי להפוך את הטיול שלך למהנה וחסכוני יותר.

ישנם טיפים שכדאי למטיילים לדעת בעת תכנון הטיול שלהם לדובאי

כמו גם כמה מיתוסים שיש להפריך. עם זאת, הנה שנים עשר טיפים וטריקים לטיולים בדובאי שכדאי לזכור לפני הטיול כדי שתוכל לקבל את החופשה הטובה ביותר ולהפיק את המרב מהזמן שלך בעיר הנהדרת הזו. יש כל כך הרבה מקומות מהנים ומלאי חיים בדובאי שזה עשוי להיראות מהמם במבט ראשון.

בין קניון דובאי לקניון האמירויות

תמצאו הרבה דברים מדהימים לראות ולעשות. בין אם זה החופים המיסטיים של דובאי, חיי לילה מהפנטים או תענוגות חומריים, נווה מדבר זה בטוח יש משהו לכולם. עם אחד ממרכזי הקניות הטובים בעולם, מראות מרהיבים, אירועים מרגשים וחיי לילה תוססים, אתה לא יכול לקבל מספיק מהאמירות השנייה בגודלה באיחוד האמירויות.

דובאי

היא עיר קוסמופוליטית מודרנית, ולמרות התרבות המוסלמית שלה, דובאי אינה שמרנית כמו אמירות אחרות. דובאי נחשבת בדרך כלל מסוכנת בגלל מיקומה במזרח התיכון. זכור את כל העצות הללו כדי למנוע בעיות בעת ביקור בדובאי. זה קשה למבקר בפעם הראשונה בדובאי.

עצה חשובה לטיול בדובאי שכדאי לזכור

הוא שלא כל נהגי המוניות הם מקומיים, אז אתה צריך להביא איתך מפה של העיר וכתובת היעד שלך. מישהו יכול לתת לך את אחד הטיפים החשובים הקשורים לנסיעה לעבודה בדובאי הוא שתחנת המטרו של דובאי היא דרך מהירה, נוחה וחסכונית להגיע ליעד שלך. אחד הטיפים החשובים ביותר לטיול בדובאי שכל אחד יכול לתת לך הוא לקחת בחשבון זמן בעת תכנון הטיול שלך. אחד הטיפים החשובים ביותר לטיולים בדובאי שכל אחד יכול לתת לך הוא הכרת היסודות של השפה הערבית.

מאמר זה יכין אותך במלואו לתקופה הטובה ביותר בדובאי

בין אם אתה כאן לעצירת ביניים או חופשה ממושכת. בסופו של יום, דובאי היא מקום מדהים ואני ממליץ עליו לכל מי שאני פוגש. הזמן הטוב ביותר לבקר בדובאי הוא מנובמבר עד אפריל מכיוון שתנאי מזג האוויר טובים ותוכלו לחקור את המקום בנוחות.

אם אתם מחפשים חופשה משתלמת יותר

לכו לדובאי במהלך הקיץ כאשר הטיסות והמלונות זולים יותר. אם אתם מתכננים לבקר בדובאי מכל סיבה ספציפית, ההימור הטוב ביותר הוא להזמין טיסה לדובאי או לנחות בכל אמירות אחרת אם אתם מתכננים לבקר בערים אחרות באיחוד האמירויות. כשאתם מתכננים את הטיול שלכם לדובאי, זכרו לתכנן את התקציב שלכם על סמך הפעילויות שאתם רוצים לעשות והאזורים שבהם אתם רוצים לבקר.

להלן רשימה קצרה של טיפים שיעזרו לך להפיק את המרב מדובאי ולראות את המראות בצורה הטובה ביותר

אני יודע שיש הרבה מידע שצריך לקבל, אבל אני מקווה שמדריך הטיולים הזה בדובאי היה מועיל, במיוחד עבור אלה שמבקרים בדובאי בפעם הראשונה. בין אם אתם הרפתקנים, חובבי היסטוריה, חובבי אמנות או חובבי טבע, יש הרבה דברים שכולם יוכלו ליהנות מהם וליצור זיכרונות נהדרים בעת ביקור בדובאי.

יש לך גם הזדמנויות רבות לחוות את הצד התרבותי של דובאי

תיירים רבים מגיעים לדובאי במיוחד עבור החתונות שלהם מכיוון שהמלונות מוזרים עם אולמות אירועים מפוארים והצוות מוכשר מאוד בכל הקשור לתכנון אירועים. המקומיים בדובאי מתייחסים ברצינות רבה לקוד הלבוש והנימוס, אז אחד העצות לפני נסיעה לדובאי הוא לשמור עליהם בשליטה. חלק מהדברים שאתם חייבים להימנע מהם בדובאי הם להתחפש, לשתות בפומבי, להביא בשר חזיר לאיחוד האמירויות, להפגין חיבה בפומבי ואכילה בפומבי במהלך חודש הרמדאן הקדוש.

אם אתם נוסעים לדובאי במהלך חודש הרמדאן הקדוש

אל תשכחו לאכול ולשתות במקומות ציבוריים. שים לב שפעולות משפטיות רבות במדינות אחרות אינן חוקיות בדובאי, כגון גילויי חיבה פומביים בין שותפים רווקים או להט"בים, התנהגות שיכורה, לבוש לא צנוע, שפה גסה, צילום אנשים ללא רשותם וביקורת על ממשלת האמירויות. בין הרבה דברים אחרים. חוקי דובאי מחמירים ונאכפים כך שתרגיש בטוח לחלוטין.

המטרו

היא הדרך הזולה והמהירה ביותר להתנייד בדובאי, עם תעריפים החל מ-4 AED. ניתן גם לטוס לאבו דאבי עם Etihad Airways) ואז לקחת אוטובוס הסעות או מונית לדובאי תוך שעה. אבו דאבי נמצאת במרחק של כשעה וחצי נסיעה מדובאי, תלוי בתנועה, כך שזו אופציה טובה אם אתם מחפשים מקום להתחיל בו מדובאי. לתיירים, הדרך הקלה ביותר היא מתחנת בר דובאי אברה (המחוז ההיסטורי אל פאהידי) על פני נחל דובאי לתחנת דיירה אולד סוק אברה (ליד השוק).

הימנע משימוש במונית בדובאי מכיוון שהיא יקרה מאוד ויכולה להגדיל את ההוצאות שלך. דובאי מכינה כמה מהפלאפל הטובים ביותר ואתם תתאהבו בכל ביס.

תפיסה שגויה נפוצה לגבי דובאי קשורה לעושר העצום של כמה אנשים. השילוב הרב-תרבותי של דובאי אומר שאתה יכול לטעום טעמים רבים ושונים כמו בנגלית, פקיסטנית, איראנית ותימנית.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מזרן לכלבים

תהיתם פעם למה חבר הפרוותי שלכם צריך מזרון? למלווינו הכלבים מגיעה שנת לילה טובה בדיוק כמונו. פוסט זה בבלוג חוקר את העולם המרגש של מזרני