טיול בפעם הראשונה אל בריסל בלגיה

מבריסל, תוכלו להגיע לגנט תוך פחות משעה ולברוז' תוך קצת יותר משעה, בעוד ערים גדולות יותר כמו אנטוורפן נמצאות גם הן במרחק של שעה בלבד מהבירה. בבלגיה יש כמה ערים מדהימות כמו גנט, אנטוורפן וברוז', שלכולן יש קישורי רכבת טובים לבריסל. יש לו גם קישורי רכבת מצוינים לערים אחרות כמו אמסטרדם ופריז.

כך הרבה אנשים משתמשים בבריסל כמרכז תיירותי

כדי לחקור את האזור שמסביב. רוב התיירים מבריסל הנוסעים לפריז, אמסטרדם או מטיילים אחרים פשוט עושים עצירת ביניים. כמרכז חשוב של מוסדות ותרבות אירופאים ובירת בלגיה, בריסל מתגאה במגוון מדהים של אתרי תרבות ונוף, כמו גם מקומות ארכיטקטוניים, קולינריים ובידור רבים למבקרים לחקור. כל מבקר בבריסל צריך לבלות זמן מה בכיכרות התוססות והמקסימות ובמרחבים הירוקים האלגנטיים של הרובע האירופי, עם החנויות המסקרנות והמוזיאונים המפורסמים שלו.

הכיכר הגדולה היא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, וספינת הדגל שלו היא בית העירייה של בריסל. מבחינה טכנית בן למעלה מ-600 שנה (הבניין המקורי נשרף בשנת 1695 אך נבנה מחדש במהירות), האולם פתוח לסיורים מוגבלים.

חמושים בזה

תקבלו כניסה חינם לאטרקציות כולל הארמון התת-קרקעי קודנברג, מוזיאון כלי הנגינה (לכו למרפסת הגג למשקה עם נוף), ומוזיאון מגריט. כרטיס Brussels Card גם מזכה אותך בהנחות בחנויות, מסעדות וברים נבחרים. זה עולה 7.50 אירו ומעניק לך שימוש בלתי מוגבל בחשמלית, באוטובוס ובמטרו.

אתה יכול לקנות אותם ממכונות אוטומטיות ברוב תחנות המעבר או מקיוסקים במחלפים גדולים

אם אתה חדש בעיר וברצונך לבדוק רבים מהמקומות האלה מחוץ לרשימה שלך, עליך לחפש כרטיסים לחסכון בכסף כמו כרטיס בריסל, המעניק לך גישה כמעט לכל המוזיאונים של בריסל במחיר אחד, כך שאתה יכול לראות את העיניים שלך. גם אם אין לכם כרטיס בריסל, אני ממליץ לכם לבקר לפחות במוזיאון מוזר אחד בבריסל.

בהיותה עיר קטנה למדי

בבריסל יש כמה מוזיאונים מוצקים, במיוחד לאוהבי ההיסטוריה הצבאית וההיסטוריה הטבעית. הסיבה הראשונה והברורה ביותר לבקר בבלגיה היא בגלל הארכיטקטורה המדהימה שלה, עיירות ציוריות על שפת האגם ואפילו עיר גדולה כמו אנטוורפן שיש לה הרבה מה להציע למרות גודלה.

במסלול זה של יומיים בריסל נראה את המראות המרכזיים של בירת בלגיה

היינו בבריסל במשך 7 ימים ובחרנו כמה מהמקומות הטובים ביותר עבור בריסל במסלול של יום אחד. אנו מכסים את כל סוגי הלינה בבריסל, מהוסטלים ועד מלונות יוקרה בבריסל, וכיצד להחליט היכן לשהות בבריסל בלגיה, המלונות הטובים ביותר בבריסל, המקומות הטובים ביותר לביקור בבריסל, המקומות הטובים ביותר ללינה בבריסל, המלון קרוב למראות של בריסל, אזורי בריסל ורבים אחרים. מדריך טיולים זה בבריסל יעזור לך לתכנן את הטיול שלך, לחסוך כסף וייתן לך טיפים על מה לראות ולעשות במהלך הביקור שלך.

ביקור בבריסל

הוא חוויה מרגשת, מלמדת, מרגשת ומהנה עבור מטיילים מכל העולם כיום. מפסטיבלי פרחים ועד לשוקי חג המולד, יש הרבה סיבות לבלות יום בבריסל. בלגיה היא יעד לכל ימות השנה, ומכיוון שרוב האטרקציות נמצאות בערים, ניתן לבקר בה בכל עת של השנה.

מתי ללכת לבריסל הזמן הטוב ביותר לבקר בבריסל הוא במהלך עונת החוץ, ממרץ עד מאי ומספטמבר עד אוקטובר. איפה לישון בבריסל אם יש לכם רק יום אחד בבריסל, עדיף להישאר ליד מרכז העיר.

האזור המגוון והמקסים של בריסל מציע לאורחיו מלונות אטרקטיביים רבים

אכסניות ומקומות אחרים עם מגוון רחב של מחירים שיתאימו לתקציב של כל מטייל. רוב האטרקציות התיירותיות המפורסמות של בריסל ממוקמות בלב העיר, ואנו ממליצים לכם לבלות כאן את רוב זמנכם.

אם אתם טסים לבריסל

תנחתו בשדה התעופה של בריסל, שנמצא צפונית מזרחית למרכז העיר. תחנת הרכבת המרכזית נמצאת כאן כך שתוכלו להגיע בקלות משדה התעופה וללכת אל המלון שלכם, ליהנות מלילה במרכז בריסל לפני שתצאו ליעד הבא. למרבה המזל, מרכז העיר נמצא במרחק של 25 דקות הליכה בלבד מכאן, כך שתוכלו לדלג על התחבורה הציבורית ולהתחיל לחקור את בריסל מיד. ההתמצאות בבריסל קלה, עם מספר אפשרויות תחבורה זמינות למבקרים.

כדי להפיק את המרב מהחוויה שלך בבריסל מבלי להתקלקל, שקול להשקיע בכרטיס Brussels Card, שיכול להיות תקף לעשרים וארבע, ארבעים ושמונה או שבעים ושתיים שעות. אם אתם מבלים יום בבריסל בקיץ, תוכלו להיכנס לארמון בחינם מיום שלישי עד ראשון מסוף יולי עד סוף אוגוסט. אם אתם מבקרים בבריסל ליום אחד או לטיול קצר, הישארו במרכז בריסל לגישה טובה יותר לנקודות התיירות.

יש הרבה מלונות לבחירה

אז ההחלטה היכן ללון במרכז בריסל יכולה להיות גם קשה, אבל אנחנו ממליצים על כמה כאלה. אם אתם מתכננים לערוך טיולים מרובים מבריסל או להצטרף לסיורים קבוצתיים, לרוב הם יוצאים ממרכז העיר ולכן זו סיבה נוספת לכך שזהו אחד האזורים הטובים ביותר בבריסל לתיירים. לחילופין, תוכלו לצאת לטיול יום מאורגן מבריסל – הם ייקחו אתכם למקומות היפים ביותר בשתי הערים הפלמיות שחובה לראות. אם אתה יכול, הקפד לקחת את הזמן ולחקור חלקים אחרים של בלגיה מלבד בריסל.

אם אתם מתכננים להאריך את שהותכם

תוכלו לצאת לטיול יום מבריסל כדי ללמוד עוד על בלגיה, בדיוק כמו שעשינו. מכאן קל לחקור את ברוז', אנטוורפן וגנט. הקפידו לעשות עצירה קצרה בבריסל, מכיוון שהדבר הטוב ביותר בבלגיה הוא כנראה מחוץ לבירה: נסיעה קצרה ברכבת אל האזור הכפרי (ברוז' וגנט) או הלאה לאנטוורפן. המסלול המומלץ שלי לבלגיה בן 3 ימים כולל את הבירה בריסל ואת הערים היפות ביותר בפלנדריה: אנטוורפן, גנט וברוז'. תוך 3 ימים תוכלו לבקר בקצרה בערים היפות ביותר כמו בריסל, אנטוורפן, גנט וברוז'.

למרבה המזל, יום בבריסל מספיק כדי לראות את המראות וליהנות מהאוכל והשתייה הבלגיים המפורסמים. עיצבתי את המפה והמסלול המותאם אישית של בריסל כדי להציג את החלקים האהובים עלי בעיר למבקרים בפעם הראשונה.

בבריסל יש מפת תיירות ששווה לבדוק אם אתם מתכננים לבקר הרבה

בריסל היא באמת עיר נפלאה אם ​​יודעים איך לעקוף אותה כמו שצריך. בריסל היא בירת בלגיה ועיר שכל תייר צריך לבקר בה לפחות פעם אחת. לדעתי, יום אחד מספיק כדי לבקר באתרים המרכזיים של בריסל.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מנעולן בתל אביב ממרכז המנעולנים

נאבקים עם מנעול מסובך בתל אביב? אל תדאג יותר. הפוסט בבלוג שלנו בוחן לעומק את השירותים המוצעים על ידי מנעולן בעל מוניטין ממרכז המנעולן בתל

למבורגיני לילדים

סקירה משעשעת ואינפורמטיבית על מגוון רכבי היוקרה של למבורגיני שתוכננו במיוחד לילדים. פוסט זה בבלוג יעמיק בתכונות המדהימות שלהם, היבטי הבטיחות והשיעורים החשובים שהם יכולים