טיול לאירלנד מה יש לעשות?

מחוז וקספורד, שבו ממוקם בית אינישרוס, נמצא קצת מתחת לרדאר בהשוואה לכמה מהיעדים הפופולריים יותר להוסיף למסלול הטיול שלך בעת תכנון הטיול שלך לאירלנד, אבל בסופו של דבר זה היה אחד החלקים האהובים עלינו בטיול. נרצה לחזור ולחקור אותו שוב. התחנה הראשונה שלנו ביום השני של מסלול הטיול השני באירלנד, בן 5 הימים, תיקח אותנו למחוז קרלו כדי לבקר בטירת הנטינגטון ובגנים הנרחבים שלה. התחנה השנייה שלנו ביום תעניק לכם את אחד ממקומות החובה הרבים באירלנד.

התחנה הראשונה של היום תיקח אותנו דרך העיר היחידה המוקפת חומה מלאה באירלנד

אם אתה מעדיף, אתה יכול לדלג על כמה מהאטרקציות האלה בדבלין על ידי בחירה בטיול יום של ארבע שעות מחוץ לעיר בניוגראנג', הידוע גם בשם Bru na Boinne. אטרקציות שחובה לראות כוללות ביקור בטריניטי קולג' בו תוכלו לראות את ספר קלס, כלא קילמיין, קתדרלת סנט פטריק והמוזיאון הלאומי של אירלנד.

מסלול זה בן 7 ימים באירלנד יראה לכם את כל המראות היפים והמפורסמים ביותר של אירלנד. מהערים הצבעוניות והתוססות של גאלווי ודבלין, ועד ליופי הטבעי של Cliffs of Moher והפארק הלאומי קילרני, מסלול הטיול הזה באירלנד כולל הכל.

הייתי באירלנד פעמיים והייתה לי ההזדמנות לחקור חלקים שונים של המדינה

מסלול זה בן 7 ימים באירלנד משלב את החוויות שלי משני הטיולים כדי לתת לך את המסלול המושלם למסלול פנטסטי באירלנד. מסלול הטיול הראשון באירלנד בן 5 הימים ייקח אותנו דרך מחוזות פרמנאג, סליגו, דונגל ודרי לטיול באירלנד שלא תשכחו במהרה.

לאחר מכן אנו עוברים למקומות לבקר באירלנד

פרטים על תכנון הטיול שלך באירלנד, מה לראות באירלנד, וכמה מהסיורים האיריים הטובים ביותר שתוכל לקחת. עשו את המחקר שלכם ותעשו מה שאתם רוצים בכל מקרה, אבל אנחנו רוצים שתתחייבו לתכנן את הטיול שלכם באירלנד תוך מודעות מלאה לכך שיש הרבה יותר דברים יפים לעשות באירלנד מאשר הטבעת של קרי. אפשר לתכנן טיול לאירלנד בכל עת של השנה, ואנו ממליצים בחום לבקר בחוץ בעונה.

אבל אם אתם מתכננים טיול לאירלנד ליותר מיום או יומיים

כדאי להימנע מלבלות יותר מדי זמן בדבלין. הייתי ממליץ על מסלול של לפחות שבוע באירלנד, אבל אני יודע שאנשים מגיעים לעתים קרובות לפחות לחמישה ימים. אם אתה באמת רוצה לבקר בכל המקומות הטובים האלה באירלנד בטיול אחד, הייתי מתכנן בערך שבועיים לכל הטיול.

כמובן

איזה סוג של טיול אתה רוצה לצאת תלוי לחלוטין בך, אבל נסיעה לאט יותר באמת תאפשר לך ללמוד יותר על אירלנד ולהיות הרבה יותר מהנה. אם אתם מחפשים קצת יותר קלות בטיול שלכם, או שלא מתחשק לכם לנהוג, בדוק את הטיולים הטובים ביותר באירלנד. הנה אתר אמין המציע מגוון רחב של סיורים וכרטיסים לאירועים באירלנד.

אתה יכול להזמין הכל

החל מטיולי יום מחוץ לדבלין, סיורי יום שלם אזוריים, סיורים רגליים, הסעות לשדה התעופה, סיורי פאבים, סיורי אוכל וסיורים מרובי ימים. אנא שקול להזמין את שהותך באירלנד באמצעות הקישור המצורף. מלבד הוצאות טרום נסיעה כגון כרטיסי טיסה, מזוודות וכל פריט ברשימת אריזה אירית שתרצה לרכוש, אני מאמין שאתה יכול לגור באירלנד בפחות מ-50 אירו ליום.

זה ייתן לך מושג טוב על כמה אתה יכול להוציא בכל יום

זכור שהכסף הזה יידרש לכיסוי לינה, ארוחות, טיולים ופעילויות, דלק לרכב השכור שלך וכל נסיעה אחרת הוצאות. אני מקווה שתמצא את מתכנן הטיולים הזה באירלנד מועיל בבחירת לאן ללכת ומה לעשות. יש כל כך הרבה מה לראות ונהיגה היא הדרך הטובה ביותר לראות את אירלנד ואת כל מה שיש לה להציע. אירלנד היא מקום בו תוכלו למלא את ימיכם בהרפתקאות חוצות ובשעות של סיורים, אך היא גם תפתה אתכם להאט ולהטביע את עצמכם ביופי טבעי ובתרבות מושכת.

אירלנד הייתה לא רק מקום נהדר לטייל בו לבד

אלא גם היה קל מאוד לטייל בו. כשעליתי על המטוס לדבלין, לא הרגשתי שמץ של אי שקט לנסוע לאירלנד בפעם הראשונה. אחרי הטיול הראשון שלי באירלנד, אני יכול לומר שתמצאו קבלת פנים חמה, נוף יפהפה, חורבות מעניינות, מקומיים עליזים וידידותיים, אווירה נינוחה והרבה גשם.

אירלנד

היא ללא ספק אחד מיעדי הטיול המרגשים ביותר בכל אירופה. זוהי מדינה עם היסטוריה מרשימה, תרבות תוססת ויופי טבעי. וכל מה שתבחרו לעשות בהרפתקה שלכם באירלנד, כל יעד שתקחו קסום, יפתיע ויהווה השראה למטייל הסקרן. למבט מעמיק על כמה מהמקומות הנהדרים באירלנד, עיין ברשימה הענקית הזו של המקומות הטובים ביותר לביקור באירלנד לפני תכנון המסלול שלך באירלנד.

אבל ראשית

במדריך הטיולים הזה לאירלנד תמצא את כל הפרטים שאתה צריך לדעת לפני שאתה הולך ואיך לתכנן את הטיול שלך באירלנד בדיוק. כדי לעזור לך להתחיל, פירטנו את היעדים המובילים שלנו באירלנד ואת תוכניות הטיול הטובות ביותר שלך לשלושה שבועות. מכיוון שתכנון מסלול של 5 ימים לאירלנד אינו קל (אם אתה מתקשה לתכנן את הטיול שלך, עיין במדריך המפורט ביותר לתכנון מסלולי אירלנד). אם כולם פרוסים על פני המדינה ואין לך הרבה זמן, אולי כדאי שתשקול מחדש את מסלול הטיול שלך באירלנד.

היתרון של המסלול הזה

הוא שאתה יכול לחתוך מה שאתה רוצה ולעבור למיקום הבא אם זה יותר מדי בשבילך. כמו כן, אם אתם מתכננים טיול לצפון אירלנד, הקפידו ליידע את חברת ההשכרה שלכם – ייתכנו עלויות נוספות על כך (וקנס כבד אם תקחו את הרכב למדינה אחרת מבלי לשאול אם הגבול פתוח או לא) . אירלנד היא מדינה שקטה לבקר בה, אבל יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כשמתכננים את מסלול הטיול באירלנד. למרות שמה שחוויתי באירלנד לא היה שונה בהרבה מהבית, יש כמה דברים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת תכנון הטיול הראשון שלך לאירלנד.

אחד מהטיפים הטובים ביותר שלי לטיול לאירים

הוא לדעת את ההבדל בין שני אירים. רוב האנשים מטיילים דרך "הרפובליקה של אירלנד", אבל צפון אירלנד שווה את זה. ביקור בצפון אירלנד הוא מבחינה טכנית דרך מהנה לבקר בשתי מדינות [בריטניה ואירלנד] בטיול אחד, ברגע שתחצו את הגבול תראו את היוניון ג'ק עף וניב משתנה. אחד מטיולי היום הפופולריים ביותר באירלנד. גם אם אין לכם רכב שכור, טבעת קרי הוא טיול שאסור לפספס.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

שיפוץ מעלית – המדריך המלא

שיפוץ מעליות הוא תהליך מורכב הדורש תכנון וביצוע קפדניים. פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף על ההיבטים השונים של שיפוץ מעליות, כולל סיבות לשיפוץ, התהליך,