כמה השתלות שיניים אמורות לעלות בשנת 2022

לפעמים הביטוח לא יכסה את השתל אם קיים טיפול זול יותר. סעיף הטיפולים האלטרנטיביים הזולים ביותר (LEAT) כלול בחלק מפוליסות ביטוח שיניים.

הבחירה למטופלים שאינם מועמדים להשתלת שיניים או גשרים קבועים עקב גיל מתקדם

מצבים בריאותיים וכו'. בכל הנוגע להחלפת שיניים חסרות או פגועות, עומדות בפניכם אפשרויות רבות בימינו. בהתאם לצרכים שלך, ייתכן שיסופק לך כתר, גשר או תותב נתמך בשתל כדי להחליף שן או שיניים חסרות.

במהלך ביקורך אצל רופא השיניים

רופא השיניים שלך יעשה רושם מהחניכיים והלסת שלך כדי לבצע שיקום מדויק שניתן להשתמש בו על השיניים או השתלים הקיימים שלך. אתה יכול להשתמש בחוט דנטלי ולצחצח את השתלים שלך כמו שיניים טבעיות, ואתה צריך לארגן בדיקות שיניים קבועות כדי לשמור על הפה שלך בריא.
לעוד מידע אודות כמה השתלות שיניים אמורות לעלות בשנת 2022 והשתלת שיניים ביום אחד באפשרותך לבדוק כאן: dental-clinics.co.il

אבל לרוב

מטופלים צריכים לצפות שתהליך השתלת השיניים ייקח עד שנה מכיוון שהוא כרוך במספר הליכים ועליך להחלים לאחר כל אחד מהם לפני שתמשיך לאחר. מספר חודשים לפני הניתוח – אם יש לך כמות קטנה של עצם ואתה זקוק להשתלה, רופא השיניים שלך ישלים אותה לפני ניתוח ההשתלה שלך. Osseointegration מצריך זמני ריפוי שונים לפני שתותבת (שן, גשר או תותב) מחוברת לשתל או מניחים אבוטמנט שיכיל את התותבת.

שוק השתלות השיניים הטיטניום העולמי צפוי להגיע למיליוני דולרים עד 2030

עם CAGR של 2022-2030%. דוח שוק שתלי השיניים טיטניום לשנת 2021 מספק גם ניתוח מקיף של הבריאות העסקית של החברה, ניתוח של דרכים חדשניות לצמיחת העסק, ותיאור של גורמים קריטיים כמו יצרנים גדולים, עלויות ייצור, אזורי מפתח ושיעורי צמיחה. CAGR מתון של 4.6% והערכת שוק של 5,944.5 מיליון דולר הם מה ששוק השתלות השיניים העולמי אמור להשיג במהלך תקופת התחזית (2016-2022), חוזה מחקר שוק עתידי (MRFR) במחקר מנותח בקפידה. השוק העולמי של שתלים ותותבות שיניים צפוי להגיע לכ-9.8 מיליארד דולר עד 2022, ו-CAGR של 4.7% צפוי בין 2017 ל-2022.

מניעי הצמיחה העיקריים של שוק השתלות השיניים והתותבות הם אוכלוסייה מזדקנת

הגברת המודעות לרפואת שיניים קוסמטית ואסתטית, עלייה בתיירות שיניים ובהכנסה הפנויה ועלייה בשכיחות של עששת ומחלות חניכיים. לפי דיווח שנערך לאחרונה, שווי השוק של שתלים ותותבות דנטליות צפוי להגיע ל-12 מיליארד דולר עד שנת 2022. ההשתלות עברה כברת דרך ועם כניסתן של טכנולוגיות חדשות יהיו הזדמנויות רבות יותר לספק שתלים במחירים נוחים. איכות ועלויות נמוכות. מניע הצמיחה הגדול ביותר בשוק זה לעתיד הנראה לעין יהיה בסיס המשתמשים ההולך וגדל של מטופלי השתלות שיניים, בסיוע מספר הולך וגדל של רופאי שיניים שהוכשרו בהשתלות.
עבור מידע בנושא של השתלות שיניים מחיר באפשרותך לבקר באתר dental-clinics.co.il

בהתבסס על מחקר מקיף

Lucintel צופה כי מגזר השיניים התותבות יגדל מעל הממוצע במהלך תקופת התחזית. ללא קשר, השוק צפוי להתאושש עד 2020 ולצמוח בממוצע של 11.6% ל-6.8 מיליארד עד 2027. דוח השתלות השיניים והשוק הסופי של iDatas כולל ניתוחים נבחרים עבור השתלות שיניים ואביזרים סופיים. עם הגדלת המודעות בקרב קשישים ליתרונות של השתלות שיניים, שוק השתלים צפוי להגיע ל-9.8 מיליארד דולר עד 2022, ויצמח ב-CAGR של 4.7% מ-2017 עד 2022.

מגוון רחב של שיניים תותבות זמינים היום

כדי לעזור לאנשים למקסם את בריאות הפה. בנוסף, הן המטופלים והן רופאי השיניים הופכים יותר משכילים ומודעים ליתרונות של היגיינה וטיפול שיניים. The Journal of Dental Research גם אומר שלאמריקאים בגילאי 65 עד 74 יש את העלייה הגדולה ביותר בהשתלות שיניים, וזה לא מפתיע בהתחשב בסטטיסטיקה של CDC על שכיחות אובדן שיניים בקרב אנשים בגילאי 65 עד 74.

בשל מגיפת COVID-19

מרפאות שיניים נאלצו להיסגר בשנת 2020, מה שעשוי גם לסייע באימוץ חינוך להשתלות באופן נרחב יותר בקרב רופאים ראשוניים, אם כי ההשפעות המדויקות הללו טרם נמדדו. מחקר השוק האחרון של iData Research1 מראה שכ-31% מכלל השתלות השיניים שהושתלו בשנת 2020 יבוצעו על ידי רופאים כלליים, ומספר זה צפוי לעלות בהתמדה בשנים הקרובות. כאשר מרפאות שיניים ברחבי הארץ החלו להיפתח מחדש במחצית השנייה של 2020, רופאי השיניים דיווחו שיש כמות גדולה של ביקוש עצור לניתוחי שתלים, מה שהיה אינדיקטור מבטיח להתאוששות חזקה בשוק2. מנהיגי התעשייה נשארים בטוחים בחברות שלהם. "מיצוב השוק והצפוי שהשוק יחדש את המכירות שלפני המגפה בסוף 2021 או בתחילת 2022, ולאחר מכן יחדש את יעד הצמיחה הקודם.

בתורו

זה עשוי להגביל את הביקוש להשתלות שיניים ולהפוך למכשול פוטנציאלי לטווח ארוך לצמיחת השוק העולמי. בהשוואה לצמחים זולים, חלקם של הצמחים היקרים הולך וגדל. לכן, חשוב לבחון כיצד לשלם עבור שיניים תותבות ושתלים על מנת לנצל את טיפולי השיניים המתקדמים הללו ולשמור על חיוך יפה.

החדשות הטובות הן שרוב תוכניות ביטוח השיניים מכסות לפחות חלק מהעלות של צורות טיפול מסוימות

כולל שתלים, גשרים ואפילו תותבות חלקיות. בדרך כלל, תוכניות ביטוח השיניים הזולות ביותר לרוב אינן מכסות גמילה; תוכניות רפואת שיניים בכיסוי מלא, שבדרך כלל יש להן עמלות חודשיות גבוהות יותר, כוללות הליכים כגון שתלים. ברוב סקירות הפוליסה שאנו קוראים, ביטוח השתלות שיניים מכסה התקנת שתלים ושיקום להחלפת שן חסרה.

דוגמה מבחינת שתלים

היא חריגה לשיניים שכבר היו חסרות כשנרשמתם לכיסוי. ישנן אפשרויות רבות לתוכניות ביטוח שיניים להשתלות שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים איזו פוליסת ביטוח שיניים אידיאלית לנסיבות שלך. תוכניות כיסוי מקיפות אומרות שהן כוללות טיפול מונע כגון משק בית, טיפול בפלואור וצילומי רנטגן; טיפול בסיסי כגון סתימות ועקירות; ושירותים בסיסיים כמו גשרים, כתרים, שיניים תותבות והשתלות שיניים, בין היתר.

אלה כוללים את מספר השתלים הדרושים

הצורך בהסרת שיניים או השתלות עצם, ביטוח השיניים שלך וסוג חומר ההרגעה שתבחר. אחד ממנתחי הלסת שלנו ידריך אותך באפשרויות החלפת שיניים; אם השתלת שיניים מתאימה לך, נוכל לדון כמה יעלה הטיפול שלך. תוך כדי בחירת תוכניות הביטוח הטובות ביותר להשתלות שיניים, בדקנו את ההצעות של מפעילים מקוונים שונים.

סטטיסטיקות אובדן שיניים והשתלות שיניים עוזרות להראות למטופלים שלנו במינרווה

אוהיו עד כמה אובדן שיניים נפוץ וכמה שתלים דנטליים שימושיים עבור אלה עם שיניים חסרות. יותר משני שליש מהמבוגרים בגילאי 35 עד 44 איבדו שן אחת או יותר, לפי הקרן לשיקום הפה. בארצות הברית חסרות בממוצע תשע שיניים לאדם נכון לשנת 2017.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מזרן לכלבים

תהיתם פעם למה חבר הפרוותי שלכם צריך מזרון? למלווינו הכלבים מגיעה שנת לילה טובה בדיוק כמונו. פוסט זה בבלוג חוקר את העולם המרגש של מזרני