ללמוד למכור באמזון – איפה כדאי?

המדריך יעזור לך לבנות את העסק המקוון שלך, ללמוד כיצד לסמן מוצר באופן פרטי, ולספק מידע על מימוש, משלוח ועוד. הדבר הנהדר בסרטון הזה הוא שאתה יכול לעקוב אחר המגיש בכיוון הישר לאמזון להסתכלות מעשית על התהליך.

בסעיף העזרה של אמזון

אתה יכול גם לראות הנחיות ספציפיות למכירת מוצרים וסוגים רבים ושונים של מוצרים, כמו גם דרישות עבור רוב התוכניות המותאמות אישית. מלבד התייעצות עם האוניברסיטה של המוכר, כדאי להכיר כמה מדיניות אזורית חשובה כדי לעזור לך לקרוא ולהבין – אלו הם כללי המשלוח של ה-FBA, כולל דרישות הכנה. חשוב מאוד לקרוא את ההנחיות של אמזון, לא רק עבור הקטגוריה הספציפית שלך או עבור כל תוכנה שבה אתה עשוי להשתמש, כגון FBA, אלא גם כדי לוודא שאתה עובר על סעיפי המוצרים המוגבלים ותבין אילו תוכניות מיוחדות זמינות עבורך . … אמזון מסבירה לאוניברסיטת המוכרים כיצד לרשום את המוצרים שלך, לשלוח משלוחים ל-FBA, לשנות מחירים ולקרוא רבים מהדוחות שסופקו למוכרים.

מאפשרויות בחינם לאפשרויות בתשלום

אתה יכול ללמוד איך להתחיל בתור מוכר אמזון, או ללמוד עוד על מוצרי מותג פרטי עבור אמזון FBA. המדריך למכירה למתחילים באמזון מספק מידע על מכירת מוצרים, הקמת חשבון מוכר, רישום מוצרים, ניהול מלאי ומילוי הזמנות. מדריך זה מועיל מאוד מכיוון שתוכלו לקבל עזרה באיתור יצרנים של מוצרים, ניהול משא ומתן עם ספקים ומיקום המוצר שלכם במנועי החיפוש.

מלמעלה למטה

אתה יכול ללמוד כמה כסף אתה צריך כדי להתחיל, את סוג המוצרים שאתה רוצה למכור, איך ליצור חשבון ורשימת מוצרים, אפשרויות משלוח, לרשום את המותג שלך, ומה לעשות בסוף. זמן הגשת מס. בדרך זו, תוכלו להבין היטב את כל הדרכים למצוא פריטים למכירה באמזון ולהתחיל את עסק המסחר האלקטרוני שלכם. כעת, בואו נסתכל כיצד להשתמש בשיטות החיפוש הללו כדי להתחיל למכור באמזון.

בקנה מידה קטן

אתה יכול לעשות זאת על ידי קניות במכירות מוסך, שווקי פשפשים וחנויות יד שניה. אבל קשה למצוא מספר מוצרים, וזו הסיבה שבדרך כלל אתה מוכר סוגים אלה של מוצרים דרך eBay, Craigslist ואתרים דומים אחרים. אמנם זה אולי נראה משתלם לקנות מוצרים יקרים יותר שניתן למכור אותם במחיר גבוה יותר, אבל זה יכול להיות הרבה יותר קשה להצליח באמזון בדרך זו. כפי שאתה יכול לראות, כל העלויות הללו יכולות להצטבר, במיוחד אם אתה לא מוכר יותר מדי פריטים.
למידע נוסף אודות RPGECOM וללמוד למכור באמזון – איפה כדאי? עליך לבדוק ב- rpgecom.com

למרבה המזל

אינך צריך לדאוג אם אתה משתמש בשירותיו של יועץ Prime או Amazon Seller. האתגר הגדול ביותר שלך הוא להבין את תעריפי המוכרים של אמזון עבור פריטים בעבודת יד כדי לוודא שאתה יכול למכור את הפריטים שלך ברווחיות ולהתעדכן בייצור אם הפריט שלך יצליח. מכירת דרופשיפינג באמזון היא עוד דרך זולה להתחיל, אבל היא לא מתאימה לכולם.

אתה יכול למכור באיביי

בחנות המסחר האלקטרוני שלך ובשווקים אחרים מלבד אמזון. זה תלוי בהרבה גורמים שונים, אבל גם אם יש לך סכום כסף קטן (פחות מ-$500), אתה עדיין יכול לקנות כמה מוצרים ולהתחיל עסקים באמזון FBA. התחל עם חשבון אישי, ולאחר מכן שדרג לחשבון Pro כשהמכירות שלך מתחילות לגדול.
למידע מורחב אודות ללמוד למכור באמזון – איפה כדאי? וקורס אמזון נא לבקר באתר rpgecom.com

עליך לגשת לכל תכונה של מוצר אמזון במונחים של רווח. אתה צריך להיות בטוח שאתה יכול למכור את המוצרים שלך עבור יותר ממה ששילמת עבורם, במיוחד עם עמלות אמזון שינוכו מהכסף שאתה מרוויח.

ישנם עמלות הפניה נוספות ודמי סגירה משתנים

שהם חלק מכל מכירה של אמזון. למרות שזה נשמע כמו רשימה ממצה של הגבלות, היתרון של חשבון נפרד הוא שאין עלויות מראש. יצירת חשבון אישי היא בחינם, אבל אתה צריך לשלם עמלה של $0.99 עבור כל מכירה שמתבצעת באמזון. אם אתה מוכר יותר מ-40 פריטים, חשבון מוכר מקצועי הוא האפשרות הטובה ביותר, ולא תוכנית מוכר מותאמת אישית. אמזון גובה 0.99 דולר למכירה.

ואם אתה גם מוכר באתר שלך

או מתכוון לעשות זאת, אתה יכול גם לקשר את המוצרים שלך ישירות לאמזון. אם יש לך חשבון Pro Seller, אתה יכול גם להוסיף רשימות מוצרים חדשים לאמזון באופן ידני או בקבוצות. מוכרי אמזון פרו יכולים ליצור רשימות מוצרים חדשות לגמרי עבור מוצרים שעדיין לא נמכרו באמזון. כמוכר אמזון, אתה יכול ליצור רשימות מוצרים בשתי דרכים: להוסיף את המוצרים שלך לרשימת מוצרים קיימת, או ליצור רשימת מוצרים חדשה עבור הפרויקט שלך.

בתור מוכר

עליך לבחור תחילה את המוצרים שאתה רוצה למכור באינטרנט. כמובן, לפני שתוכלו להבין נכון כיצד למצוא מוצרים למכירה באמזון, כדאי לבחור תחילה את סוג המוצר הספציפי (או קטגוריית המוצרים) שברצונכם למכור. עם זאת, ישנן מספר שיטות מחקר בהן תוכל להשתמש כדי להחליט אילו מוצרים אתה רוצה למכור באמזון, כולל שימוש בכלים של אמזון עצמה. אחת הדרכים הקלות ביותר למיין את המוצרים שלך כדי להחליט מה יועיל למכור באמזון היא להשתמש במחקר מילות מפתח.

אתה יכול לנסות לחקור את אמזון ולדון ברעיונות טובים למוצרים

או שאתה יכול להשתמש בנתוני הכלי כדי למצוא מוצרים העומדים בקריטריונים לעיל. אתה יכול לנתח חברות מצליחות והמוצרים שלהן כדי לקבוע אילו מהן נמכרות הכי הרבה. כדי לבחור נישה רווחית, עליך לבצע מחקר שוק כדי למצוא מוצרים ועסקים פופולריים ופופולריים. כעת, בואו נסתכל מקרוב על איך אתה יכול לזהות את המוצרים הטובים ביותר למכירה.

עם זאת

הצעד הראשון לבניית עסק מצליח באמזון הוא למצוא את המוצר המושלם. בין אם יש לך חשבון בסיסי או מקצועי, כמוכר בודד באמזון אתה צריך לגלף את הנישה שלך ולמכור מוצרים בעלי ביקוש גבוה. במידה רבה, הרווחיות שלך באמזון תלויה בקטגוריית המוצרים שבה אתה רוצה למכור וכמה טוב אתה יכול לבנות מותג משלך.

תחרות מול אמזון

אמזון מוכרת מוצרים מסוימים ישירות וכמעט בלתי אפשרי לנצח אותם. אם מוכר מתחרה עם אמזון על מוצר, לא סביר שהוא יקבל מכירות גדולות שכן לאמזון קמעונאות יש יתרון ב-Buy Box. באופן כללי, מכירה באמזון פריים מועילה ויכולה לשפר את מיצוב המותג שלך בפלטפורמה. הודות לאספקת פריים, מכירות מוצרי BetterVent® באמזון עלו ב-30% משנה לשנה.

באמצעות תוכנית אמזון פריים פורצת הדרך

חברים יכולים ליהנות ממשלוח חינם ומובטח של מוצרים הזכאים ל-Prime תוך יום או יומיים. הם יכולים לארוז ולשלוח את המוצר בעצמם (הגשמה בצד המוכר), או למיקור חוץ של אחסון, אריזה ומשלוח לאמזון דרך אמזון.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מזרן לכלבים

תהיתם פעם למה חבר הפרוותי שלכם צריך מזרון? למלווינו הכלבים מגיעה שנת לילה טובה בדיוק כמונו. פוסט זה בבלוג חוקר את העולם המרגש של מזרני