מאתר נזילות במצלמה טרמית – השימושים האפשריים

מזל"טים עם מצלמות הדמיה תרמית הם גורם מפתח בבדיקת כלי עזר ומבנים. החל ממציאת נעדרים וכלה בכוחות הכיבוי במאבק בשריפה, הם הופכים לכלי חשוב. בעזרת מצלמה תרמית תוכלו לבדוק האם דוד המים שלכם עומד בסטנדרטים המתאימים ויש לתקן או להחליף אותו.

איתור דפוסים שנראים כמו לחות אינו מבטיח נוכחות של מים

אך מצלמות הדמיה תרמית יכולות לקרוב את היקף המים ולעזור באיתור מים. כדי לבדוק מה אתה רואה, עליך להשתמש תמיד במד לחות כדי לאשר מה זיהתה מצלמת ההדמיה התרמית שלך. למידע נוסף על האופן שבו מצלמת הדמיה תרמית יכולה לזהות לחות, בקרו בקורס תרמוגרפיה במרכז ההדרכה לאינפרא אדום. מצלמות הדמיה תרמית משמשות גם לזיהוי לחץ מים על הצמחים מכיוון שצמחייה לחוצה העלתה את הטמפרטורות.

מצלמה תרמית טובה יכולה להיות תלויה בכמה גורמים

כולל סוג המצלמה, גודל החיישן ואיכות העדשה שלה. כשאתה מחפש את המצלמה הטובה ביותר, אתה לא צריך רק לשקול את סוגי המצלמות התרמיות. למידע נוסף על מזל"טים ומצלמות הדמיה תרמית, בקר במדריך שלנו לקניית פתרון טוב כאן.

מצלמות הדמיה תרמיות יכולות לסייע בזיהוי דליפות מים ולחות באוויר, כמו גם סוגים אחרים של זיהום. אם אתה משתמש במצלמת הדמיה תרמית, יתכן שניתן למצוא בעיות נסתרות של מים או לחות מבלי שתצטרך לבצע בדיקות הרסניות.

הדיוק משתנה לגבי מוצרים בודדים

אך מצלמות הדמיה תרמית הן בעלות דיוק ממוצע של פלוס מינוס 4 מעלות פרנהייט. מצלמה עם רגישות של 30 מק"ט אידיאלית ליישומי לחות, ואילו מצלמה עם רגישות של 100 מק"ש מתאימה יותר לזיהוי הבדלי טמפרטורה גדולים. למצלמות אלה אין טווח זהה למצלמות תרמיות כף יד, אך הן יכולות למדוד טמפרטורות של עד 4,248 מעלות. במקום לרוקן את הארנק למכשיר שנדיר להשתמש בו, תוכלו להשיג טלפון חכם זול עם חיבור מצלמה תרמית שתופס מגוון רחב של טמפרטורה ולחות, כמו גם מים ולחות.

לשם כך עליך להיות מסוגל לקבוע בדיוק מה אתה רואה על גבי המצלמה התרמית.

עבור מצלמה תרמית ברזולוציה גבוהה, ייתכן שתרצה מצלמה שמשפרת את התמונה התרמית שלך עם כיסוי של סרטונים שאינם תרמיים. מים המשמשים בבדיקות נוטים להיות קרירים יותר, מה שיוצר תנודות טמפרטורה גדולות יותר ולכן מייצר תמונות תרמיות טובות יותר. המשמעות היא שמוצגים הפרשי טמפרטורה קטנים יותר, אך מצלמות תרמיות שיכולות לזהות לחות חייבות להיות ברזולוציה גבוהה בהרבה ממצלמות תרמיות ברזולוציה גבוהה יותר.

מצלמות הדמיה תרמית משמשות לבדיקות בית

כיבוי אש ואפילו ארכיאולוגיה, מה שהופך אותן לאידיאליות לאחסון תמונות בכרטיס זיכרון מובנה – ב -3 ג'יגה. במקום להסתמך על מצלמה תרמית לאחסון פנימית, ניתן לחבר מצלמות תרמיות ל- WiFi כדי להעביר קבצים באמצעות USB או כבל מיקרו USB.

על ידי המרת קרינת אינפרא אדום לאור גלוי

מצלמות כאלה מאפשרות לכבאים לראות אזורי חום דרך עשן, חושך או מחסומים חדירים. באמצעות מודול הדמיה תרמית VGA, המפעילים יכולים לצלם תמונות ברורות ולאסוף נתונים ברורים בזמן אמת, גם כאשר הם רואים דרך עשן סמיך. אמנם גילוי דליפות אנרגיה חשוב, אך קביעת איכות הבנייה וביצועיה היא שימוש יקר יותר במצלמות הדמיה תרמית. מצלמות הדמיה תרמית יכולות לראות גם את החומר המשמש בכוויות ספונטניות ברמה נמוכה, למשל, בכיבוי אש ומצבים אחרים בלחץ גבוה.

הנה כמה יסודות שכדאי לדעת לכל מי שמעוניין להרחיב את מגוון השירותים שלהם באמצעות מצלמות הדמיה תרמית.

לפני שתבחר במצלמה תרמית לבדיקת קירותיך, עליך לשקול את התכונות החשובות ביותר שיש לקחת בחשבון בעת רכישת מצלמה תרמית. התוצאה היא שהם יכולים ליצור תמונה תרמית מפורטת שמעניקה לו מבנה מוכר. הם משמשים ליצירת תמונות תרמיות שיכולות לסייע בזיהוי אזורים בעייתיים על קירות.

התמונה האלקטרונית נצפית בתצוגה דיגיטלית ומוסרת לתצוגה אלקטרונית של התמונה באמצעות מצלמת ההדמיה התרמית.

מצלמת ההדמיה התרמית מורכבת משני רכיבים עיקריים: התמונה התרמית והתצוגה האלקטרונית של התמונה. לכל אחת מהמצלמות הללו יש מצלמה משנית הלוכדת פרטים חזותיים ליצירת תערובת של תמונות תרמיות ותמונות גלויות.

מצלמת ההדמיה התרמית מעלה את מדידת הטמפרטורה לשלב הבא

במקום מספר טמפרטורות, מתקבלת תמונה המציגה את הפרש הטמפרטורה על פני השטח. הדיוק של מצלמת ההדמיה התרמית נמדד במעלות צלזיוס ומשמש לקביעת האם הקריאות תקינות למערכת הביתית שלך או שיש בעיה.

אם לאדם עם COVID-19 אין חום

בין היתר, בדיקה על בסיס טמפרטורה של דם, שתן או נוזלי גוף אחרים היא הדרך הטובה ביותר לקבוע אם למישהו יש בהחלט CO VID-19. אם מתגלה טמפרטורה מוגברת עם מערכת ההדמיה התרמית, ניתן להשתמש בשיטות שונות לאישור החום.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

שיפוץ מעלית – המדריך המלא

שיפוץ מעליות הוא תהליך מורכב הדורש תכנון וביצוע קפדניים. פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף על ההיבטים השונים של שיפוץ מעליות, כולל סיבות לשיפוץ, התהליך,