מדידה לצורך רישום

המספר הממוצע של אנשים עם תואר גבוה ומעלה בארה"ב הוא 13%, והזמן הממוצע במכללה הוא 1.5 שנים, עם הגיל הממוצע של 18.

זה מתואר ביחס לתמונות , ונתאר זאת בהפניות באיורים. זה מתואר על ידי משרד הבריאות האמריקני והלשכה הפדרלית לחקירות (FBI) בדו"ח השנתי שלו על מספר האנשים עם תואר אקדמי ומעלה.

זה מתואר ביחס לתמונות, ונתאר את זה בתמונות שלמטה. זה מתואר להלן, ביחס לתאנים, כמו גם בדו"ח השנתי על מספר האנשים עם תארים שלישוניים.

זה מתואר ביחס לתמונות ונתאר זאת בהתייחסות לאיורים בהמשך ובדוח השנתי שלהם על מספר האנשים עם תארים שלישוניים

לראשונה משתמשים בו בתצפית אור בסקר בקרב אוכלוסיית קבוצת גיל מסוימת. זה מתואר בהקשר זה והתייחס לשימוש על ידי המכון הלאומי לתקנים וטכנולוגיה (NIST) ולדוח השנתי שלו, המשתמש בו ביחס למספר האנשים בעלי הכשרה בחינוך העל יסודי במדינה זו.

התגלמויות ראשונות ושניות מוכרות בהתגלמות הראשונה וההתגלמות השנייה מבוצעת כאשר מוקרנים את אור התצפית

ההתגלמויות הראשונות, כשהן מוקרנות באור התצפית, מוצגות ומבוצעות בתרשים כדי להשיג את מספר האנשים עם השכלה תיכונית במדינה זו וביחס לאוכלוסייה באותה קבוצת גיל. בנוסף לדיווחי קבוצות הגיל האינדיבידואליות, נתון האור השלישי – תצפית במחקר גיל – נמצא במעקב גם בדו"חות השנתיים של ה- NIST על מספר האנשים בעלי השכלה גבוהה.

הסוג השלישי של התכנון מאפשר פליטה אחת של אור תצפית עם שלב הקרנה אחד ושני שלבי פליטה עם שני שלבי הקרנה. לאחר ביצוע שביעי, שלב מוקרן עם מנורת תצפית יכול לבצע שתי פליטות ושלוש פליטות של מנורת פליטה עם שלוש הקרנות.

במקביל

פליטה אחת של אור תצפית עם שלב הקרנה אחד ושתי פליטות של מנורת קרינה עם שלוש שלבי הקרנה יכולות לבצע גם שני שלבי פליטה בשני שלבים מוקרנים. שלב פליטה אחד עם מנורת תצפית אחת ושלוש פליטות עם ארבע מדרגות קרינה יכול לבצע גם פליטה אחת וארבע פליטות ממנורת תצפית מסוג אחר.

סימני המדידה המשמשים להערכת דיוק הרישום מכונים להלן טרנזיסטורי MOS

שלבי הפליטה של אור התצפית המוקרן ושלב הפליטה של אור הפליטה עם ארבעה שלבי קרינה עם שלושה שלבי קרינה וארבע פליטות של סוג אחר של מנורת תצפית דו-שלבית נקראים להלן איור הפניה. נתאר את מדידת דיוק התצפית ודיוק הפליטה של סימן מדידה כמתואר בהפניות באיורים.

מערכת המדידה הניידת PMC-100Pro נועדה למדוד את רישום סימן המדידה על ידי מחשב או מכשיר נייד אחר

התוכנה מאפשרת תקשורת בין המשתמש לתהליך המדידה על ידי הצגת הערכים הנוכחיים של הכמויות הנמדדות על גבי מסך, על מנת לנתח את רישום ומדידות הכמות לרישום לפי הכמות הנמדדת באופן מיידי ומאוחר יותר, וכן להשוות ביניהן עם אחרות מידות.

לאחר רישום משתמש מוצלח, מיושמת קריאה ל- API למדידה לרישום האירוע. הבקשה לאמצעי כוללת אפשרות לאמת את האותנטיות של יישום זה עצמו.

תוויות הבדיקה ניתנות על ידי מדידה קנדה ולא ניתן לשנותן בשום צורה שהיא. לבקשת מדידת קנדה, על הארגון להחזיר להם את המדבקה ולספק להם עותק של הבקשה.

כאשר מודדים את דיוק הרישום באמצעות אור

יש לבצע את שלבי המדידה האישיים בהתאם לתקנים המקומיים. אסור לבצע דגימה ויש לבדוק גם ציוד שקילה ומדידה כדי לאשר את השימוש בסחר ולקבוע את הדיוק ביחס לתקנים המקומיים הרלוונטיים. זה שונה מסטנדרטי מדידת הרישום בארצות הברית, בקנדה ובאיחוד האירופי.

לאחר ההתגלמות הראשונה

ניתן לבצע ולמדוד שלב הקרנה (תצפית על האור). לכן, פליטת אור תצפית יכולה למדוד את דיוק הרישום ביחס לפליטתו על פי התקן המקומי. לאחר סוג זה של מדידה, יש לבצע תצפית אור במקביל לפליטה ומדידת פליטה. במקביל, ניתן למדוד את דיוק הרישום של סימן המדידה ביחס לפליטתו. כדי ליצור ריבוד, אנו יכולים לצמצם את השטח הנדרש ליצירת סמני רישום ודיוק באזורים ההיקפיים של מכשיר מוליך למחצה על ידי הקטנת מספר האזורים הנדרשים ליצירת סמנים אלה בשכבות. גם לאחר הגרסה הראשונה, שלב הקרנה (תצפית על אור) ומדידת אור פליטה (פליטה ומדידה) יכולים למדוד הן את הדיוק והן את המרחק בין שני האזורים (מדידה ופליטה). מלבד העובדה שאנחנו יוצרים שכבה וכך ניתן ליצור את הסימנים המסחריים הרשומים בשכבה ובמידה גבוהה של דיוק, אני יכול גם לצמצם בשלב אחד אזור שדורש היווצרות רישום, מדידות דיוק וסימונים שנוצרים פריפריה של מכשירי מוליכים למחצה. בנוסף, בסוף תהליך זה, כלומר לאחר היווצרות טווחי השכבה ומדידת סימני הדיוק שלהם, אחד מהם מצטמצם בשני שלבים.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

שיפוץ מעלית – המדריך המלא

שיפוץ מעליות הוא תהליך מורכב הדורש תכנון וביצוע קפדניים. פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף על ההיבטים השונים של שיפוץ מעליות, כולל סיבות לשיפוץ, התהליך,