מה יש לעשות באיים הקנריים?

האיים הקנריים ממערב למזרח הם El Hierro, La Palma, La La Gomera, Gran Canaria, אחד מהאיים הללו הוא Fuerteventura, Lanzarote והאי La Grassi Osa. האיים הקנריים, הממוקמים מול החוף הצפון מערבי של אפריקה, יפים מכדי לפספס אותם. ביתו של הקרנבל השני בגודלו בעולם, ההר הגבוה ביותר בספרד, יינות וחופים ברמה עולמית, שבע האדמות הפתוחות של האיים הקנריים (טנריף, פוארטוונטורה, גראן קנריה), לנזרוטה, לה פלמה, לה גומרה והירו) ) יש הרבה מה להציע למטיילים.

לארבעת האיים הגדולים ביותר

טנריף, לנזרוטה, פוארטוונטורה וגראן קנריה, יש מאפיינים וולקניים מדהימים, שניים מהם הם פארקים לאומיים. לה פלמה, לה גומרה, אל היירו ולה גרסיוסה הם איים קטנים ונעים יותר עם פחות אנשים אבל שבילים ירוקים והרים יותר. שבעת האיים הנבדלים מלאים גם ביערות סובטרופיים לחים, הרים עטופים בערפל, בעלי חיים וצומח אנדמיים, חופים חוליים זהובים ושחורים ובריכות מי ים צלולות מול האוקיינוס המוקפות בצוקים כמו לוס ג'יגאנטס בטנריף.

המים הצלולים ורוחות הסחר הופכים אותו למקום אידיאלי לגלישה, גלישת עפיפונים וגלישת רוח (באמת הכל גלישה). בחמישה מהאיים יש יותר מ-250 קילומטרים של חופים וזיהום האור נשלט.

תהנה מהחוף החולי או תפוס קרש ורכב על הגלים המקומיים. אחרי יום בחוץ באזור הכפרי, צאו לחוף הרמיגואה לשחייה בים הקריר.

מצאו את נקודת התצפית הטובה ביותר

תהנו מחיקות הגלים וצפו בשמש שוקעת מעל האוקיינוס הגועש – לה פלמה הוא באמת אי שקיעה מרהיב. אם אתם בלנזרוטה, אל תפספסו את חוף פאפאגאיו עם החולות המוזהבים והעדינים שלו, מי טורקיז מזמינים ונופים של פוארטוונטורה. חוף Papagayo Fuerteventura. לנזרוטה הוא אי יפהפה, מושלם לחופשה מרגיעה ולחקירה אינסופית.

בלנזרוטה

פנו אל מי הטורקיז היפים של פלאיה פאפגאיוס, סלעי הלבה השחורים וללגונה הירוקה והקטנה של אל גולפוס, או פאמארה הסוערת והפרועה. חוף פמארה הידידותי לגלישה בצפון הוא אחד היפים באיים הקנריים, ותוכלו לעשות טיול יום לחוף פונטה דל פאפאגאיו המדהים בדרום. דיונות חול ענקיות מצמידות את החופים הבתוליים של קורלחו בצפון פוארטוונטורה וג'נדיה בדרום, שם מתקיימים משחקי המונדיאל.

לאחר כמה דקות של רגיעה

אתה יכול ללכת לקצה הדרומי ביותר של Fuerteventura. לפני שאתם לוקחים את המעבורת לפוארטוונטורה, הקפידו לבקר בפארק הלאומי טימנפאיה עם הגבעות המתנשאות לאור הירח ולשחות באחד מהחופים המדהימים כמו פאפאגאיו. אם תרצו ליהנות מחופים לבנים מחוץ למסלול, פנו לפוארטוונטורה, האי העתיק ביותר באיים הקנריים, או לה גרסיוסה הקטנה, במרחק הליכה קצר מלנזרוטה.

Humble Corralejo קרובה גם לכמה מהאטרקציות הטבעיות העיקריות של הארכיפלג של האיים הקנריים

שגולת הכותרת שלהם היא הפארק הלאומי Corralejo, קטע של דיונות חול מוגנות שעדיף לחקור (בסגנון ריגוש) במכונית אופני טרקטרונים. . הנוף הדרמטי של גראן קנריה נובע מפרופיל החרוט הוולקני הקלאסי שלה, בעוד שהטבע ההררי שלה גורם לתנודות אקלימיות אדירות – אפשר לצאת מלס פלמאס במזג אוויר רטוב ומעונן, וכעבור שעה ליהנות מהשמש הקופחת בחולות הציוריים של מספאלומס, רצועה של דיונות. בשנת 1994 הוא הוכרז כשמורת טבע ואחד ממקומות החובה על האי. גראן קנריה, השלישית בגודלה בארכיפלג האיים הקנריים, מפגרת אחרי טנריף מבחינת כוח המשיכה: נוף מרהיב, חופים מושלמים, מקומות תוססים, שפע של אטרקציות תרבותיות ומסעדות לכתוב עליהן הביתה.

האיים הקנריים

הנשלטים על ידי פיקו דל טיידה המושלגים, הם האיים המתויירים ביותר: ערים תוססות, חופים נוצצים, הרים נידחים, אטרקציות תרבותיות, כפרים מקסימים ואתרי מורשת של אונסק"ו הרשומים לפארק הלאומי לבה גילוף. השטח ההררי של האיים הקנריים מספק גם את הפופולריות ההולכת וגוברת של אולטרה מרתונים ואולטרה מרתונים, עם מירוצי מרחקים ארוכים הנערכים מדי שנה, כולל CajaMar Tenerife Bluetrail בטנריף, Transvulcania בלה פלמה, Transgrancanaria בגראן קנריה [162] וחצי מרתון דה סייבל. בפוארטוונטורה. צפו למצוא תיירים רבים אחרים, במיוחד בטנריף ובגראן קנריה, שרובם מגיעים לחופים האגדיים. ארדוקה, אנטקרה וסן מרקוס הם החופים האהובים עלינו בטנריף.

הראשון

הוא מלון Occidental Margaritas בגראן קנריה, בפלאיה דל אינגלס, אחד החופים המפורסמים ביותר של גראן קנריה. באי לה פלמה תוכלו לטייל לאורך ה-Via dei Vulcano המרשים, לצאת לשנורקלינג בקנקחוס ולבקר במרכז ההיסטורי של סנטה קרוז. La Cumbrecita Viewpoint, אחד המקומות הטובים ביותר לחקור את הפארק הלאומי Taburiente, ממוקם גבוה יחסית בהרי לה פלמה. יש בסך הכל 8 איים עיקריים ועוד הרבה איים ואיונים קטנים יותר שאפשר לחקור.

לה פלמה

בין לאס פלמאס דה גראן קנריה ולנזרוטה, אוחדה עם העברת חוק הממשל העצמי של האיים הקנריים משנת 1982 והקמת הקהילה המנהלת העצמית של האיים הקנריים, שנשארה עד היום. התרבות של האיים הקנריים משגשגת וניתן לראות גם את האמן הרב-תחומי סזאר מנריקה באיים שבהם נולד (למשל גן הקקטוסים), פוארטוונטורה (מיראדור דה מורו ולוסה), טנריף (פארק מריטימו) עובד). , בלה גומרה (Mirador del Palmarejo) ו-El Hierro (Mirador de la Pena).

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מנעולן בתל אביב ממרכז המנעולנים

נאבקים עם מנעול מסובך בתל אביב? אל תדאג יותר. הפוסט בבלוג שלנו בוחן לעומק את השירותים המוצעים על ידי מנעולן בעל מוניטין ממרכז המנעולן בתל

למבורגיני לילדים

סקירה משעשעת ואינפורמטיבית על מגוון רכבי היוקרה של למבורגיני שתוכננו במיוחד לילדים. פוסט זה בבלוג יעמיק בתכונות המדהימות שלהם, היבטי הבטיחות והשיעורים החשובים שהם יכולים