מה יש לעשות בטיול במילאנו?

לאחר מכן, תוכלו להמשיך את החלק האחרון של המסלול שהצעתי ליום אחד במילאנו ולבקר בתעלות מילאנו. אם יש לכם רק יום אחד במילאנו, תרצו לראות את הדואומו ואת הגלריה, כמו גם את ציור הסעודה האחרונה ו/או תיאטרון לה סקאלה. כפי שאתה יכול לראות, יש הרבה סיבות טובות לבקר במילאנו אפילו ליום אחד. העיר היא למעשה תחנת ביניים מושלמת שכן 3 ימים במילאנו זה כמעט מושלם לראות הכל מהרשימה הזו.

אחד המקומות הקלים ביותר לבקר בהם ממילאנו חייב להיות העיירה הקטנה ברגמו

לא רק כי זה נוח, אלא גם כי זה מקום נהדר לבקר בו. מילאנו היא עיר ענקית, אבל כל האתרים המרכזיים קרובים לפיאצה דל דואומו. כפי שאמרתי למעלה, כל המקומות המרכזיים במילאנו נמצאים במרחק הליכה. המיקום הוא הכל, ואם אתה רוצה להפיק את המרב מהטיול שלך, אתה צריך להזמין מלון במילאנו קרוב לאטרקציות וקישורי תחבורה ציבורית.

אמנם אתה יכול לבלות יותר זמן בעיר

אבל עדיף לא לוותר על טיול יום ממילאנו כדי ללמוד עוד על צפון איטליה. בהתאם למספר הימים שאתם מבלים במילאנו, טיול יום לחלק אחר של איטליה יכול להיות דרך מהנה ללמוד עוד על המדינה הנפלאה הזו. עקוב אחר הטיפים שלמעלה למסלול של יומיים, אך הוסף טיול יום ממילאנו לאגם קומו היפהפה או אגם מאג'ורה, העיר המענגת ברשיה, או אפילו שוויץ או צ'ינקווה טרה.

מילאנו היא עיר מלאה בדברים לעשות, עם זאת, אם אתם מגיעים רק ליום אחד, מה שרשמתי במדריך זה הם, לדעתי, אטרקציות שחובה לראות. מילאנו היא יעד איטלקי לא מוערך לאוהבי טיולים ותרמילאים, אבל יש כל כך הרבה מה לעשות כאן שיש משהו לכולם.

כבירת האופנה של העולם, חובב מוזיאונים כמוני לא היה חושב שזה יהיה מקום כל כך נהדר. מילאנו היא עיר מרגשת ולמרות שהיא מלאה בתיירים, אסור לפספס אותה לא באיטליה ולא באירופה.

החדשות הטובות הן שתוך מספר ימים תוכלו לראות את המיטב של מילאנו וליהנות מההיסטוריה

האמנות, האופנה והאוכל של העיר. במאמר זה, אני אראה לכם מה לעשות במילאנו ביום אחד, ואכסה את כל האטרקציות התיירותיות העיקריות שאתם צריכים לראות, היכן לאכול ומה לעשות במילאנו. אני מקווה שמסלול הטיול בן היומיים במילאנו נתן לך מושג טוב יותר כיצד לתכנן את הטיול שלך.

מסלול זה במילאנו מכסה כמה מהמקומות האייקוניים ביותר של מילאנו

כדי לראות אם חסר לך זמן. מכיוון שמילאנו היא עיר כל כך מעניינת, מלאת תרבות ואופי, לא תתקשו למצוא מה לעשות. המטיילים למילאנו ימצאו עיר מרתקת ותוססת עם סצנת תרבות משגשגת ועיר קניות מובילה. גם אם זו לא רומא או פירנצה, מילאנו עדיין שווה כמה לילות (אולי יותר אם תרצו ליהנות מהצד הנוצץ והטרנדי של העיר).

במדריך זה של מילאנו

נסקור מה לעשות, מה לראות, מה לאכול, באילו אזורים לבקר וכל מה שאתה צריך לדעת כדי לחקור את העיר הפנטסטית הזו. מילאנו מציעה משהו לכל מטייל: מוזיאוני אמנות ברמה עולמית, אטרקציות מרכזיות וכמובן, שפע של קניות.

המרכז ההיסטורי הקטן ממוקם בעיקר בין הדואומו והטירה ומציע רבות מהאטרקציות המרכזיות של מילאנו

הכיכר הגדולה והרחבה הזו ממוקמת בלב העיר והיא מקום טבעי להתחיל בו את ההרפתקה שלכם במילאנו הודות לשמה המפואר שלה, קתדרלת מילאנו. המבנה הענק הזה הוא באמת לב ליבה של מילאנו ואף טיול בעיר הזו אינו שלם מבלי להיכנס בדלתות הענקיות שלה.

למרות שהמראה של הכנסייה הזו אינו מהמפורסמות ביותר

היא עדיין שומרת על קסם וחן ​​מסוים. נבנתה בשנת 1497, הכנסייה בסגנון גותי עם לבנים אדומות ובזיליקה גדולה מאחור. הכנסייה הזו ממוקמת על קורסו מג'נטה ונמצאת בצד הנגדי של מילאנו מהדואומו.

שום טיול למילאנו אינו שלם ללא ביקור בקתדרלת מילאנו

יצירת מופת גותית מרשימה שלקח מאות שנים להשלים. הדואומו ופיאצה דל דואומו הם המקומות הטובים ביותר לביקור במילאנו. ממוקם במרכז מילאנו, הדואומו מושך אליו אלפי אנשים (ויונים) מדי יום. פיאצה דואומו היא לא רק הכיכר המרכזית ביותר במילאנו, היא גם אחד האזורים המתויירים ביותר של העיר.

גלויה קתדרלת מילאנו

היא אחד המקומות הטובים ביותר לבקר במילאנו. כפי שתראו במאמר זה, מילאנו היא הרבה יותר מהקתדרלה המפורסמת שלה. כמו רוב הערים האיטלקיות, גם מילאנו עשירה בהיסטוריה ותרבות, ואם צריך לבקר בכל המוזיאונים במילאנו, יום אחד לא מספיק.

עם זאת

אם זה הטיול הראשון שלך ואתה רוצה לראות את המיטב של מילאנו ביום אחד, אל תחפש עוד. אז זה המדריך המעשי שלי לכמה מהדברים הטובים ביותר לראות ולעשות במילאנו ביום אחד. זה מבוסס ב-100% על הניסיון האישי שלי של ביקור בכל המקומות הטובים ביותר במילאנו ביום אחד, בעקבות העצות הטובות ביותר של המקומיים.

ביום השני של מדריך מילאנו זה

נצא למסע בעבר, ההווה והעתיד של העיר ונראה כמה מהמראות הדינמיים ביותר שלה. ביום הראשון של מדריך הטיולים שלנו במילאנו, נבקר במקומות הפופולריים והפופולריים ביותר בעיר. היום נעקוף את המרכז ההיסטורי ונראה את רוב מילאנו כדי לראות מונומנטים כמו הדואומו, תיאטרון לה סקאלה ובזיליקת סנט'אמברג'יו. נתחיל את יומנו באזור סן ויטור שבפאתי המרכז, בו ישנן כנסיות רבות מאוד מפורסמות, ביניהן בזיליקת סנט'אמברוג'יו המפוארת וכנסיית סנטה מריה דלה גרציה.

מבקרים רבים עושים את הטיול למילאנו רק כדי לראות את הסעודה האחרונה של ליאונרדו דה וינצ'י בכנסיית המזנון של סנטה מריה דלה גרציה בחלק המערבי של העיר.

טירת Sforzesco של מילאנו מכילה רבים מאוספים המרשימים של העיר של אמנות ושרידים

טירת ספורצסקו היא ביתם של מספר מוזיאונים וגלריות מרשימים מאוד, וביקור בהם (בימים מסוימים) הוא אחד הדברים החינמיים הטובים ביותר לעשות במילאנו. ביציאה מלה סקאלה, אל תשכחו לעבור ליד גלריה ויטוריו עמנואלה היפה, שהיא לא רק מרכז הקניות העתיק ביותר באיטליה, אלא גם אחד הרחובות היפים שתמצאו, ואשר מובילה ישירות לפיאצה דל דואומו.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מזרן לכלבים

תהיתם פעם למה חבר הפרוותי שלכם צריך מזרון? למלווינו הכלבים מגיעה שנת לילה טובה בדיוק כמונו. פוסט זה בבלוג חוקר את העולם המרגש של מזרני