מה כל רוכב אופניים צריך

אם אתה חדש ברכיבה על אופניים, עולם בגדי האופניים יכול להיות סוחף. בין אם אתה מקצוען מתחיל או מנוסה, ציוד טוב הוא המפתח ליהנות מרכיבה על כביש מהיר. ערכת רכיבה טובה (חולצה ומכנסיים קצרים) חיונית כדי שתרגיש בנוח על האופניים. אם אתה מתכנן רק טיולי אופניים קצרים, למשל, למשרד או לאוניברסיטה, אז תוכל להסתדר בקלות עם בגדים רגילים.

זה ברור, אבל אם אתה מתכנן רכיבה על אופניים מכל סוג שהוא, תצטרך אופניים. בראש הרשימה, כמובן, אופניים, אבל חוץ מזה, אתה לא באמת צריך הרבה: רק הרבה התלהבות ואנרגיה כדי לדווש.

אם אתה מחפש להיכנס לרכיבת אופניים בכביש ואינך יודע מה אתה צריך

רשמנו כמה מהדברים המרכזיים שאולי תרצה לשקול. אם אתה מעוניין ברכיבה על אופני כביש ורוצה ללמוד עוד על האופניים, סגנונות הרכיבה והטכנולוגיות השונות הזמינות, עיין במדריך המפורט שלנו לרכישת אופני כביש.

תוכנן לענות על כל הצרכים שלך על הכביש גאדג'טים ואביזרי רכיבה על אופניים חדשניים ומעוצבים אלה יהפכו את הנסיעה שלך לחלקה כמו משי מבלי לוותר על הסגנון לבטיחות או להיפך. אתה יכול למצוא אביזרי רכיבה רבים כדי להפוך את ההרפתקה הדו-גלגלית שלך לבטוחה יותר, קלה ומהנה יותר. רוכבי אופניים חדשים או מתחילים יכולים להפיק תועלת רבה מכמה אביזרים לאופניים שימושיים (כגון כלי רכיבה הכל-באחד כמו Rehook Plus). רבים אפילו מגיעים עם אביזרי רכיבה נוספים כגון קסדות אופניים, נעלי בית, מנעולים ואורות.

משאבת אופניים קלה במיוחד מאלומיניום או מעמד אופניים לסמארטפון

הם כמה מהאביזרים לאופניים הטובים ביותר לנוסעים בעוד שמחוון האופניים האלחוטי וכיסוי מושב האופניים המרופד הם כמה מהגאדג'טים והמתנות המגניבים ביותר לרכיבה.  עבור רוכבי פנאי, קסדת אופני פנאי יכולה להיות אפשרות משתלמת. קסדות אופני כביש קלות משקל, אווירודינמיות ומאווררות היטב לתנועה מהירה.

קסדות אופני כביש סטנדרטיות מעניקות עדיפות לאוורור ומשקל קל

כדי לשמור על הראש קריר ונוח. כשאתה בוחר קסדת אופניים, וודא שהיא מתאימה לגודל הראש שלך ולסגנון הרכיבה שלך. איזו קסדה תקבל תלויה בהעדפות הרכיבה שלך (נסיעה לעבודה, אופני הרים או כביש), התקציב שלך והטעם האישי שלך. קסדה טובה היא התחלה טובה בכל רשימה של אביזרים לאופניים.

אביזרים לאופניים

מעילי אופני הרים נוטים להיות רופפים יותר ממעילי אופני כביש

והם עשויים בדרך כלל מחומרים עמידים יותר עבור ripstop ותרמילים מתחילים עלולים להתעצבן מהאטימות של ערכת האופניים, אך אל דאגה, אינכם רוצים שחומר נוסף יפריע לכם, יתחכך בחלקי גוף נעים, יתקעו על חלקי האופניים שלכם, או ייתפסו ברוח.

יש הרבה מזוודות אופניים בחוץ להובלת חפצים על האופניים שלך

מתיקי אוכף פשוטים לאחסון חלקים חיוניים ועד מתלים מלאים וארגזים מלאים בציוד מספיק כדי לחצות יבשות. למי שחדש בספורט או סתם רוצה לוודא שהם מוכנים לרכיבת אופניים מדי פעם, אין צורך לטבוע בחיפוש אחר אביזרים לאופניים. סביר להניח שלרוכבי אופניים מנוסים יותר יש כבר את כל הכלים והאביזרים הבסיסיים שהם צריכים, ובמקרה זה הם יכולים ליהנות מגאדג'טים חדשים לרכיבה (כמו קסדות אופניים חכמות) או אפילו כמתנה של תרבות רכיבה כמו ספרי אופניים או פריטים. אומנות אופניים. מי יודע, אולי רוכב האופניים האהוב עליך צריך משהו פשוט כמו בקבוק מים, מושב אופניים חדש, או אפילו משאבת צמיגים.

קניות עבור רוכב האופניים האהוב עליך לא חייבות להיות יקרות במיוחד. ככל שאנו שומעים יותר על אביזרי רכיבה חיוניים כביכול, כך נראה שהרכיבה על אופניים יקרה יותר.

בקבוקי מים צריכים להיות בראש רשימת אביזרי חובה לרכיבה על אופניים והמוצר הצבעוני והחדשני הזה מבית CamelBak לא יאכזב אתכם. כלובים צבעוניים ובקבוקי מים הם גם דרך מצוינת לשנות את מראה האופניים שלך.

לרוב אופני הכביש יש ברגים על המסגרת (צינור למטה וצינור מושב) המאפשרים להכניס כלוב בקבוקים מיוחד אליו ניתן להכניס את בקבוק האופניים

לאופני כביש יש תושבות לכלוב בקבוקים בתוך המשולש הקדמי. לרוב האופניים יש ברגי מסגרת המאפשרים להרכיב כלובי בקבוקים.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מזרן לכלבים

תהיתם פעם למה חבר הפרוותי שלכם צריך מזרון? למלווינו הכלבים מגיעה שנת לילה טובה בדיוק כמונו. פוסט זה בבלוג חוקר את העולם המרגש של מזרני