מה צריך לבדוק לפני שמזמינים שירותי בר למסיבת רווקות

5 הדברים הכי חשובים לבדוק לפני שמזמינים שירותי בר למסיבת רווקות

חשוב לדעת את סוג שירות הבר שאתם מחפשים לפני ההזמנה.

ישנם סוגים שונים של ברים שתוכלו להזמין למסיבת הרווקות שלכם. חלק מהאפשרויות הפופולריות ביותר כוללות:

– שולחן ביר פונג: שולחן הבירה פונג הוא משחק נהדר לשחק במסיבת רווקות. ניתן לשחק בו שתי קבוצות עם שישה שחקנים כל אחת, או על ידי יחידים. המשחק מתחיל במילוי כוסות בבירה או מים והשלכתן על השולחן בניסיון להנחית אותן בכוסות אחרות בצד השני, המכילות גם בירה או מים. הקבוצה שמכניסה את כל הגביעים שלה לגביעי יריבתה מנצחת.

– בר קוקטיילים: בר קוקטיילים מושלם לאירוע מתוחכם יותר והוא גם מאוד מסוגנן! אתה יכול להיות יצירתי עם הקוקטיילים שלך ולנסות טעמים ושילובים חדשים של אלכוהול, פירות, סירופים וקישוטים. אם אתה לא

5 הדברים החשובים ביותר שיש לבדוק לפני שמזמינים שירותי בר למסיבת רווקות הם:

1. מיקומו של הבר וקרבתו למקום.

2. קיבולת הבר, מספר האנשים שהוא יכול להכיל בו זמנית וזמינות חדרים פרטיים לאנשים שרוצים לשוחח או צריכים קצת פרטיות.

3. סוג האוכל והמשקאות הקיימים במקום

4. טווח המחירים – כמה זה עולה לאדם?

5. האם אפשר או לא ניתן להזמין שולחנות מראש

תכנון החגיגה

מסיבת הרווקות היא חגיגת ערב החופש האחרון של הכלה לעתיד, וזה אירוע שכל האורחים מתרגשים להיות חלק ממנו. זו הסיבה שחשוב לוודא שיש לכם את כל מה שאתם צריכים ליום הגדול.

צ'ק ליסט:

1. ודא שיש לך מספיק אלכוהול כדי לספק לכולם משקאות

2. ודאו שבמקום יש מספיק מקומות ישיבה פנויים לכל מי שישתתף

3. שקול לשכור ברמן או חברת שירותי בר כדי לעזור בהזמנות משקאות

לפני שאתם מזמינים את שירותי הבר למסיבת הרווקות הקרובה, ודאו שאתם שואלים את השאלות הללו כדי להבטיח שהמסיבה תהיה מוצלחת.

1. כמה אורחים מגיעים?

2. מהו החלוקה המגדרית של המשתתפים?

3. מהו טווח הגילאים של המשתתפים?

4. האם יהיו ילדים במסיבה?

5. מהם מגבלות התקציב והזמן שלך?

משחקי מסיבת רווקות

מסיבת הרווקות היא חגיגה של הכלה לעתיד והלילה האחרון שלה כאישה לא נשואה. זה הזמן לחגוג את החופש שלה, את הנשיות שלה ואת העתיד שלה. נהוג שהכלה לעתיד לובשת רעלה או כיסוי ראש אחר בלילה זה.

מסיבת הרווקות יכולה להיות פשוטה או משוכללת ככל שתרצה, אבל היא תמיד צריכה להיות מהנה לכל המעורבים. אחת הדרכים לוודא שמסיבת הרווקות תעבור בצורה טובה היא לתכנן מראש ולוודא שיש לך את כל מה שצריך לפני תחילת האירוע.

מסיבת הרווקות היא טקס מעבר לכלה לעתיד וחברותיה. זו הזדמנות לחגוג עם כל האנשים שאוהבים אותה והיו איתה לאורך כל השנים.

מסיבת רווקות מתוכננת היטב היא בהחלט מוצלחת, אבל יש כמה דברים שכדאי לבדוק לפני שמזמינים שירותי בר למסיבה שלכם.

ראשית, ודא שיש לך מספיק מקום למספר האורחים שאתה מצפה במסיבה שלך. כלל אצבע טוב הוא להקצות משקה אחד לכל אורח וברמן אחד לכל 50 אורחים.

אם אתם מזמינים אוכל, ודאו שהם מקבלים מזומן או כרטיסים בנוסף לטיפים כי ברמנים בדרך כלל לא נושאים עליהם הרבה כסף.

לבסוף, ודא שיש לך מספיק זמן להזמנת שירות הבר שלך כי זה יכול לקחת זמן אם יש הרבה אנשים שמחכים בתור או אם הם עסוקים בהכנת משקאות גם ללקוחות אחרים

הזמנות למסיבת רווקות

מסיבת רווקות היא חגיגה של הערב האחרון של הכלה לעתיד כרווקה. זה נערך בדרך כלל בלילה שלפני חתונתה, ולעיתים קרובות הוא כולל שליחת כלה מחבריה ובני משפחתה, כמו גם חגיגות לפני החתונה.

ההזמנות למסיבת רווקות הן חלק חשוב מהחגיגה הזו. הם צריכים להיות לא רק יפים אלא גם רלוונטיים לנושא האירוע. במאמר זה נעבור על כמה דברים שכדאי לבדוק לפני שמזמינים שירותי בר למסיבת הרווקות שלכם:

1) סוג האלכוהול שאתה רוצה להגיש – אם אתה רוצה להגיש יין, וודא שיש פותחן בקבוקי יין זמין בבר או שיהיה בהישג יד בעת הזמנת משקאות. אם מגישים בירה, ודאו שיש הרבה בקבוקים בהישג יד ושהם קרים מספיק לשתייה מיד. אם מגישים משקאות חריפים, יש לוודא שיש מספיק

מסיבת רווקות היא מסיבה שנערכים עבור אישה שעומדת להתחתן. את המסיבה עורכים בדרך כלל חבריה ובני משפחתה של הכלה לעתיד, ולפעמים על ידי הכלה עצמה.
על מנת לשמוע עוד מידע אודות מה צריך לבדוק לפני שמזמינים שירותי בר למסיבת רווקות ובר אקטיבי למסיבת רווקות באפשרותך לבדוק כאן: tropicalevents.co.il

מסיבת הרווקות נערכת באופן מסורתי כדי לחגוג את ערב החופש האחרון לפני הנישואין. אפשר לראות את זה גם כזמן של הכלה לעתיד להיפגש עם חברותיה, להשתעשע ולהתמכר למעט החופש האחרון שלה לפני שהיא הופכת לחלק מחייו של אדם אחר.

לפני הזמנת שירותי בר למסיבת רווקות, כדאי לבדוק האם מותר להגיש אלכוהול במקום מגורייך. אם אסור לך להגיש אלכוהול אז שקול לשכור ברמנים שיגישו רק משקאות לא אלכוהוליים או יספקו שירותי בר ללא אלכוהול.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מזרן לכלבים

תהיתם פעם למה חבר הפרוותי שלכם צריך מזרון? למלווינו הכלבים מגיעה שנת לילה טובה בדיוק כמונו. פוסט זה בבלוג חוקר את העולם המרגש של מזרני