מה צריך לדעת על טירת סיינט אנג'לס ברומא?

ביקור בקסטלו סנטאנג'לו הוא טיול דרך ההיסטוריה של רומא במכה אחת. הנה המדריך שלי לביקור בקסטלו סנטאנג'לו, ציון דרך בן 2000 שנה ברומא, איטליה רומא, איטליה. בניגוד לאתרים ארכיאולוגיים מפורסמים אחרים ברומא, קסטל סנטאנג'לו מעולם לא נפלה. טירת סנטאנג'לו הפכה מקבר למצודה בלתי ניתנת לחדירה, בית כלא, בית מגורים מפואר מתקופת הרנסנס, מוזיאון.

במאה ה-15

בהנהגתו של האפיפיור בורג'יה הידוע לשמצה, אלכסנדר השישי, קסטל סנטאנג'לו הייתה מוכנה. בשנת 1277, קסטל סנטאנג'לו חוברה לוותיקן במסדרון די ידוע לשמצה בשם Passetto di Borgo, שהפך את הטירה למקלט עבור האפיפיור בזמן המצור על רומא. טירת סנטאנג'לו, טירת שוויון הזדמנויות, אירחה גם היא את האפיפיור בכלא. קסטל סנטאנג'לו, מאוזוליאום גלילי שנבנה על ידי הקיסר הרומי אדריאנוס על נהר הטיבר ממזרח למה שהוא כיום הוותיקן, הוסב למבצר צבאי לפני שהאפיפיור ביצר אותו במאה ה-14.

טירת סנטאנג'לו חייבת את שמה לאגדה מימי הביניים

ההיסטוריה שלה חוזרת לרומא העתיקה. אפילו לשם קסטל סנטאנג'לו יש היסטוריה מעניינת; זה בא מחזיון בשנת 590 לספירה מאת האפיפיור גרגוריוס הראשון של מלאך (סן מישל) שהופיע מעל הטירה וכביכול הציל את העיר מהמגפה.

קסטל סנטאנג'לו

הוא קברו העתיק של הקיסר אדריאנוס, מבצר אפיפיורי והטירה היחידה בעיר רומא. השם הרשמי של קסטל סנטאנג'לו הוא Mole Adriana או Mausoleo di Adriano (המאוזוליאום של אדריאנוס, מקום קבורתו של אדריאנוס), ולמרות שצורת המבנה השתנתה באופן משמעותי עם הזמן, עדיין ניתן לצפות באלמנטים רבים של המבנה המקורי, כמו למשל. הכניסה המונומנטלית וגרם המדרגות הפנימי, המובילים אל חדר הקבורה. האם לא שווה לבקר בטירת סנטאנג'לו כדי לראות את החדר היפהפה הזה?, הנקרא סלה דלה פאולינה (על שם האפיפיור פאולוס השלישי פרנסה, שעיצב אותו כך), עשיר באמנות הרנסנס, כולל תמונה של הקיסר אדריאנוס על הקיר.

הייתי ממליץ לכל מי שמבקר ברומא להקדיש את הזמן לבקר בקסטל סנטאנג'לו שכן לקסטל סנטאנג'לו היסטוריה מרתקת ומציעה את אחד מהנופים היפים ביותר של רומא ממרפסת הגג

Castel Sant'Angelo ממוקמת קרוב מאוד לוותיקן וממול לגשר סנטאנג'לו (Ponte di Castel Sant'Angelo). קסטל סנטאנג'לו ממוקמת על הגדה השמאלית של נהר הטיבר, קרוב לוותיקן, כך שבמהלך ביקורכם ברומא, תוכלו לשלב את שתי האטרקציות הפנטסטיות הללו: קסטל סנטאנג'לו ומוזיאוני הוותיקן, אחד המוזיאונים החשובים ביותר. בעולם.

Castel Sant'Angelo על גדות נהר הטיבר לנהר הטיבר יש מעבר סודי לבזיליקת פטרוס הקדוש בוותיקן

לאורך "פאסטו" או מסדרון בורגו. אם יתמזל מזלכם, אולי אפילו תוכלו ללכת במעבר סודי בין הטירה לוותיקן, לבדוק שירותים שעוצבו על ידי רפאל במיוחד עבור האפיפיור, ולבקר בחדרי אחד מהמבוכים המפחידים ביותר בהיסטוריה של רומא. .

אם תרצה ללמוד עוד על הסודות האפלים ביותר של העיר

אתה יכול לבדוק את דף ה-Ghost Walk שלנו, רומא עושה עבודה נהדרת בלהאיר את המבנים ההיסטוריים וההריסות שלה, כמו גם טיול לילי ברחובות רומא. מרכז היסטורי. זה חובה לכל ביקור בעיר הנצח. נראה כי ההיסטוריה של רומא מהדהדת במסדרונות המערות של קסטל סן אנג'לו, ומספרת סיפורים על ניצחונותיה ושלה של רומא, כמו גם על האפיפיורים, האמנים והאסירים שלה.

אני מחשיב אותו כאחד ממקומות החובה לראות ברומא

לא רק בגלל היופי של האנדרטה ומה שהיא מכילה, אלא גם בגלל איך אתה יכול לקבל תחושה אמיתית של איך רומא השתנתה 2000 השנים האחרונות. מכיוון שהיא נמצאת בשימוש מתמשך מאז הקמתה תחת הקיסר אדריאנוס לפני כמעט 2,000 שנה, הטירה משקפת את השינויים שעברה העיר בהיסטוריה הסוערת שלה לפעמים. סיבה מצוינת לבקר בקסטל סנטאנג'לו היא שתוכלו לראות בעצמכם את התפתחות הארכיטקטורה שלה, המשקפת את השינוי של רומא עצמה במהלך 1900 השנים האחרונות. כל מה שצריך לדעת כדי לבקר בקסטל סנטאנג'לו, המאוזוליאום של אדריאנוס, אחד המקומות היפים אך עם זאת לא מוערך ברומא, רומא של אדריאנוס.

המשקיף על רומא

איטליה, אתה יכול לראות מבנים מודרניים, בניינים מתקופת הרנסנס ומבני בארוק. מלון ליד קסטל סנטאנג'לו אמנם טיול יום מספיק כדי לראות הכל בקסטל סנטאנג'לו, אבל זה אף פעם לא מספיק לרומא. תוכלו לבקר בקלות בקסטל סנטאנג'לו תוך שעה אם אתם ממהרים, כפול או יותר אם תתפנקו באולמות השונים של המוזיאון, תבקרו בטירה הסודית ואולי תשתה קפה איטלקי בקפטריה נחמדה. במהלך השנה, ביקור ברומא, ובמיוחד בקסטל סנטאנג'לו, בין ספטמבר למרץ מאפשר לכם ליהנות ממזג האוויר, מה שיכול להיות שימושי בעת צפייה בחמש הקומות של הטירה.

בימי הביניים, המשפחות החזקות ביותר ברומא נלחמו על השליטה בטירת סנטאנג'לו עד לחזרתה של חצר האפיפיור לאחר שהותה הארוכה באביניון במחצית השנייה של המאה ה-13, כאשר הטירה. מסנטאנג'לו עבר לבסוף לידיו של האפיפיור.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מזרן לכלבים

תהיתם פעם למה חבר הפרוותי שלכם צריך מזרון? למלווינו הכלבים מגיעה שנת לילה טובה בדיוק כמונו. פוסט זה בבלוג חוקר את העולם המרגש של מזרני