מוצרי נוי אותנטיים לבית

האוספים של Burke Decors כוללים יצירות מתוך רשימה נרחבת של מעצבי עיצוב הבית. הכל מהמסורתי ועד האקסטרווגנטי מופיע בקולקציית Burke Decor הזו. הפוך את הבית שלך לייחודי עם הדגשים מודרניים של Burke Decor. ממסגרות תמונה ומראות ועד סלסילות, קופסאות וצנצנות, Burke Decor מציעה את העיצוב והדגשים הטובים ביותר לבית לכל חדר בבית שלך.

שקול את רעיונות העיצוב הספציפיים האלה לחדר כדי להאיר את כל הבית שלך. הפוך את ארבעת קירות הבית שלך לבית עם עיצוב אסתטי, והפך אותו למקום בו נוצרים זיכרונות.

קשט את המטבח שלך עם תאורה רכה וצבעי קיר פשוטים כדי להעניק למטבח שלך מראה שיקי. הכינו מראה רצפה גדולה לבדיקת שמלות בוקר וערב, ותלו מראות קיר מעוטרות לקישוטים פונקציונליים ומסוגננים.

חפשו כריות ספות

כיסאות וכורסאות, והוסיפו כריות גינה לריהוט גן. כריות זרקה אינן מיועדות רק לספה, הן יכולות גם להאיר את המיטה שלך במהלך היום עם דוגמאות וטקסטורות. קערות מרכזיות מושכות באופן טבעי את תשומת הלב לשולחן וניתן להשתמש בהן כפריטים עצמאיים או כבתים לכדורים דקורטיביים, אבנים מלוטשות או פרחים מלאכותיים, גבעולים וניצנים.

הפריטים הייחודיים האלה נמכרים רק על ידי Jungalows

כך שאתה יכול להיות בטוח שיש לך פריט ייחודי ואמנותי באמת של עיצוב הבית. אתה יכול להרגיש טוב עם אמנות בחלל שלך לכל החיים. אני לא יכול להגיד מספיק דברים טובים על החנות האקלקטית והיצירתית לרהיטים, תאורה, אומנות, ריהוט לבית ועוד.

זה הפך לאחד המותגים הטובים ביותר לשיפור הבית באינטרנט

ויצר מוצרים פונקציונליים ויפים ועומדים במבחן הזמן. כשמחפשים באינטרנט את מותגי עיצוב הבית הטובים ביותר, חשוב לחפש חנויות עם חזון וסטייל חזקים. בין אם אתה רוצה להראות את תמיכתך ב-Black Lives Matter ובתנועה נגד גזענות עם כמה פרויקטי IG ידועים, או סתם רוצה לעודד את הקהילה, בדוק כמה מהמותגים לשיפור הבית שבבעלותם. תרצה לקנות מוקדם.

רוב מותגי עיצוב הבית בבעלות שחורה שואבים השראה מהתרבות האפרו-אמריקאית כמו גם מהתרבות והעיצוב האפריקאי המסורתי

זה עוזר שכמה מותגי אופנה הרחיבו את האסתטיקה שלהם לעיצוב הבית, מנרות אופנתיים של Ganni ו-Loewe ועד רהיטים זוהרים של לואי ויטון וגוצ'י. בהודו אפשר למצוא בדים צבעוניים וכריות מודפסות, וגם שטיחים ושאר ריהוט לבית.

עם משימה לכבד באופן קיצוני מוצרים אפריקאים מסורתיים באמצעות סיפור מתחשב ועיצוב מושך את העין

עיצוב הבית של Expedition Subsaharas מרגיש כמו אודה מודרנית לאבותינו. פעם שנחשבה ל-One Stop Shop לסטודנטים, קולקציית הבית של Urban Outfitters הפכה כעת לכוח עיצובי. הקולקציה האחרונה שלהם כוללת אגרטלים ואגרטלים בסגנון פרימיטיבי, שטיחי יוטה ועיטורים טבעיים בהשראת אדמה שאנו חושקים בהם – אנחנו אוהבים איך אתנה קלדרונה יוצרת אגרטלים ואגרטלים בסגנון פרימיטיבי בבית.

אכוסיאם מהא-סנצ'ז ובעלה ליונל שילבו טעמי פנים

כדי להציע מבחר אקלקטי של אפשרויות עיצוב הבית. קווין וליילה כל כך נלהבים מיצירתיות בחיים ועיצוב הבית שאי אפשר שלא לחטוף חום בזמן הגלישה בבלוג שלהם. קריאת הבלוג של חברתי שונה מעוררת בי השראה להיות אמא טובה יותר… טובה יותר, מעצבת טובה יותר, ואמנית חסרת פחד יותר.

הבלוג של שרה הוא אחד הבלוגים המשפחתיים הראשונים שקראתי אי פעם. קראתי את הבלוג של אמילי ואוהבת את השראת העיצוב שאמילי חולקת. נסטר יצרה בית יפהפה ושואפת לפשטות שאני אוהב.

דרלין מפרקת חדר יפה טיפין טיפין ומראה לך איך לקחת את האלמנטים האלה ולגרום להם לעבוד בבית שלך

אמנם לא כל הבלוגים האהובים על שיפוץ הבית עוסקים בדיירים, אבל אתה יכול לתפוס את הקטעים האלה ולגרום להם לעבוד בבית שלך. אני אוהב לקרוא בלוגים שתומכים ביצירתיות שלי. ת: מכיוון שאנו שוכרים דירה, ה"סוד" העיצובי שלי הוא ליצור ויגנטים יפים ופרויקטים זמניים עשה זאת בעצמך…לא להזיז קירות או לעשות דברים מחדש.

בין אם אתם זקוקים למצעים חדשים

שטיחים, כריות, או פריטי נוי אלגנטיים ועוד, Citizenry דאג לכם. בנוסף לחומרי עיצוב הבית, מוצעים לכם גם שירותי עיצוב פנים למטבחים מודולריים, חדרי הלבשה, חדרים ובתים מלאים. בין אם מדובר בהתקנה של המטבח, חדר השינה, הסלון, חדר הילדים או האמבטיה שלכם; אתה יכול לבחור מוצרים שישתלבו עם הבית שלך.
למידע מורחב בתחום של קלמנטינה לבית נא לבדוק ב- klemantina-home.com

שינוי אחד בצבע או בתאורה יכול להשפיע על בית שלם

לפני שאתם עוברים לגור, חשוב להבין את הנושא שאתם רוצים, את חפצי העיצוב שיתאימו ואת המיקום של אותם חפצים כדי למנוע צפיפות. כשאתה קונה עיצוב לבית, חשוב על זה כאות למעצבים ולעסקים שאלו סוג המוצרים שאתה רוצה לראות בעתיד. יש סיכוי טוב שאתה מכיר כמה מהמותגים והקמעונאים הגדולים ביותר, אבל חלק מהריגוש של הקישוט הוא למצוא מותגים ייחודיים שיכולים למשוך את תשומת הלב שלך עם יצירות לא צפויות ומרגשות.

אם אתה אוהב את הקלאסיקה

אתה יכול לבחור נושא עיצוב מסורתי או וינטג'. ארמונות או בתי אדובי, כולם אהבו אז לקשט את בתיהם. Burke Decor גם הופך את רכישת עיצוב הבית לקלה ובמחיר סביר עם משלוח חינם בהזמנות מעל 50 $ ברחבי 48 המדינות הרצופות.

יהיה לך קשה למצוא אפשרויות בלעדיות לעיצוב הבית של סטודיו לעיצוב פנים של חדרי הלבשה בכל מקום אחר

אז אם אינך יכול לבקר בחנות, הישאר מעודכן לגבי שינויים שבועיים במלאי וכניסות חדשות. Nasozi Kakembos xN Studio, יליד וושינגטון, הוא המקום להוסיף לראשונה לאוסף עיצוב הבית שלך או לצלול לתוך גישת העיצוב הזו. חנויות שיפוץ בית בבעלות מעצבים ובוטיקים של מעצבים מיוחדים הם בדיוק מה שהקמעונאים מחפשים עכשיו, בין אם הם עושים קניות מרחוק או מזמינים באינטרנט.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

שיפוץ מעלית – המדריך המלא

שיפוץ מעליות הוא תהליך מורכב הדורש תכנון וביצוע קפדניים. פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף על ההיבטים השונים של שיפוץ מעליות, כולל סיבות לשיפוץ, התהליך,

מנעולן בתל אביב ממרכז המנעולנים

נאבקים עם מנעול מסובך בתל אביב? אל תדאג יותר. הפוסט בבלוג שלנו בוחן לעומק את השירותים המוצעים על ידי מנעולן בעל מוניטין ממרכז המנעולן בתל