מוצרי עיצוב לבית ולמשרד וינטאג'

במאמר של היום, ריכזנו את הרעיונות הטובים ביותר לעיצוב רטרו עבור המשרד הביתי שלך. בין אם אתה מעדיף כל דבר אחר מלבד עיצוב כפרי או מעדיף אסתטיקה מודרנית, בדוק את הבחירה שלנו מתוך 30 רעיונות נהדרים למשרד ביתי. בין אם מדובר בעיצוב משרדי רטרו או רעיונות למשרדים בסגנון רטרו, יש כמה עצות כלליות לכל חללי הרטרו.

עיצוב משרד רטרו אינו קשה במיוחד לשלוט או ליצור מחדש; יש לו רק כמה מרכיבים מרכזיים שצריך לזכור

חלק חשוב ברעיון משרד הרטרו הוא להשתמש בצבעים והדפסים בהירים כדי להאיר את החדר ולהעצים את האווירה. דברים כמו שולחן כתיבה חום כהה וכיסא משרדי מודרני חיוניים ליצירת אווירת רטרו שאתה מחפש.

בחר אביזרי שולחן מעור כדי לשמור על עיצוב המשרד שלך בעולם הישן. שולחן מעץ מלא הוא המפתח ליצירת מראה משרדי מושלם של אמצע המאה. הדגשים וקירות מתאימים לכל גוון עץ שבו אתה משתמש במשרד.

קירות כהים ושטיח בסגנון פרסי מכינים את הבמה לשולחן עץ מגולף וכיסא משענת מתכת שמביאים דרמה לחדר

אביזרים למשרד ביתי כגון לוח מודעות קטן וזוג מנורות שולחן מהממות הופכים אותו לחלל עבודה, ומשלימים את סגנון הפנים הנראה בשאר החלל.
עבור עוד מידע בתחום של מוצרי וינטאג' ומוצרי עיצוב לבית ולמשרד וינטאג' מומלץ לבדוק כאן: klemantina-home.com

הסלון המסוגנן הזה מוכיח שאתה יכול לעבוד במשרד קטן אפילו בחללים הקטנים ביותר

מה שמוכיח שאתה יכול להתאים משרד ביתי לחללים הקטנים ביותר, שולחן Keystone הוא שולחן עבודה פרקטי המשלב מדפים רבים למשרד ביתי לאחד. ניתן לשלב חלל משרדי רטרו קלאסי עם מנורת שולחן פשוטה.

שקול לקשט אותו עם מזכרות רטרו כמו עטים

מהדקים וינטג' או אביזרי משרד וינטג' כדי לתת למשרד שלך תחושה של אמצע המאה. תהנה לקשט את המשרד שלך ותן לו תחושה של העבר על ידי הוספת מגע מינימליסטי. על ידי הוספת כמה יצירות וינטג' לעיצוב המשרד שלך, אתה יכול לתת לו קצת אישיות. ביקור בעתיקות הוא דרך מצוינת למצוא רהיטי וינטג' יפהפיים וציוד משרדי.

אחד הרעיונות הטובים ביותר לעיצוב חדר

הוא ערבוב רהיטי וינטג' עם פריטי אספנות וינטג' מוזרים. יצירת בית רטרו יכולה להיות פשוטה כמו בחירת פריטים מאותה פלטה לחדר. אתה יכול להתאים אישית את סגנון עיצוב הבית שלך על ידי ערבוב עיצוב שונה ורהיטים עתיקים.

לצד שיעורי אופנה ותפירה וינטג'

תמצאו פריטי עיצוב לבית. תראה מדריכים לעיצוב חדר אחר חדר, כמו גם טיפים על פריטים ספציפיים כמו אמבטיות ותכונות בנושאים כמו חיים אקולוגיים. אם אתם מחפשים טיפים איך לקנות חנויות יד שנייה, עיצוב וינטג', אביזרים תעשייתיים או כל דבר אחר שקשור לעולם עיצוב פנים וינטג', אז תמצאו בלוג שמתאים לכם. בלוג הפנים הוינטג'י Kelly Elkos מציע את השילוב המושלם של הדרכות עשה זאת בעצמך, השראה לבית וטיפים מועילים.

מאפיין מעניין של הבלוג הזה

הוא "סיורי בית" הכולל תמונות מדהימות של בתים בסגנון וינטג' שכולנו נשמח לגור בהם. דיברנו עם מעצבים שחשבו על מקורות הסגנונות והאלמנטים המרכזיים, כמו כמו גם מתן עצות למי שמחפש לשלב פריטי רטרו בביתם.

עיצוב רטרו פופולרי כמו שהוא עכשיו ועכשיו יש הרבה תמונות התייחסות שצריך לשים לב אליהן בעת עיצוב חלל המשרד שלך

אני מקווה שזה יכול לתת לך כמה רעיונות כיצד לקשט את המשרד הביתי שלך בסגנון וינטג'. סגנון העיצוב הזה אולי לא קיים, אבל זה מה שאני מחפש במשרד הביתי שלי.

לדעתי

במשרד שלי תמיד היו וילונות לבנים צפים, אבל העץ באמת מחמם את החלל. עד שבוע שעבר היה לי מחצלת פלסטיק מתחת לשולחן שלי (אלה שאתה מוצא בתאים) כדי לעזור לכיסא המשרדי הרמן מילר Aeron שלי להחליק. לא יכולתי לקשט את המשרד שלי בלי תרמוסים אוהבים. לא רוצה להיות בכיין או להיראות כפוי טובה (אני אוהב שיש לי חלל משלי), אבל זו עליית גג שמשקיפה על חדר השינה הראשי שלנו וכמעט ולא מקבלת אור טבעי (אני ערפד בסתר).

שולחן משרדי הוא הרהיט החשוב ביותר בחדר. שולחן העבודה שלך הוא החלק החשוב ביותר במשרד שלך, הן מבחינת עיצוב והן מבחינת פונקציונליות. בין אם זה כיסא משרדי או מקום האחסון שמגירה מציעה לכם, עליכם להיות נוחים במקום העבודה שלכם.

אתה יכול לבחור שולחן משרדי בסגנון קלאסי שיש בו הרבה מקום במגירות

אתה יכול פשוט לבחור בשולחן משרדי בגוונים ניטרליים יחד עם כיסא נוח. אם התמזל מזלכם שיש לכם מספיק מקום, חלוקה למטבח או סלון בחלל פתוח היא אופציה מצוינת לעיצוב משרד ביתי. בחר חדר או אפילו פינה ועצב את העיצוב שלך סביב האזור הזה.

אם אתם מתכננים משרד ביתי קטן

בין אם זה חדר ייעודי או סביבת עבודה עמוסה בחלק לא בשימוש בביתכם כמו בתמונה למעלה, בחירה בסכמת תאורה תגרום לו להיראות גדול וקליל יותר ממה שהוא באמת הוא. בעצם יש. אתה יכול לעצב גרסה קטנה של משרד מהעולם הישן בבית בגודל טיפוסי במקום אחוזת מקמנשן הענקית. כפי שדון דרייפר הראה לנו כשעבד בסוכנות הפרסום Mad Men, המפתח למשרד טוב הוא לגרום לך להרגיש בנוח – בית הרחק מהבית, אם תרצה.

מאמנות קיר מופשטת לצורות פשוטות של כיסאות ושולחנות

שום דבר במשרד לא צריך להיות משוכלל או צעקני מדי. שקול לקשט את קירות המשרד שלך עם מוטות ברזל, שטיחי קיר מעוטרים, הדפסי נוף, שעון עתיק גדול ולוח שעם גדול עם מסגרת מקושטת. הוסף חמימות לכל חדר על ידי ערבוב טקסטורות מרהיט עתיק ווינטג'.

הצג את עיצוב הרטרו שלך על ידי יצירת אזור פנוי באמצעות לוקרים ישנים כאשר אורחים נכנסים פנימה

שפר את שטח האחסון בבית שלך עם עיצוב רטרו של סלון על ידי הוספת ארון רוקחים. לא רק שזה ייתן לך יותר מקום לבשל, אלא גם יהיה לך יותר מקום אחסון לדברים כמו קערות וקומקומים וינטג'.

עיצוב משרד ביתי

קל להתאים רהיטים לרעיונות פנים מודרניים. משרדים ביתיים מודרניים של אמצע המאה מעוררים לעתים קרובות השראה במעצבים עם הרהיטים העמידים שלהם, שטח האחסון בשפע וסכמות הצבעים הפשוטות הפופולריות בקרב אלה שמחפשים מרחב עבודה פרודוקטיבי. אני חושב שהסגנון הזה של עיצוב פנים, במיוחד במשרד, יחזיק מעמד לזמן מה.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מנעולן בתל אביב ממרכז המנעולנים

נאבקים עם מנעול מסובך בתל אביב? אל תדאג יותר. הפוסט בבלוג שלנו בוחן לעומק את השירותים המוצעים על ידי מנעולן בעל מוניטין ממרכז המנעולן בתל

למבורגיני לילדים

סקירה משעשעת ואינפורמטיבית על מגוון רכבי היוקרה של למבורגיני שתוכננו במיוחד לילדים. פוסט זה בבלוג יעמיק בתכונות המדהימות שלהם, היבטי הבטיחות והשיעורים החשובים שהם יכולים