מוצרי פרסום מותאמים לחורף

חלק מהמוצרים מתאימים את עצמם לנושא הזה בקלות רבה יותר, למשל אם אתם מוכרים נרות או שמיכות חמות, אבל כל מוצר יכול להיות קידום כאוכל חורף, בין אם זה גאדג'ט למטבח שעוזר לכם לבשל את האוכל שלכם או שולחן משחק מהנה. לשחק מסביב למדורה מתפצחת. . אם יש לך קהל לקוחות פעיל יותר, אתה יכול לפרסם דרכים ליהנות מהחורף בחוץ על ידי התקבצות וטיול, או בניית מדורה חיצונית וצליית סמור. פרסם תמונות ברשתות החברתיות, דבר על איך להפוך את הבית שלך לנעים בחורף, ובקש מהקהל שלך רעיונות שיעזרו לך להרגיש בנוח. בחרו תמונות שמתאימות למיתוג החנות שלכם ותוכלו לשפר בקלות את המדיה החברתית שלכם לחודשי החורף הקרובים.

במהלך חודשי החורף, ללקוחות יש יותר זמן לתקשר עם העסק שלך. ועם תחילת החורף מגיעה גישה יצירתית לשיווק העסק המקוון שלך.

קמפיינים שיווקיים לחורף

במיוחד בלאק פריידי וסייבר מאנדיי, ידועים בעיקר בפרסום מכירות ענק, מבצעים והנחות. למרות שזה עשוי להיות נכון לעסקים מסוימים, יש דרכים לנצל את המכירות באמצעות שיווק בחורף. בין אם אתה משתמש באסטרטגיה מקוונת או לא מקוונת, היה יצירתי עם מסעות הפרסום השיווקיים שלך בחורף.

קמפיין Neutrogenas Winter Love לנייד

הוא אחד ממסעות הפרסום המצליחים ביותר של ינואר 2015. קמפיין השיווק שלהם בחורף כלל ערכות מזון לחגים, כרטיסי מתנה ופרסומת מהנה שהציגה טעמים ועיצובים שונים של סופגניות. קמפיין השיווק החורפי של קריספי קרמס לקח את הנושא 12 ימים של חג המולד ויצר 12 טעמי סופגניות ייחודיים לעונת החגים.

אז אל תחכה יותר, בדוק כמה מתנות קידום מכירות שיעזרו לעסק שלך בעונה הקרה הזו. קדם את מסע המודעות העסקי או הציבורי שלך עם מתנות מותאמות אישית לעונה הקר.

על ידי הצבת הלוגו או המסר החשוב שלך על מתנת חורף מעשית

אתה יכול להבטיח מודעות למותג לטווח ארוך. עבור מסע פרסום לנוחות חורף, שקול כיצד המוצר או השירות שלך יספקו חמימות או נוחות בחורף. פרסום בחורף יכול לפעמים להיות שינוי אסטרטגיית השיווק שלך כדי להדגיש גישה חיובית לקור ולהקל על הפרעות עונתיות במוצרים ובשירותים הרלוונטיים יותר לקיץ. הנה כמה רעיונות שיווקיים לחורף שאולי תרצו לשקול, זכרו תמיד להתאים אותם ללקוח או ללקוחות הספציפיים שלכם.

החורף

הוא הזדמנות מצוינת להיות יצירתי עם תוכן המדיה החברתית שלך ולחשוב על כמה רעיונות שיווקיים לקור, על ידי כתיבת כיתובים בנושא או שילוב אלמנטים עונתיים שונים בתמונות שלך. בעוד שאנשים רבים אינם משוגעים על חודשי החורף, זו יכולה להיות תקופה נפלאה בשנה. מעטים האנשים שיכולים לחשוב על חודשי החורף מבלי לדמיין את החגים שהם מכסים.

כשזה מגיע לשיווק

יש משהו מיוחד בחורף. בניגוד לעונות אחרות, לחורף יש פנים רבות ואינספור אסוציאציות שיכולות לעשות או לשבור את העסק שלך. הוא מייצג סכנה ומזג אוויר בלתי צפוי, אך מכיל כמה מהחגים, המסורות והזיכרונות היקרים ביותר של לקוחות פוטנציאליים.
למידע מורחב בנושא של מוצרי פרסום מותאמים לחורף ומוצרי פרסום ניתן לגשת לאתר logogift.co.il

לכן, עם שימוש ביתי תכוף, זה יוביל לזיכרון מותג טוב. הנה עוד אחד מפריטי קידום המכירות החורפיים שבטוח יחממו לכם את ורידי הלב בחורף הזה. בנוסף, חפירה זו מצוינת גם לשלג והיא מוצר קידום מכירות נהדר לחורף.

מכסים אלה עובדים היטב עבור חברות אופנה, ספקי שירותי בריאות ואפילו ספקי מוצרי ספורט שרוצים לשמור על חום הלקוחות שלהם במהלך ריצת החורף שלהם. כשמגיע החורף, אתה צריך כמה שכבות של בגדים כדי להגן על עצמך מפני הקור.

אם אתה מתכנן למכור מוצרים אלה (למשל מגפיים

צעיפים, מעילים, קוקוס חם), הנה כמה מהסיסמאות הטובות ביותר לשימוש. הם עובדים היטב גם עבור בתי קפה ומסעדות המגישים אוכל מנחם. אז, אם אתם מתכוונים למכור מעילי חורף, שימו שכבה עם הסיסמאות הללו.

בנוסף

פריט קידום מכירות זה במזג אוויר קר בטוח ישמש לעתים קרובות בחורף. ניתן לתת מתנות למזג אוויר קר במפגשים חברתיים או לתת למוכרים ולקוחות קבועים. עם מספרים כאלה, הגיוני להציע ללקוחות שלך פריטי קידום מכירות שיתנו להם מקום להניח את כל המתנות הללו.

בין אם אתה מוכר סקי או מוכר אביזרי חורף

אתה בהחלט תעריך את פריטי הקידום האופנתיים האלה. הם גורמים ללקוחות להרגיש מוערכים, הם יכולים לרכז את הצוות שלך, וזו צורת שיווק נגישה להפליא. עם זאת, הם גם כלי שיווק מעולים לאתרי סקי, חנויות לבגדי חורף ואפילו מכללות/אוניברסיטאות. אם אתם מחפשים פריטי קידום מכירות סיטונאיים שיעזרו ללקוחות שלכם באמת להיכנס לרוח החג, אז זה נכון שקישוטי חג המולד ממותגים הם די קשה לנצח.

בדוק את המלצות מוצרי החג שלנו וצפה במאות ממוצרי הקידום המותאמים אישית שלנו לכל יום

אז שרוך את מגפי החורף שלך ובא בזמן שאנו בודקים את מגוון פריטי החורף המותאמים אישית שלנו המהווים את המתנה המושלמת עבור הלקוחות או העובדים שלך העונה. כדי לעזור לאמץ את העונה בה אנו נמצאים ולעזור ללקוח האידיאלי שלך להתמודד עם האדישות שהוא עלול לחוות, להתחמם לחורף תוך הכרה בציפייה לאביב הבא.

שקול כיצד תוכל לקדם את מוצרי מסיבת האהבה הנוכחיים שלך

עם כל כך הרבה מותגים שמפרסמים את הצעות החגים שלהם, עסקים צריכים להתקדם כדי ליצור קמפיינים שיווקיים מוצלחים לחגים שלקוחות יזכרו במשך שנים רבות. אם אתה מתכנן את הקמפיין השיווקי שלך בחורף הקרוב, זה הזמן להכין את מלאי המודעות שלך.

הנה הרשימה שלי של 255+ סיסמאות שיווק מהנות לחורף שמביאות לתוצאות ומושכות קהל גם בימים הקרים ביותר. להלן עשרה דברים שאתה צריך לדעת כדי להפיק את המרב ממסע הפרסום שלך בחורף הזה.

אם אתה נהנה לארגן וליצור אסטרטגיות שיווק חורף משלך, אתה תראה. אם אתה רוצה שהקהל שלך יעסוק בעסק שלך בחורף הזה, נסה את הרעיון השיווקי הקלאסי הזה. ל-Bagwell Promotions יש אלפי רעיונות למבצעי החורף שלך.

כמו כן, אם אתה מעוניין באחד מפריטי קידום מכירות החורף הללו, תוכל ליצור איתנו קשר בקבוצת ODM ונשמח לעזור לך.

אני מוצא שהחורף

הוא זמן מצוין לקונים לעשות קניות לחתונות אביב, ימי נישואין ואירועים דתיים אחרים. עם תכנון נכון, החג הזה יכול ליצור טירוף מכירות הרבה אחרי שעונת החגים נגמרת. החורף מלא בחגים, אז אולי אתם תוהים מה לעזאזל לעשות עם מסעות הפרסום השיווקיים שלכם בחודשים שאחרי דצמבר. כולנו יודעים שחג ההודיה, האנק, חג המולד, ראש השנה ויום האהבה נחגגים במהלך חודשי החורף הארוכים.

לכן כל כך חשוב ליצור קמפיינים לקידום מכירות שהופכים ימים קרים להזדמנויות קניות

כדי להפוך את חודשי החורף הארוכים לעונת מכירות. מתנות קידום מכירות לחורף יכולות לחמם תוכנית שיווקית צוננת. אם התקציב שלך מאפשר, זה עשוי להיות רעיון מצוין לשכור ספורטאי חורף שייצג את המוצר או העסק שלך.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מה זה לק טבעי ואיפה כדאי לקנות?

פוסט זה בבלוג חוקר את תחום הלק הטבעי, אלטרנטיבה בריאה יותר ללקים מסורתיים. נתעמק מהו בעצם לק טבעי, במה הוא שונה מהלקים הרגילים והיכן ניתן

מזרן לכלבים

תהיתם פעם למה חבר הפרוותי שלכם צריך מזרון? למלווינו הכלבים מגיעה שנת לילה טובה בדיוק כמונו. פוסט זה בבלוג חוקר את העולם המרגש של מזרני