מכנסי הג'ינס – אז והיום

גלגולו של הג'ינס

פריט האופנה הקלאסי והנצחי ביותר, ונראה שהוא לא הולך להיעלם מהארון שלו בעתיד. מכנסי הג'ינס התחילו אי שם במאה ה – 19 ומלווים אותנו עד היום, במגוון דגמים, אורכים וצבעים. בעבר, הג'ינס הקלאסי התחיל כפריט לבוש לפועלים ולימים נכנס בדלתותיהם של בתי האופנה הגדולים והנחשבים. מכנסי הג'ינס השחור הקלאסיים גם תפסו תאוצה, מהסיבה שבנראות שלו הוא דומה למכנס שחור, שמייצג רשמיות.

הג'ינס הוא פריט לבוש שיישאר טרנדי לעוד שנים רבות מסיבה מאוד פשוטה – הוא מתלבש בצורה מושלמת על כל אדם באשר הוא, בשל מגוון הגזרות והדגמים.

הג'ינס השחור, בדומה לג'ינס הכחול, הינו פריט לבוש שמתאים ומשתלב כמעט עם כל פריט לבוש אחר וניתן ללבוש לכל מקום, כמעט – עבודה או בית ספר. אך יש מקומות רשמיים שהכניסה אליהם אינה מורשת עם מכנסי ג'ינס כלל.

דמייני לך שאת מתארגנת לדייט ואת לא יודעת מה ללבוש – מכנס שחור מחויט בשילוב חולצה ונעלי עקב. זה מרגיש כאילו את הולכת לעבודה, נכון? עכשיו תדמייני שאת לובשת ג'ינס שחור, טי שרט לבנה ונעלי עקב בצבע שחור או ניוד.  

קבעת עם חברות לבית קפה ומתלבטת מה ללבוש. דמייני את זה : ג'ינס שחור, טי שירט או גופייה וסניקרס לבנות.

קלאס באפס מאמץ.

ג'ינס שחור

 איך לשמור על מכנסי הג'ינס ?

ג'ינס הוא מרכיב עיקרי בארון הבגדים של אנשים רבים. הם הפכו לחלק מהסגנון היומיומי שלנו ואנחנו לובשים אותם לעבודה, לבית הספר, ואפילו כשאנחנו רק מבלים עם חברים. ג'ינס הוא כבר לא רק מכנסיים – ניתן להלביש אותם למעלה או למטה בהתאם לאירוע.

הג'ינס עשוי כותנה ויש לשטוף אותו מבפנים החוצה במים קרים עם הגדרות טמפרטורה קרירה. אם אתה רוצה שהג'ינס שלך ייראה טוב לאורך זמן, הקפד לא להשתמש באקונומיקה או בכל כימיקלים קשים אחרים שעלולים לפגוע בצבע הבד.

לאלו שאוהבות ז'קטים או מעילים ג'ינס, הדרך הטובה ביותר לטפל היא באמצעות גלגלת מוך או להבריש אותו עם מברשת רכה לפני שאת לובשת אותו שוב.

ג'ינס הם סוג המכנסיים הפופולרי ביותר בעולם. הם נוחים, מסוגננים והולכים עם הכל. אבל ככל שעובר הזמן, הם מאבדים את צורתם ומתחילים להיראות שחוקים, כן גם הג'ינס השחור.

חשוב מאוד לדאוג לג'ינס שלך כדי שיחזיק מעמד זמן רב יותר ושהצבע שלו יישאר לאורך זמן. ישנן דרכים רבות לעשות זאת, אך הנה כמה טיפים שיעזרו לך לשמור על מראה וצבע הג'ינס שלך רענן לאורך זמן :

לכבס אותם הפוכים, בטמפרטורה של לא יותר מ -30 מעלות. בייבוש, בין אם זה במייבש או על מתלה הכביסה, שיהיו גם הפוכים, כדי למנוע התכווצות של הג'ינס ודהייה מהירה של הצבע. ג'ינס שחור מומלץ לכבס עם צבעים דומים לו, במיוחד בכביסה הראשונה, כי יוצא צבע.

מדריך לסוגי הג'ינסים 

ג'ינס בגזרה ישרה – הגזרה הקלאסית של הג'ינס והיא מתאימה לרוב, לנשים בעלות מבנה גוף תפוחי.

ג'ינס בויפרנד – בעלי גזרה "גברית" ונותנים מראה יותר קליל. גזרה זו לא מתאימה לנמוכות, כי הוא מקצר אותן.

ג'ינס סקיני- ג'ינס צמוד לאורך כל הרגליים והוא מגיע בגזרה גבוהה ובגזרה נמוכה. גזרה זו, מתאימה בעיקר לנשים בעלות ירכיים עגלגלות ומבנה גוף בינוני.

ג'ינס בוט- קאט – או בשמו המוכר " פדלפון".  גזרה זו יכולה להתאים כמעט לכל מבנה הגוף, אך בעיקר לבעלות מבנה גוף אגסי.

ג'ינס באגי –  גזרת מותן נמוכה ורחבה שנהיית צרה עד ללמטה. תתאים בעיקר לבעלות מבנה גוף רזה.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מזרן לכלבים

תהיתם פעם למה חבר הפרוותי שלכם צריך מזרון? למלווינו הכלבים מגיעה שנת לילה טובה בדיוק כמונו. פוסט זה בבלוג חוקר את העולם המרגש של מזרני